Jorge Lorenzo deel 6, back in blue

Wat een onzin zet jij hier neer zeg 🤫
Net zoveel onzin als mensen die beweren dat Lorenzo de afgelopen jaren goed heeft gepresteerd misschien ?
Of noem jij 2018 met 14 starts en in totaaal 3 overwinningen op een fabrieks ducati een goed resultaat .
Sinds hij in 2016 wegging bij Yamaha is het alleen maar achteruit gegaan en dat is geen verzinsel van mij maar iets wat je in elke statistiek kan nazien (behalve mensen die zo blind zijn als een koekkoeksklok natuurlijk)
Maar goed ik ga wel me met de "kenners" hier Jorge zit gewoon ff in een dipje komt wel goed als hij niet zo een pech meer heeft volgend jaar rijdt hij gewoon voorbij Marquez no problemo .
 
Net zoveel onzin als mensen die beweren dat Lorenzo de afgelopen jaren goed heeft gepresteerd misschien ?
Of noem jij 2018 met 14 starts en in totaaal 3 overwinningen op een fabrieks ducati een goed resultaat .
Sinds hij in 2016 wegging bij Yamaha is het alleen maar achteruit gegaan en dat is geen verzinsel van mij maar iets wat je in elke statistiek kan nazien (behalve mensen die zo blind zijn als een koekkoeksklok natuurlijk)
Maar goed ik ga wel me met de "kenners" hier Jorge zit gewoon ff in een dipje komt wel goed als hij niet zo een pech meer heeft volgend jaar rijdt hij gewoon voorbij Marquez no problemo .
Je hebt gelijk, volgend jaar een kampioenschap met 04 en 93. Of toch niet vind 04 dit jaar tegenvallen, ok alleen 93 dan. Kan hij het record aan fladderen fietsen.:}:]
 
Laatst bewerkt:
Net zoveel onzin als mensen die beweren dat Lorenzo de afgelopen jaren goed heeft gepresteerd misschien ?
Of noem jij 2018 met 14 starts en in totaaal 3 overwinningen op een fabrieks ducati een goed resultaat .
Sinds hij in 2016 wegging bij Yamaha is het alleen maar achteruit gegaan en dat is geen verzinsel van mij maar iets wat je in elke statistiek kan nazien (behalve mensen die zo blind zijn als een koekkoeksklok natuurlijk)
Maar goed ik ga wel me met de "kenners" hier Jorge zit gewoon ff in een dipje komt wel goed als hij niet zo een pech meer heeft volgend jaar rijdt hij gewoon voorbij Marquez no problemo .

Als je het iets minder zwart/wit bekijkt, eerste jaar bij Ducati was moeizaam.
2e jaar veel beter begon vooraan mee te doen en te winnen.
Raakt geblesseerd en heeft daarna veel wedstrijden moeten missen.
In aanloop van dit seizoen weer geblesseerd en wintertesten gemist.
Op Assen wederom geblesseerd.
Kortom (bijna) een jaar alles behalve fit.
 
Als Mike Hailwood niet was overleden had hij misschien wel wereldkampioen geweest maar helaas .
De wedstrijden die hij wel is gefinished waren zijn resultaten gewoon waardeloos net zoals meer dan de helft van afgelopen jaar met Ducati maar ok gewoon doorgaan misschien wordt ie in 2024 met MZ nog weleens kampioen .

Reed Hailwood vorig jaar nog steeds op Ducati? En waren alle wedstrijden die Hailwood is gefinished waardeloos qua resultaten joh?






:Z
 
Net zoveel onzin als mensen die beweren dat Lorenzo de afgelopen jaren goed heeft gepresteerd misschien ?
Of noem jij 2018 met 14 starts en in totaaal 3 overwinningen op een fabrieks ducati een goed resultaat .
Sinds hij in 2016 wegging bij Yamaha is het alleen maar achteruit gegaan en dat is geen verzinsel van mij maar iets wat je in elke statistiek kan nazien (behalve mensen die zo blind zijn als een koekkoeksklok natuurlijk)
Maar goed ik ga wel me met de "kenners" hier Jorge zit gewoon ff in een dipje komt wel goed als hij niet zo een pech meer heeft volgend jaar rijdt hij gewoon voorbij Marquez no problemo .
Met Yamaha ook. :+ ;)
 

Trieste zaak, hopelijk komt hij er fysiek maar vooral mentaal weer bovenop.

Dat geeft bij mij dan weer vraagtekens hoe ziek topsport soms is. Het altijd maar onder druk (zie vb Dumolin) door moeten gaan, heeft toch zijn grenzen. Topsporters zijn zelf al geen opgevers. Als zij zeggen dat het niet gaat, dan mag je daar best vanuit gaan. Blij dat ze dat bij Honda nu wel inzien. Want dit gun je niemand.
 
Laatst bewerkt:
Na afloop GP Malaysia wordt bekendgemaakt dat Honda en Lorenzo niet verder gaan in 2020. Afscheid in Valencia.
 
Terug
Bovenaan Onderaan