Ik weet nog wel een complete LT voor je...Eerder dit jaar heb ik een k1100lt zijspan combinatie gekocht.
Deze heeft ongeveer 3 ton gelopen en er ligt een ander blok in.
Bij de motor is het originele blok, wat er van over is.
Een enorme bak met onderdelen.
Een complete donorfiets, met 40.000 km op de klok.
En een lief klein aanhangertje.
Het blok dat er nu in zit lekt olie.
De motor loopt prima maar rookt als hij koud is.
En de electra is niet helemaal goed.
Ik bedoel dan vooral de verlichting van de alle extra die er bij gekomen was.
Er zitten flitsers op, die doen het nu niet.
De voeding van de navigatie doet het niet.
Dat soort dingen.
De grote vraag nu is of ik de K ga opknappen of gewoon vervang voor de donorfiets.
Ik ben er nog niet uit.
Ik weet nog wel een complete LT voor je...
Die pompen willen ook nog wel eens lekken op de pasvlakken. Volgens het "boekje" moet de pomp met vloeibare pakking (die blauwe, weet ff niet hoe die heet) gemonteerd worden. Als je algemene vloeibare pakking gebruikt gaat het in no time weer lekken. (hoe ik dat weet?)
Je kan ook deze man uit Vianen eens contacten.≥ BMW K 75 - sleutelaar - Advertenties op Marktplaats
Alle advertenties van BMW K 75 - sleutelaar op Marktplaats. Bekijk het aanbod van BMW K 75 - sleutelaar en vind producten en diensten tegen aantrekkelijke prijzen!www.marktplaats.nl
hij heeft garage boxen vol met onderdelen.
Ah bummerIk ook. De donorfiets die ik er bij kreeg.
Zondag word die opgehaald en kan ik zie hoe deze er aan toe is.
Dan zou ik er een kartonnetje onder leggen tot je groot onderhoud gaat doen.Ik denk dat daar vooral het probleem zit ja.
Dan zou ik er een kartonnetje onder leggen tot je groot onderhoud gaat doen.
Ah bummer
4 jaar terug heb ik mijn span uit elkaar getrokken, hierbij foto's van het subframe wat aan de voorzijde van het motorblok zit.Linker en rechter onderzijde van de kuip los schroeven, daarna zit het kuipdeel wat voor de radiator zit los.
Dan heb je volgens mij voldoende ruimte om de olie waterpomp uit te kunnen wisselen.
Voor het monteren/demonteren van de pomp heb je alleen een inbus sleutel nodig!
Dat ziet er niet erg spannend uit.4 jaar terug heb ik mijn span uit elkaar getrokken, hierbij foto's van het subframe wat aan de voorzijde van het motorblok zit.
Mocht die in de weg zitten, kun je hier goed zien hoe deze gemonteerd zit!
even kijken of het plastic op de donor te herstellen is.Klinkt als een goede donor. Plastic in de kliko en kleppendeksel overzetten.
Zonder buiten te kijken.De hele aandrijflijn vervangen is wel het meest simpel. En als er iets anders is zal het een EML achterbrug zijn. Die zal je dan apart over moeten zetten. De brug kan je missen, maar het wiel is dan ook anders.