jurgen

Jurgen is er het afgelopen jaar, ook wel een paar keer afgeflikkerd hoor.
In de 1e race in Japan b.v., toen die in de regen op z\'n plaat ging omdat hij over de limit ging
En in de voorjaars testen is hij er ook een paar keer hard afgegaan, ik denk dat zijn vertrouwen in de bridgestones toen al tot op een dieptepunt zijn gezakt, en hij het hele jaar nodig heeft gehad om weer vertrouwen in die banden te krijgen.
 
Het maakt mij niet uit of Jurgen wel of niet over de limiet rijdt...
Als hij een zitje kan krijgen bij Belgarda en dan goed presteerd, wat wel te verwachten is van \"onze\" beste coureur, dan hoor je toch niemand meer!
jump.gif


Als hij maar in een goed team kan rijden...
 
Jurgen is er het afgelopen jaar, ook wel een paar keer afgeflikkerd hoor.
In de 1e race in Japan b.v., toen die in de regen op z\'n plaat ging omdat hij over de limit ging
En in de voorjaars testen is hij er ook een paar keer hard afgegaan, ik denk dat zijn vertrouwen in de bridgestones toen al tot op een dieptepunt zijn gezakt, en hij het hele jaar nodig heeft gehad om weer vertrouwen in die banden te krijgen.

Jurgen is er tijdens een race (Catalunya ???) ook nog uit gegaan, ik geloof niet helemaal door zijn schuld maar dat weet ik niet 100% zeker meer.
 
Kijk ook eens naar de rest van de tijden! :?
Jurgen was meer dan 2 seconden langzamer dan vermeulen op de Honda.
Dit soort tests zeggen dus nog geen #$%#^over de kwaliteiten van de rijders.
Een hoop rijders zijn nu bezig met het testen van onderdelen en setting dus die tijden zeggen mij eigenlijk niets. Het zou overigens wel leuk zijn als Jurgen mee zou gaan doen in de WSS. Een nederlander om in de gaten te houden geeft toch altijd een extra(tje) aan het kijken.
 
Vermeulen (Honda) 1m37.6
Corradi (Yamaha) 1m38.3
Muggeridge (Honda) 1m39.1
MacPherson (Honda) 1m39.2
Van Den Goorbergh (Yamaha) 1m39.3
Nannelli (Yamaha) 1m39.6
Whitham (Yamaha) 1m39.7
Scalvini (Honda) 1m39.7
Ulm (Honda) 1m40.1
Van den Bosch (Yamaha) 1m40.1
Lagrive (Yamaha) 1m40.2
Daemen (Honda) 1m40.6

De overige tijden en ik overdreef het verscil een beetje ....... maar toch :?
 
arghhhh. en wederom een topic dat uit dreigt te lopen tot een pro/contra jurgen topic. En om dus niet weer de aanstichter te willen zijn en ik geen zin heb om in herhalingen te vallen, hou ik nu m\'n mond :X
 
Jammer voor Jurgen dat de Ten Kate Honda\'s zo snel zijn, maakt ie weer geen kans. Hij kan beter wat met Ten Kate regelen.
 
Ach de Suzuki\'s deden bij de eerste races ook niet echt mee, maar waren superieur aan het eind van het seizoen. Dus er is nog hoop voor Jurgen (alstie mee mag doen).
 
WOWOWOWOWOWOWOWOWOWOWOWOW Casoli retires!!!!!!!!!!!!!!!
Heeeeeeeel erg jammer voor Casoli, maar dat was zeker niet mijn favorite rijder en een kans voor Jurgen vind ik ook wel leuk!!
 
Dit is dus DE kans voor Jurgen om nog met plezier te racen en de kans dat hij vooraan meerijdt is volgens mij behoorlijk aanwezig....


Ik sta te springen om m te zien rijden!!!
smilie_groupflip2.gif
 
Hmmm dat betekend dat Jurgen een zitje heeft als hij dat zelf wil? *D

Wel klote voor Casoli om zo zijn cariere op te moeten geven \ '(
 
Jurgen heeft vorige week al gezegt dat hij alles eens op een rijtje ging zetten, dit wist Jurgen ook allang ga ik van uit. Zodra er een zitje vrij komt bij Belgarda.....meteen pakke :9~
 
Op woensdag 22 januari 2003 09:47 schreef Jurgenfan het volgende:
...dit wist Jurgen ook allang ga ik van uit...

Het onderzoek van Casoli was afgelopen maandag, maar het hing natuurlijk al wel in de lucht.
 
Op de site van racesport.nl stond het volgende:



Op de site van de mobile kliniek van Dr. Costa laat Paolo Casoli weten te stoppen met zijn raceloopbaan, er is wel herstel maar ik wil er ook voor mijn vrouw en kinderen zijn. Ik heb het risico wat racen is vlak voor ogen gehad en de risico\'s op grote vervolgschade bij een onschuldige volgende klap is mij te groot.

Jammer voor hem, beter voor Jurgen ;)
 
Zwaar kl#te voor Casoli. Hij kon wel spectakel maken (tikkie te veel vaak).
 
Dan zit het Belgarda team dus momenteel zonder coureurs? Als Jurgen dan geen plekkie voor elkaar krijgt weet ik het ook niet meer..... Jurgen, go for it!
 
Terug
Bovenaan Onderaan