Jorge Lorenzo deel 3 alweer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ze hem bij Yamaha nog willen.
Beetje grote mond gehad dat hij een betere fiets wilde.
Dan is hen niet zo gunstig als je zelf minder presteerd.
 
Als ze hem bij Yamaha nog willen.
Beetje grote mond gehad dat hij een betere fiets wilde.
Dan is hen niet zo gunstig als je zelf minder presteerd.

Lijkt mij niet meer dan logisch , je wilt toch beiden kampioen worden .........als je ziet wat die M1 tekort komt ten opzichte van de Honda's .....dan lijkt het me een goeie reden om je bakkes open te trekken. :Y
 
Wat zijn contracten nu?
Niet meer dan een intentie.
Als JLo een andere fiets wil waar bijv.Dani opzit dan krijgt hij die(ik noem Dani ff als voorbeeld,no offence) :P

Dan mag hij wel wat beter gaan rijden.... Geniet er nog maar even van. Volgend jaar nog effe en dan naar Ducati! Lekker achteraan hobbelen.
 
Dan mag hij wel wat beter gaan rijden.... Geniet er nog maar even van. Volgend jaar nog effe en dan naar Ducati! Lekker achteraan hobbelen.
Ik denk dat Jorge dat ook wel doet als hij thuis komt. Laat de toetsenbord helden maar lullen, ik hoor het hem denken. ;)

Just passing by....

During our trip we visited Jorge at home and had to take this picture: The two times World Champion M1's from Jorge "and me".


10570524_748393211889291_1322869689915276349_n.jpg
 
Dan mag hij wel wat beter gaan rijden.... Geniet er nog maar even van. Volgend jaar nog effe en dan naar Ducati! Lekker achteraan hobbelen.
Voorlopig staat er gewoon een Ducati rijder voor hem in het WK. Als Ducati zich zo kan blijven ontwikkelen denk ik dat het de beste optie voor Lorenzo is voor 2016. Suzuki en Aprillia hebben het budget niet.
 
Lijkt mij niet meer dan logisch , je wilt toch beiden kampioen worden .........als je ziet wat die M1 tekort komt ten opzichte van de Honda's .....dan lijkt het me een goeie reden om je bakkes open te trekken. :Y
Nou het enige wat Yamaha mist is een Marquez.....motor is echt niet zo slecht.
 
Nou als die Yamaha perfect is gaat Marquez het echt niet redden .....met alle respect voor hem maar heb Jorge toch wel hoger staan als die kleine donderstraal.
Ik sta er ook een beetje van te kijken van deze uitspraak. Lorenzo heeft grootste dingen laten zien, maar Marquez heeft als geen ander laten zien hoeveel talent hij heeft en in welke vorm hij verkeerd. De allerbeste op dit moment. Lorenzo's plek in dit seizoen komt niet alleen door de motor, het is gewoon zijn vorm. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat hij het kwijt is, in tegendeel!
 
Marquez is een absoluut megatalent.
Maar de laatste jaren was wel zichtbaar dat Honda terrein won en afstand nam van Yamaha,hrt is gewoon het beste van het beste,zeker beter dan de yamaha.
Kijk naar Dani,die reed vroeger geen deuk in een pakje boter en wint al een tijdje duels van Jlo.
Feit is dat Jlo niet staat op de plaats waar hij nu hoort en dat is 2e maar wel achter Marquez.
 
Ik sta er ook een beetje van te kijken van deze uitspraak. Lorenzo heeft grootste dingen laten zien, maar Marquez heeft als geen ander laten zien hoeveel talent hij heeft en in welke vorm hij verkeerd. De allerbeste op dit moment. Lorenzo's plek in dit seizoen komt niet alleen door de motor, het is gewoon zijn vorm. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat hij het kwijt is, in tegendeel!


Jorge's eerste seizoenhelft is niet om over naar huis te schrijven , maar denk wel dat hij hier sterker uitkomt , de Zeel is niet voor niks afgereisd naar zijn privé adres , daar wordt wel het een en ander recht gepraat etc. ;)
 
Jorge's eerste seizoenhelft is niet om over naar huis te schrijven , maar denk wel dat hij hier sterker uitkomt , de Zeel is niet voor niks afgereisd naar zijn privé adres , daar wordt wel het een en ander recht gepraat etc. ;)

Dat zegt ook iets over zijn mentale kracht...of beter, het huidige gebrek er aan...als toprijder dien je die mentale boost constant hoog te houden...als onderdeel van een complete rijder is dit bij JL natuurlijk momenteel minder dan bij anderen uit de top 5....in die zin is MM nu dus gewoon beter, VR en DP ook
 
Marquez is een absoluut megatalent.
Maar de laatste jaren was wel zichtbaar dat Honda terrein won en afstand nam van Yamaha,hrt is gewoon het beste van het beste,zeker beter dan de yamaha.
Kijk naar Dani,die reed vroeger geen deuk in een pakje boter en wint al een tijdje duels van Jlo.
Feit is dat Jlo niet staat op de plaats waar hij nu hoort en dat is 2e maar wel achter Marquez.

Ik zie Jorge dit jaar echt niet als de "eigenlijke" nr2.... Hij heeft nog altijd Vale ver voor hem staan in punten. Ook onderschat je denk ik de prestatie van Dani Pedrosa. Kijk maar naar Bradl en Bautista op vergelijkbaar materiaal.
 
Marquez krijgt pas echt respect als hij op een ander merk laat zien dat hij net zo onoverwinnelijk is als dat hij nu is :-)

Lorenzo moet gewoon naar Suzuki gaan ofzo
 
Marquez is een absoluut megatalent.
Maar de laatste jaren was wel zichtbaar dat Honda terrein won en afstand nam van Yamaha,hrt is gewoon het beste van het beste,zeker beter dan de yamaha.
Kijk naar Dani,die reed vroeger geen deuk in een pakje boter en wint al een tijdje duels van Jlo.
Feit is dat Jlo niet staat op de plaats waar hij nu hoort en dat is 2e maar wel achter Marquez.


Volgens mij is Rossi toch echt wel even een tandje beter dit jaar als Jorge op de Yamaha dus ik vind dat hij niet op de 2de plaats hoort zoals jij dat zegt paul ;(
 
Nou als die Yamaha perfect is gaat Marquez het echt niet redden .....met alle respect voor hem maar heb Jorge toch wel hoger staan als die kleine donderstraal.

Haha kom op zeg, je bent niet echt objectief.

De Yamaha is beter dan vorig jaar, alleen de banden heeft Lorenzo problemen mee.
En die valse start van Lorenzo :X Tis gewoon Lorenzo zn jaar niet.
 
Marquez is een absoluut megatalent.
Maar de laatste jaren was wel zichtbaar dat Honda terrein won en afstand nam van Yamaha,hrt is gewoon het beste van het beste,zeker beter dan de yamaha.
Kijk naar Dani,die reed vroeger geen deuk in een pakje boter en wint al een tijdje duels van Jlo.
Feit is dat Jlo niet staat op de plaats waar hij nu hoort en dat is 2e maar wel achter Marquez.
Precies, behalve dan dat ik Pedrosa al vanaf zijn debuutseizoen wel een topper heb gevonden, alleen met de 800cc machines is Honda even de weg kwijt geweest. Momenteel is de Honda overal gezien wel een stuk beter, maar in lange vloeiende bochten is de Yamaha toch wat sterker en op een baan zoals Mugello waar de Yamaha in het voordeel is won Marquez ook. Hij is ook nog eens enorm compleet als rijder, snel op nieuwe banden in de kwalificatie, snel op versleten banden en afgelopen 2 wedstrijden ook laten zien hoe goed is bij wisselende omstandigheden. Lorenzo is de enige in het veld die hem over een heel seizoen kan bedreigen, Pedrosa en Rossi hebben daar de snelheid niet voor.
 
Laatst bewerkt:
Haha kom op zeg, je bent niet echt objectief.

De Yamaha is beter dan vorig jaar, alleen de banden heeft Lorenzo problemen mee.
En die valse start van Lorenzo :X Tis gewoon Lorenzo zn jaar niet.
Sinds wanneer moeten we hier objectief zijn? :+

Marquez is een absoluut megatalent.
Maar de laatste jaren was wel zichtbaar dat Honda terrein won en afstand nam van Yamaha,hrt is gewoon het beste van het beste,zeker beter dan de yamaha.
Kijk naar Dani,die reed vroeger geen deuk in een pakje boter en wint al een tijdje duels van Jlo.
Feit is dat Jlo niet staat op de plaats waar hij nu hoort en dat is 2e maar wel achter Marquez.
Precies, behalve dan dat ik Pedrosa al vanaf zijn debuutseizoen wel een topper heb gevonden, alleen met de 800cc machines is Honda even de weg kwijt geweest. Momenteel is de Honda overal gezien wel een stuk beter, maar in lange vloeiende bochten is de Yamaha toch wat sterker en op een baan zoals Mugello waar de Yamaha in het voordeel is won Marquez ook. Hij is ook nog eens enorm compleet als rijder, snel op nieuwe banden in de kwalificatie, snel op versleten banden en afgelopen 2 wedstrijden ook laten zien hoe goed is bij wisselende omstandigheden. Lorenzo is de enige in het veld die hem over een heel seizoen kan bedreigen, Pedrosa en Rossi hebben daar de snelheid niet voor.
:^
 
Ik zie Jorge dit jaar echt niet als de "eigenlijke" nr2.... Hij heeft nog altijd Vale ver voor hem staan in punten. Ook onderschat je denk ik de prestatie van Dani Pedrosa. Kijk maar naar Bradl en Bautista op vergelijkbaar materiaal.

Dani is beter dan Bautista en Bradl echter heeft hij wel degelijk beter materiaal.
Ik bedoelde ermee dat hij de betere Honda ten volle benut waardoor hij duels wint van Jlo en dan blijf ik Jlo toch de betere coureur vinden.
Nu ben ik natuurlijk niet geheel objectief in deze :P
 
Precies, behalve dan dat ik Pedrosa al vanaf zijn debuutseizoen wel een topper heb gevonden, alleen met de 800cc machines is Honda even de weg kwijt geweest. Momenteel is de Honda overal gezien wel een stuk beter, maar in lange vloeiende bochten is de Yamaha toch wat sterker en op een baan zoals Mugello waar de Yamaha in het voordeel is won Marquez ook. Hij is ook nog eens enorm compleet als rijder, snel op nieuwe banden in de kwalificatie, snel op versleten banden en afgelopen 2 wedstrijden ook laten zien hoe goed is bij wisselende omstandigheden. Lorenzo is de enige in het veld die hem over een heel seizoen kan bedreigen,Pedrosa en Rossi hebben daar de snelheid niet voor.

Zo zie ik het dus ook
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan