Jongelui met oude brikken toerweekend

Status
Niet open voor verdere reacties.
het ligt er uiteraard aan waar we heen willen,
en aangezien eigenlijk alles zuid of zuid-oost van midden Nederland ligt heeft het niet echt logica om iedereen naar het midden te laten komen toch?

Ik kom bijv uit Enschede. en stel dat we naar de eifel gaan, dan zou het nogal krom zijn om eerst naar Amersfoort te rijden.
Eindhoven lijkt me dan handiger.

(just my 2 cents)

[offtopic] wanneer hoort een topic nou in "Waar is wat te doen?" en wanneer in "Reizen en toeren"?
Er worden meer tochten/reizen binnen mf opgezet en die staan eigenlijk allemaal in "Waar is wat te doen?" [/offtopic]
zodra je het over een meerdere dagen rit gaat hebben, hoort ie in reizen en toeren ;)
 
Mooi, even iets concreter.

Ik zou dus op zaterdag 22 mei starten in Eindhoven, daar dus afspreken rond 10u 's morgens.
Vandaar gaan we via een toeristische route tot in Schengen, Luxemburg, om daar te overnachten in het Schengen Youth Hostel, waar we voor 23,20 euro per nacht een knappe accomodatie ter beschikking hebben. Zondag staat er dan een rit in de moezelstreek op het programma en slapen we opnieuw in de herberg. Op pinkstermaandag rijden we via de eiffel naar Maastricht, vanwaar iedereen de autostrade huiswaarts kan nemen.

Kan iedereen zich hier wat in vinden? Opmerkingen, aanvullingen, voorstellen, laat maar komen :)

Daarna kunnen we dan zien wie er definitief meegaat en zal ik de eventuele boeking doen.
 
21-jarige met een brikje uit '83 meldt zich! Eindhoven is ook lekker dichtbij.. bovendien kan ik 22ste tot de 24ste in mei opzich wel. Ga m'n motor nog wel een goede beurt geven voordat ik er al te lange afstanden op ga rijden... Hij is tot nu toe niet erg betrouwbaar gebleken :')
 
23 Jarige met een Honda Dominator uit '88 (de GTS uit '95 laten we thuis) hier, denk dat ik een brikkentour ook wel zie zitten :) Voorlopig nog geen plannen dat weekend (22e), alleen het weekend er voor al een rit, maar dat overleef ik wel :)

Alleen voor die tijd even een topkoffer voor een domi regelen dus :)
 
20 Jarige met GS 500 uit '90 (mooie ronde getallen O-) ) melden zich! Nog wel even kijken of ik die maandag ook vrij heb/krijg ^^

Mocht ik mee kunnen doen, graag!
 
Leuk initiatief! Ben 22 jaar en heb net een oude Transalp gekocht. Kan ik meteen de vakantie uitrusting uittesten voordat ik van de zomer echt op pad ga. Ben student, dus lukt ook wel met de tijd.

Wat voor touristische route had je in gedachte? Waar de snelweg af? Afgelopen zomer ben ik in twee dagen van Rotterdam net onder luxemburg gekomen. Eerste dag verdwaald in Luik, 's avonds in Exneux in de ardenne overnacht. Tweede dag alles binnendoor langs de grens van luxemburg/duitsland naar het zuiden gereden. Als ik er nu weer aan terug denk... :Y

Zijn er trouwens nog meer studenten? Ik heb dinsdag 25 mei niet echt een boeiend college.. O-)
 
21-jarige met een brikje uit '83 meldt zich! Eindhoven is ook lekker dichtbij.. bovendien kan ik 22ste tot de 24ste in mei opzich wel. Ga m'n motor nog wel een goede beurt geven voordat ik er al te lange afstanden op ga rijden... Hij is tot nu toe niet erg betrouwbaar gebleken :')

23 Jarige met een Honda Dominator uit '88 (de GTS uit '95 laten we thuis) hier, denk dat ik een brikkentour ook wel zie zitten :) Voorlopig nog geen plannen dat weekend (22e), alleen het weekend er voor al een rit, maar dat overleef ik wel :)

Alleen voor die tijd even een topkoffer voor een domi regelen dus :)

20 Jarige met GS 500 uit '90 (mooie ronde getallen O-) ) melden zich! Nog wel even kijken of ik die maandag ook vrij heb/krijg ^^

Mocht ik mee kunnen doen, graag!

Leuk initiatief! Ben 22 jaar en heb net een oude Transalp gekocht. Kan ik meteen de vakantie uitrusting uittesten voordat ik van de zomer echt op pad ga. Ben student, dus lukt ook wel met de tijd.

Mooi zo, ik voeg jullie toe aan de kandidaten :)

Laat ons zeggen dat ik het tegen 31 maart 2010 zeker moet weten, dan kan ik het boeken voor het juiste aantal personen. Maar dan krijgen diegenen die meegaan wel een PB *O*
 
Laatst bewerkt:
Leuk initiatief! Ben 22 jaar en heb net een oude Transalp gekocht. Kan ik meteen de vakantie uitrusting uittesten voordat ik van de zomer echt op pad ga. Ben student, dus lukt ook wel met de tijd.

Wat voor touristische route had je in gedachte? Waar de snelweg af? Afgelopen zomer ben ik in twee dagen van Rotterdam net onder luxemburg gekomen. Eerste dag verdwaald in Luik, 's avonds in Exneux in de ardenne overnacht. Tweede dag alles binnendoor langs de grens van luxemburg/duitsland naar het zuiden gereden. Als ik er nu weer aan terug denk... :Y

Zijn er trouwens nog meer studenten? Ik heb dinsdag 25 mei niet echt een boeiend college.. O-)

Het is in die regio dat we gaan rijden :)
De juiste route is nog niet uitgestippeld, maar ik heb enkele berichten geleden wel geschetst wat het zou kunnen worden: LinKing in "Jongelui met oude brikken toerweekend"
 
Laatst bewerkt:
20 Jarige met GS 500 uit '90 (mooie ronde getallen O-) ) melden zich! Nog wel even kijken of ik die maandag ook vrij heb/krijg ^^

Mocht ik mee kunnen doen, graag!

Ik weet niet hoe het zit bij jou op het werk, maar het is alleszins een feestdag (pinkstermaadag *O*)
 
Van mij zul je kort voor die 31 maart te horen krijgen of ik mee kan of niet. Nu krijg ik echt nog geen info van me baas of ik dan wel vrij of niet heb. Was het leven maar zo eenvoudig O-)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ondertussen ook een mailtje terug van de herberg in Schengen. Ze hebben voor dat weekend enkel nog een dormitory van 18 ter beschikking hebben, dus aan 18euro20. Enkel voor vrijdags trouwens, zaterdag is alles nog ter beschikking. Lijkt me dus wel best van niet te lang meer te wachten, dus als je al zeker weet dat je meekan, let me know!
 
Zijn jullie destijds nog weggeweest? Natuurlijk panne onderweg, omdat 1 van de oude brikken met achterstallig onderhoud ermee opgehouden is, omdat de studiefinanciering niet op tijd binnen was om hem nog op te lappen???


Ik ben een chica uit '87 en heb een CB450 Nighthawk uit '83. Vind het altijd een idioot besef dat die motor een stuk ouder is dan ik :Y
Lijkt me leuk om me met deze motor me tussen soortgenootjes te begeven. Echter mankeert er nogal wat aan, dus ik vraag me af of het verstandig zou zijn. o.a. een versleten ketting, de trommelrem aan de achterkant naar de klote en een manke klep die klettert en kleppert als een dolle.

Mijn bol is ook 5 jaar ouder dan mij :)

Hoe zit het met de mankementjes?
 
Kickje

high-kick-girl.jpg
 
Mijn bol is ook 5 jaar ouder dan mij :)

Hoe zit het met de mankementjes?


Ik heb een CB 750 Custom uit '83. ik heb hem vorig jaar gekocht voor m'n rijbewijs, in de tijd dat ik aan t lessen was helemaal opgeknapt met m'n pa en van de winter heb ik er een ander blok onder gegooid, die andere was te oud, en moest te veel aan gebeuren.

Maar die kant op lijkt me wel wat, is sowieso al geweldig rijden daar, ga met koninginnedag ook al voor een lang weekend naar vianden.

Laat het definitief voor 31 maart weten

Greetz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan