Jongelui met oude brikken toerweekend

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb een yamaha XJ550 uit 1983, dus bijna 27 jaar oud.

en ben zelf 20 jaar ;) (en 3 december van 25kw af na 2 jaar)
 
Laatst bewerkt:
Discriminatie hier zeg. Dus als je een nieuwere motor hebt mag je niet mee? :?

Niet dat ik van plan ben om mee te gaan... gewoon een beetje opstoken hier :9

Veel plezier in ieder geval!
 
Mooi zo, er zijn ondertussen al een handvol kandidaten *O*

Lijkt me dan ook niet slecht om stilaan eens aan een datum te denken. Ik ga er drie voorstellen, dan zien jullie maar wanneer jullie kunnen (stel gerust een andere datum voor!):

  • 7-8-9 mei 2010
  • 13-14-15-16 mei 2010 (hemelvaart)
  • 22-23-24 juni 2010 (pinksteren)
 
A prima

Dan heb ik waarschijnlijk ook alles :D ( motor rijbewijs en motor :D )

edit: Wat ik wil zeggen is: dat ik bij alles wel aanwezig ben.
 
Laatst bewerkt:
hey, ik heb een overjarig model (2008) telt dat ook mee als brikje xD
 
ik wil misschien wel mee, als er nog een ideetje is? Ik ben nog aan het lessen en heb een rebel 250. hard scheuren wordt het dan dus niet :(
 
Leuk om te lezen dat 'jonge honden' het ook op oudere motoren doen! Er zijn al wat posten over geplaatst en je kunt ook op 'Waar is wat te doen' kijken naar het toeren op oudere motoren, 'brikken', dmv de OBT's en OBW's. Evenwel niet als je louter met leeftijdgenoten wilt rijden, de term 'brikkers' staat garant voor een vergaarbak aan leeftijd, motoren, stijlen en nietstijlen! Ook zal je daar nieuwe motoren bij aantreffen, maar een aantal fakkeldragers houdt de eer hoog als het gaat om een prestatie neer te zetten op een oudere motor.

Suc6 en veel plezier bij jullie voornemen en vroeg of laat kruisen wellicht onze wegen, maar zoek vooral ook je eigen weg. De eigen ervaring, daar heb je als jongere recht op.
Gewoon weer lekker pionieren!

:W
 
Laatst bewerkt:
Hoi TingTing, fijn dat je hier ook eens wat post :W

Ook bedankt voor de tips en idd, vroeg of laat kruisen wellicht onze wegen ;)
 
Laatst bewerkt:
Hoi TingTing, fijn dat je hier ook eens wat post :W

Ook bedankt voor de tips en idd, vroeg of laat kruisen wellicht onze wegen ;)

Heerlijk dat enthousiasme, mijn wat oudere wangen gloeien ervan. Leuk jongen, heel leuk en CU, liefst spontaan ergens op een mooie weg met heuvels en bochtjes!
Inspirerend hoor! :W
 
sommige "brikken zijn" als nieuw, dus veel plezier met de rit.
ik kan niet mee, de mijne heeft helaas dringend gevraagd om een nieuwe koppakking te wisselen na een ritje monaco en terug. Mag ook wel, 26 jaar oud en dan nog even 3600km rijden door europa met 2 personen en bagage is ook niet makkelijk.
 
Mooi :)

Zo ver gaan wij het niet drijven denk ik :)

Ik stel voor dat we de datum vastleggen op het pinksterweekend. Drie dagen dus en meer kans op lekker weer. Ik zal me tijdens het kerstverlof eens bezighouden met een mogelijke route op te stellen. Daarna zien we dan wel weer wie er allemaal definitief meegaat!
 
Hey Lin King, waar woon jij? Waar jij dus eventueel de route zou kunnen starten ?

Want ik woon in Hartje Drenthe, en een grote kans dat jij daar niet woont. Dan weet ik alvast waar ik een beetje heen moet toeren.

Groeten Justin
 
Ik ben van Dendermonde, Belgie op 25 km van brussel.
Ik dacht te beginnen ergens rond eindhoven. Staat uiteraard open voor discussie. Misschien meer centraal-nederland?
 
sommige "brikken zijn" als nieuw, dus veel plezier met de rit.
ik kan niet mee, de mijne heeft helaas dringend gevraagd om een nieuwe koppakking te wisselen na een ritje monaco en terug. Mag ook wel, 26 jaar oud en dan nog even 3600km rijden door europa met 2 personen en bagage is ook niet makkelijk.


ik deed eens 5000 km door europa in 2 weken,
passen op en af, met camping reutel achterop. Oude motor hoeft toch niet perse onbetrouwbaar te zijn.

motor gaf geen krimp :)
alleen de accu dan :X
 
Laatst bewerkt:
25 km van Brussel *D ?

Nice, misschien kunnen we dan ook wel gelijk richting de Ardennen? Is het wel lekker toeren daar? :]
 
Ik ben van Dendermonde, Belgie op 25 km van brussel.
Ik dacht te beginnen ergens rond eindhoven. Staat uiteraard open voor discussie. Misschien meer centraal-nederland?

het ligt er uiteraard aan waar we heen willen,
en aangezien eigenlijk alles zuid of zuid-oost van midden Nederland ligt heeft het niet echt logica om iedereen naar het midden te laten komen toch?

Ik kom bijv uit Enschede. en stel dat we naar de eifel gaan, dan zou het nogal krom zijn om eerst naar Amersfoort te rijden.
Eindhoven lijkt me dan handiger.

(just my 2 cents)

[offtopic] wanneer hoort een topic nou in "Waar is wat te doen?" en wanneer in "Reizen en toeren"?
Er worden meer tochten/reizen binnen mf opgezet en die staan eigenlijk allemaal in "Waar is wat te doen?" [/offtopic]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan