Jouw meest bizarre motor-actie topic

hc460

MF veteraan
6 nov 2009
1.047
0
Na een rondje dikke verhalen uitwisselen met vrienden over de meest bizarre of achterlijke motoracties,ben ik benieuwd wat de meest rare actie is waarvan men zelf later hoofdschuddend denkt dat t wel te gevaarlijk,bizar,raar oid was.
Ergens tussendoor geknald?,vier man op 1 motor?,te zwaar beladen met alle (net goed aflopende) gevolgen etc...

Uiteraard zullen er verhalen zijn die de goedkeuring van de moraalpolitie niet goedkeuren,maar die laten we even buiten beschouwing ,want t zal voor t merendeel duidelijk zijn dat dit geen dagelijkse kost is.

Ik zal zelf aftrappen:

Zonder trots,maar met adrenaline op een warme dag ooit, even naar de binnenstad gaan met de gixxer.
Lekker in de shorts en t shirt,met makkelijke instappers.
Dan toch besluiten om niet binnendoor de 30-50 km/h zone rustig te nemen,maar buitenom de snelweg te nemen,ff uitwaaien met 100 km/h...
Op de snelweg lekker toch even door trekken en dan ineens 240 km/h aantikken voor enkele km's....
Vervolgens heelhuids thuiskomen,je t shirt tussen je schouderbladen gewaaid en onder de vliegen zittend.
En dan bedenken wat voor een ei je bent...

Niet voor herhaling vatbaar...
 
Ik was wat laat voor een afspraak dus ik reed gehaast om op tijd te komen, uiteindelijk was ik met 100 - 140 over een slingerweg aan het rijden in me spijkerbroek terwijl het regende... Toen de adrenaline wat gezakt was besefte ik wat een klootzak ik was geweest, dat risico neem ik niet nog een keer :N
 
het begon al met rijles. motor met verse achterband opgehaald. bij het eerste stoplicht de instructeur en andere leerling achtergelaten. daarna gemist hoe ze voorbij kwamen. tot ik weer hoorde dat ze weer van de snelweg gingen. terwijl ik nog beneden bij de oprit stond. dus gas erbij en gaan. rij ze weer voorbij. maar die andere leerling was niet zo snel en een lading auto's en vrachtwagens. dus tegen de tijd dat ik wat doorkreeg stond hij al in het dorp. en kreeg half tankstation door.

dus omgekeerd en even met wat meer tempo naar het dichts bijzijnde tankstation gereden. uiteindelijk langs nog een paar gereden. en toen maar terug naar de rijschool gegaan. maar aangezien ik de rotondes niet bepaald rustig nam stond er een mooi golfpatroontje op de band })

dat is waar het gemotoriseerd fout ging :+
 
Laatst bewerkt:
Voor het eerst met een andere groep gaan rijden ( normaal met ander topic ) toch ff willen laten zien hoe goed je kan wheelie'en...

Deze Weg reed ik zo goed als helemaal op mn achterwiel :
IMG-20120724-WA0007.jpg


Toen ik mn voorwiel weer neerzette was de bocht VEEL dichterbij als verwacht... en na een (soort van, en zeer onbedoelde ) rolling stoppie besloten uit te wijken via het gras...


De fiets:
IMG-20120724-WA0008.jpg

IMG-20120724-WA0003.jpg

IMG-20120724-WA0005.jpg


Motor om, en ik rolde door het gras... Had verder niets, en ook de motor viel mee...
Toen ik terug liep bedacht ik me hoe dom de actie was, en wat een verschrikkelijk geluk ik heb gehad... :

IMG-20120724-WA0004.jpg

IMG-20120724-WA0009.jpg

IMG-20120724-WA0006.jpg
 
Laatst bewerkt:
het begon al met rijles. motor met verse achterband opgehaald. bij het eerste stoplicht de instructeur en andere leerling achtergelaten. daarna gemist hoe ze voorbij kwamen. tot ik weer hoorde dat ze weer van de snelweg gingen. terwijl ik nog beneden bij de oprit stond. dus gas erbij en gaan. rij ze weer voorbij. maar die andere leerling was niet zo snel en een lading auto's en vrachtwagens. dus tegen de tijd dat ik wat doorkreeg stond hij al in het dorp. en kreeg half tankstation door.

dus omgekeerd en even met wat meer tempo naar het dichts bijzijnde tankstation gereden. uiteindelijk langs nog een paar gereden. en toen maar terug naar de rijschool gegaan. maar aangezien ik de rotondes niet bepaald rustig nam stond er een mooi golfpatroontje op de band })

dat is waar het gemotoriseerd fout ging :+
_O- _O- _O-
Ik ben tijdens me rijles een keer uit de bocht "gevlogen".
we reden op de snel weg en moesten er af rijinstructeur voor op ik er achter.
Hij was de bocht al door en ik dacht dat kan best harder alleen trok iets teveel aant gas waar door ik met 100 km/h op eenbocht af kwam die ik niet kende.
Ben toen vol in de ankers gegaan waar door ik met ongeveer 30km/h buiten de bocht te recht kwam.
Kreeg de boel gelukkig nog stil voor ik het struikgewas in verdween. :X :X
een auto achter mij stopte nog om te vragen of ik alles goed ging en op het zelfde moment hoor de ik me rijinstructeur in me oortje vragen waar ik bleef _O- _O- _O-
 
_O- _O- _O-
Ik ben tijdens me rijles een keer uit de bocht "gevlogen".
we reden op de snel weg en moesten er af rijinstructeur voor op ik er achter.
Hij was de bocht al door en ik dacht dat kan best harder alleen trok iets teveel aant gas waar door ik met 100 km/h op eenbocht af kwam die ik niet kende.
Ben toen vol in de ankers gegaan waar door ik met ongeveer 30km/h buiten de bocht te recht kwam.
Kreeg de boel gelukkig nog stil voor ik het struikgewas in verdween. :X :X
een auto achter mij stopte nog om te vragen of ik alles goed ging en op het zelfde moment hoor de ik me rijinstructeur in me oortje vragen waar ik bleef _O- _O- _O-
_O-
 
Hmm meeste bizarre actie weet ik niet, valt nog mee, rij pas iets langer als 2 jaar.

Maar 1 van de meest grappige/idiote dingen die ik eens heb gedaan, is een kneedown(met sparkies) terwijl van de andere kant een politiebusje kwam :+

De agente achter het stuur moest erom lachen :P

Maar ja verder niet echt iets bizars ofzo :P
 
Hmm meeste bizarre actie weet ik niet, valt nog mee, rij pas iets langer als 2 jaar.

Maar 1 van de meest grappige/idiote dingen die ik eens heb gedaan, is een kneedown(met sparkies) terwijl van de andere kant een politiebusje kwam :+

De agente achter het stuur moest erom lachen :P

Maar ja verder niet echt iets bizars ofzo :P

nouja afgelopen zondag O-)
 
Ik heb er ook een (ik wordt er nog misselijk van als ik er aan denk);
Elk jaar ga ik op de verjaardag van een vriend zijn graf bezoeken.
Jongen is omgekomen door met 80 km per uur achterop een wachtende auto te klappen met de motor.( oorzaak; laagstaande zon en verkeerd inschatten van de situatie)
Nasleep is voor de familie vreselijk geweest en vader is een jaar later overleden puur door verdriet, maar dit terzijde.
Na weer een bezoekje aan het graf kom ik van de begraafplaats af gereden en rij ik richting huis.
Ik denk dat ik die weg al minimaal 100 keer gereden heb, maar door de laagstaande zon mis ik de haakse bocht compleet.
Ik rij de struiken in en zie mijn leven voorbij flitsen.
Gelukkig kom ik tot stilstand......5 cm voor een lantaarnpaal.
Ik heb de motor uit het struikgewas gehaald en heb zeker een half uur compleet versuft naast mijn motor gezeten.
Alles spookte door mijn hoofd; stel je voor dat ik vol op de lantaarnpaal was gereden? had ik het overleefd? Hoe had mijn familie gereageerd?Was het een teken van boven om toch maar eens een voortgezette rijopleiding te gaan volgen?

Daarom heb ik ook een hekel aan iedereen die van die stomme wheelies, stoppies, etc op de openbare weg uitvoeren.
Okee, dat je zelf op je muil gaat ( en daardoor mijn verzekeringspremie weer met enkele procenten doet stijgen) maakt me geen bal uit.
Maar denk alsjeblieft ook eens aan de mensen die je achterlaat bij dit soort maffe akties.
 
ook al en keer bijna in een kunst werk van een rotonde gehangen ook tijdens me rijles gaf wel gas maar stuurde niet _O- _O-
long live the break *O*
ik kreeg klachten dat ik te dicht langs auto's ging(~15cm) tijdens de eerste straatles. ik vond het meer dan ruim zat. op de fiets vond ik 3 mm al een bak ruimte _O-
 
ik kreeg klachten dat ik te dicht langs auto's ging(~15cm) tijdens de eerste straatles. ik vond het meer dan ruim zat. op de fiets vond ik 3 mm al een bak ruimte _O-
2mm is op de fiets ook wel genoeg O-) O-)
toen ik zie dat ik met rijlessen begon. eerste wat me kameraad zie was of ik wel een goeie begravenis verzekering had. _O- _O-
 
2mm is op de fiets ook wel genoeg O-) O-)
toen ik zie dat ik met rijlessen begon. eerste wat me kameraad zie was of ik wel een goeie begravenis verzekering had. _O- _O-
daar begon een maatje van me ook over. aangezien ik op de fiets en koekblik niet al te rustig reed.

oja en die 3mm ruim zat is als ik met 45 km/u ergens op af reed. en het liefst met tegenliggers voor de leuk })
 
daar begon een maatje van me ook over. aangezien ik op de fiets en koekblik niet al te rustig reed.

oja en die 3mm ruim zat is als ik met 45 km/u ergens op af reed. en het liefst met tegenliggers voor de leuk })
haal met een mountenbike maar 30.
trouwns ook al een keer met het weg trekken bijna de nieuwe motor van de rijschool om de lantaarnpaal gevouwen leek een beetje op de actie bij de retonde. me rij instructeur riep drie keer in me oor van gas,gas,gas O-) O-) dus jha _O-
heb er dan ook zowat 8 maand over gedaan voor ik het pasje had was nogal lomp O-)
 
Sohardcore.jpg


Mijn lompste actie, mezelf bijna een berg afrijden in de buurt van Monaco, bocht verkeerd ingeschat, voor de rest weinig spannends
 
Ik reed pas een stukje met een mede mf'er. Een weg die ik nog niet kende. Ging aardig hard en wist niet zo goed hoe de bochten liepen, zat dus 1 keer in de berm met vrij hoge snelheid.... sloot ernaast. Wist hem gelukkig weer op de weg te krijgen maar was ff een adrenalinestoot en daarna had ik ook ff zoiets van: dat is niet voor herhaling vatbaar :+
 
Stom was het wel, gevaarlijk gelukkig niet.
Maar tijdens het eerste examen AVB(?) moest ik beginnen met de snelle slalom, wat ik een heerlijke en simpele oefening vindt.

Deed ik hem op me examen toch met 1 hand aan het stuur >.<
Mijn rijinstructeur kijk me nogal boos aan, examinator heb ik er niet over gehoord.
En ja, ben geslaagd :D
 
afdraaien van een grote weg en in plaats van stoppen in het voor sorteer vak. Denke oh no effe rap voor die auto's door . En dan uit eindelijk veel te snel aankomen en richting een boom uit gaan . gelukkig voorkomen door te kijke waar ik heen wouw zwaaien met voet en langs de hangen . ohja kwam terug van de rijles en reed nog met de L van lomperik.
 
Toen ik net m'n rijbewijs had in Duitsland tot 2x toe achter elkaar een wheelie-achtig-iets doen (zielige poging achteraf bekeken :') ) voor ik er achter kwam dat er een politieauto net achter me de weg opgeslagen was...


Maar goed, bewijs heb ik wel :P



Ongeveer tweederde oid :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan