Jorge Lorenzo deel 6, back in blue

Veel mensen schrijven Lorenzo af, maar ik totaal niet. Ik blijf denken aan Assen een paar jaar geleden na zijn crash op donderdag. Dat blijft iets magisch.

Ik hoop wel dat hij snel weer terug in de top 3 rijdt. Volgens mij was het 2011 toen hij in de race door Simoncelli onderuit werd gereden, die rijstijl en lust om plekken in te halen vergeet ik nooit meer.
 
Lekker stoppen,MM gaat de komende jaren steeds wereldkampioen worden. Er staat geen maat op die man,wat een overmacht elk seizoen weer. Op dit moment is er ook niemand die het hem ook maar een beetje moeilijk maakt over het seizoen bekeken.
 
Lekker stoppen,MM gaat de komende jaren steeds wereldkampioen worden. Er staat geen maat op die man,wat een overmacht elk seizoen weer. Op dit moment is er ook niemand die het hem ook maar een beetje moeilijk maakt over het seizoen bekeken.

jawel en dat hebben we vorig jaar gezien , Lorenzo op een goede motor... helaas moesten die Italianen zo eigenwijs doen.
 
jawel en dat hebben we vorig jaar gezien , Lorenzo op een goede motor... helaas moesten die Italianen zo eigenwijs doen.

Die duc heeft teveel zwakke punten om echt een bedreiging te zijn. Daarnaast is Marquez ook minstens factor 1,5 beter dan de rest. En dat zeg ik niet omdat ik fan ben.....zeker niet.. De komende 5 wereldtitels zijn ook wel vergeven, als hij bij honda blijft.
 
Die duc heeft teveel zwakke punten om echt een bedreiging te zijn. Daarnaast is Marquez ook minstens factor 1,5 beter dan de rest. En dat zeg ik niet omdat ik fan ben.....zeker niet.. De komende 5 wereldtitels zijn ook wel vergeven, als hij bij honda blijft.

ik ben echt bijna zeker dat de duc een van de beste motor is op dit moment , alleen missen ze de rijders om er meer uit te halen.
 
75BB81FF-F43C-45AA-B5C9-A5A7B037A91A.gif
 
jawel en dat hebben we vorig jaar gezien , Lorenzo op een goede motor... helaas moesten die Italianen zo eigenwijs doen.
ehm vorig jaar is Lorenzo geen moment in de buurt geweest van Marquez qua punten. Hij heeft het Marquez een paar races moeilijk gemaakt maar Robert schreef heeft hij absoluut niet gedaan. Hij deed het heel vergelijkbaar met Dovi.

Zonder blessures in 18 en 19 en bij Ducati gebleven had ik wel graag gezien. Misschien dat hij dan weer terug was gekeerd naar Alien niveau.

Marquez is best te verslaan maar dan moet er Alien opstaan en die moet op een betere motor dan de Honda rijden
 
Zou absoluut een gemis zijn als hij stopt,maar zou het wel begrijpen zoals gezegd.
De Honda naar zijn hand laten zetten is een onmogelijke opgave gezien de resutaten die MM behaalt(en de satelliet rijders)dan zou alleen een terugkeer naar yamaha een oplossing kunnen zijn maar dat zie ik gezien zijn leeftijd,en het vele talent wat in de paddock rondloopt,niet gebeuren.
De tijd zal het ons leren vrienden 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan