JRO geslaagd!!!

meisje

MF veteraan
21 jun 2004
32.160
0
Proficiat Jeroen!

Jeroen is zojuist geslaagd voor zijn A :] , hij zit nu nog met een big smile op het stadsdeelkantoor. 8-) 8-) 8-)

YESS...ik wist dat je het kon!

Nu ben je eindelijk van het gezeur :P van Hans af....

Haal hem nu maar snel uit de schuur en geniet ervan! :] :] :]

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
Bedankt allemaal :} ,heb net FF lekker op me Kawa ZXR 750 gereden....wat een verschil kwa power enzo....maar goed ga nu weer lekker :] ,en meisje bedankt! *O*
 
Bedankt allemaal :} ,heb net FF lekker op me Kawa ZXR 750 gereden....wat een verschil kwa power enzo....maar goed ga nu weer lekker :] ,en meisje bedankt! *O*


Nog een keer dan..............


Oke pannenkoek,
ga motorrijden!!

:9
 
Hey vet man, jij bent dus geslaagd (kom net terug van vakantie :P )

Van harte gefeliciteerd en veel veilige kilometers op je ZXR!!! *O* 8-)
 
Gefeliciteerd man.. je fiets stond al op je te wachten bij Richard zag ik..
 
Proficiat Jeroen!

Jeroen is zojuist geslaagd voor zijn A :] , hij zit nu nog met een big smile op het stadsdeelkantoor. 8-) 8-) 8-)

YESS...ik wist dat je het kon!

Nu ben je eindelijk van het gezeur :P van Hans af....

Haal hem nu maar snel uit de schuur en geniet ervan! :] :] :]

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Hans? rijinstructeur? welke rijschool? toch niet Gerritsen?
 
Gefeliciteerd man.. je fiets stond al op je te wachten bij Richard zag ik..

zo ben weer terug...vind het nou wel mooi geweest voor me eerste dag ,maar ik kan niet wachten tot morgen :9~ ,wat een verschil kwa wind...op me les motor had ik het gevoel dat je er af en toe werd afgeblazen maar met me zxr is het precies andersom hoe sneller ja gaat des te lekkerder er op zit :Y

@VFRer ,ja dat klopt me motor heeft een tijdje bij bakker motor gestaan voor een onderhouds beurt ,kon het beter nu doen want ik kon er toch nog niet op rijden _O-

En idd ik zat bij gerritsen (hans) geweldige instructeur ga morgen weer ff bij hem langs om me motor te showen })

@NoStreZz ga ik meteen doen *O*

(kan me ook meteen bij MFA aanmelden)

@fullcrum WB *D lekkere vakantie gehad?

@meisje waneer gaan wij nou eens rijden?gaan we meteen langs hans om jou motor te laten zien 8-)

Nou ik vindt het wel weer mooi geweest ,nog bedankt voor alle felicitaties *O*

groet ,JRO })
 
zo ben weer terug...vind het nou wel mooi geweest voor me eerste dag ,maar ik kan niet wachten tot morgen :9~ ,wat een verschil kwa wind...op me les motor had ik het gevoel dat je er af en toe werd afgeblazen maar met me zxr is het precies andersom hoe sneller ja gaat des te lekkerder er op zit :Y

@VFRer ,ja dat klopt me motor heeft een tijdje bij bakker motor gestaan voor een onderhouds beurt ,kon het beter nu doen want ik kon er toch nog niet op rijden _O-

En idd ik zat bij gerritsen (hans) geweldige instructeur ga morgen weer ff bij hem langs om me motor te showen })

@NoStreZz ga ik meteen doen *O*

(kan me ook meteen bij MFA aanmelden)

@fullcrum WB *D lekkere vakantie gehad?

@meisje waneer gaan wij nou eens rijden?gaan we meteen langs hans om jou motor te laten zien 8-)

Nou ik vindt het wel weer mooi geweest ,nog bedankt voor alle felicitaties *O*

groet ,JRO })


Ik zou graag het verhaal eens van jou willen horen.

Versie 2 heb ik al gehoord, nog voordat jij wist dat je geslaagd was... :P

Volgende week maar eens afspreken...kijk ff of het uitkomt met je werk.
 
Ik zou graag het verhaal eens van jou willen horen.

Versie 2 heb ik al gehoord, nog voordat jij wist dat je geslaagd was... :P

Volgende week maar eens afspreken...kijk ff of het uitkomt met je werk.
ik ben mischien donderdag vroeg vrij of anders vrijdag rond een uur of 3 en in het weekend ben ik helemaal vrij *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan