Kaartjes Moto Gp tt assen

joyce1986

Rookie
5 feb 2007
23
0
veen
Hoi hoi

Ik wil dit jaar naar de tt , en op de site staat dat je via een brief alvast kan reserveren maar weet iemand wat ik in die brief moet zetten dat zie ik nergens staan.

weet wel dat je een 1e en 2e keus erin moet zetten maar meer ook niet ??

Ik heb geprobeerd te bellen maar krijg ze daar niet te pakken , dus misschien dta iemand het hier weet ?

Nja alvast bedankt in ieder geval !
 
Je kunt nu online bestellen bij www.tt-assen.nl. Even doorklikken naar MotoGP en vervolgens Tickets...
 
Die doet het bij mij niet.......ik krijg wel de eerste melding in 3 stappen kaarten bestellen enz. maar daarna krijg ik niks meer
 
Die brief waar ze het over hebben staat volgens mij ieder jaar in het programmaboekje, maar daar heb jij nu denk ik nix aan. Makkelijkste is via de site, misschien iets mis met de instellingen?
Succes!
 
is het zeker dat je al via de site kan bestellen dan ? want bij mn vriend doet hij het ook niet en die heeft wel java
 
Yep zal voor jouw is dat motoport Rotterdam, breda of den bosch zijn denk ik

En anders Road Race Travel in Best weet niet of dat in de beurt is. +31 (0) 499 - 39 15 76

Als laatset vvv assen, maar weet niet of die opsturen
 
Wellicht ook handig voor iedereen die kaartjes wil bestellen voor de TT-assen 2007.

Alhier mijn communicatie met info@tt-assen.com. Men bevestigde dat het ticket-systeem op www.tt-assen.com niet werkt en dat 'vanaf maart' weer kaarten besteld zouden kunnen worden. Wordt wel wat krap naar mijn gevoel!

In ieder geval zijn nu wel percentages te zien van de beschikbare plaatsen. Echter, bij het selecteren van 'Bestel Nu' gebeurd helemaal niets meer...

Beetje belachelijk dat men dit niet sneller kan oplossen!



From:
Sent: donderdag 8 februari 2007 15:00
To: 'Info TT Circuit'
Subject: RE: TICKETSYSTEEM=DOWN!

Bedankt voor de reactie.

Wellicht wel iets om op jullie site te plaatsen? Of wellicht het niet werkende bestelsysteem offline te brengen?
Nu worden jullie vast overstelpt met dezelfde vragen,...niet zo handig, nietwaar?

Groet,




--------------------------------------------------------------------------------
From: Info TT Circuit [mailto:info@tt-assen.com]
Sent: donderdag 8 februari 2007 13:53
To:
Subject: RE: TICKETSYSTEEM=DOWN!


U kunt vanaf maart uw tickets online bestellen.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
TT Circuit Assen



-----Oorspronkelijk bericht-----
Van:
Verzonden: donderdag 8 februari 2007 10:58
Aan: info@tt-assen.com
Onderwerp: TICKETSYSTEEM=DOWN!
Urgentie: Hoog


Beste mensen,

Jullie ticketing-systeem werkt totaal niet. Ik probeer al meer dan 1 week op diverse PC's (en lokaties) via de website kaartjes te bestellen voor de MotoGP race van 30 juni.

Bij het klikken op BESTEL NU (MOTOGP) op de hoofpagina (www.tt-assen.com) volgt: "The page cannot be found."
Bij het achtereenvolgens klikken op 01> Dutch TT/MotoGP, 01> Tickets, BESTEL HIER komt opeens een scherm van SUPERBIKE en start het Java-applet van de bestelservice. Doch, er volgen slechts enkele uitzonderlijke foutmeldingen (hieronder) bij het klikken op Start.
"Voor deze voorstelling kan momenteel niet online worden geboekt. Volg de aanwijzingen van het programma om naar alternatieve data en voorstellingen te zoeken."

Na het drukken op OK verschijnt de melding:

"Er is een fout opgetreden, druk de Ctrll-toets (indien u Internet Explorer gebruikt) of de Shift-toets (indien u Netscape gebruikt) en klik tegelijkertijd op de vernieuw-knop/reload-button in uw internetprogramma. Neem contact op met het theater als de fout opnieuw optreedt."

Ehh,...neem contact op met het theater??
Gaarne een reactie!

Gegroet,

 
Kaartjes zijn inmiddels besteld en de bevestigings brief is vandaag binnen gekomen

Dit topic kan dus dicht ofzo ........

gehe en krijg idd dubbele cadeaus :)
 
Mooi! :}

Maar ehh,...je laat wel na om te vermelden HOE je de kaartjes besteld hebt.
Via de site werkt in ieder geval NIET. Heb je een brief geschreven?


:?


Kaartjes zijn inmiddels besteld en de bevestigings brief is vandaag binnen gekomen

Dit topic kan dus dicht ofzo ........

gehe en krijg idd dubbele cadeaus :)
 
Op de tribune zitten is gewoon k*t ik wordt daar clausterfobies van.
Laat mij maar lekker in het gras zitten/liggen/hangen
 
Op de tribune zitten is gewoon k*t ik wordt daar clausterfobies van.
Laat mij maar lekker in het gras zitten/liggen/hangen

Tribune is echt klote. Je zit bijna op elkaar schoot en een bende als het daar is waar niet eigenlijk

[moraalridder]Vorig jaar tijdens de Superbikes ook. Mensen kwamen maar naar de hoofdtribune toe. Op een gegeven ogenblik zaten de trappen helemaal vol, achter de bovenste rij zaten mensen op het beton. Er zal maar iets gebeuren waardoor je als de bliksem weg moet en de boel zit helemaal vol. :X [/moraalridder]
 
op de staanplaatsen waar wij stonden afgelopen jaar heb je ook een vidio-wall hoor!!!

Vidio-wall???????

Enniewee, nog sterker, wij hebben 4 kaartjes besteld (via bestelformulier in programmaboekje 2006) maar op de bevestiging stond 3!!! Even Assen bellen...
Zijn trouwens plekken op hoofdtribune, vak E as usual...
 
Ik dacht dit jaar niet naar de TT te kunnen door vakantie. Maar kwam er pas achter dat ik gelukkig wel kan !! *O*

Nu ben ik alleen heel erg op zoek naar kaarten voor de hoofdtribune, 2 kaartjes. Ik weet dat die tribune uitverkocht is maar misschien wil iemand zijn kaartjes wel kwijt.

Mocht dat zo zijn dan hoor ik het graag,

Gr Jessi
 
Je moet je keuze qua zitplaatsen aangeven, het aantal
Je adres etc.
paar weken later krijg je brief wat het bedrag is en dat moet je binnen 2 weken overmaken op die rekening *O*
 
Ik dacht dit jaar niet naar de TT te kunnen door vakantie. Maar kwam er pas achter dat ik gelukkig wel kan !! *O*

Nu ben ik alleen heel erg op zoek naar kaarten voor de hoofdtribune, 2 kaartjes. Ik weet dat die tribune uitverkocht is maar misschien wil iemand zijn kaartjes wel kwijt.

Mocht dat zo zijn dan hoor ik het graag,

Gr Jessi


Marktplaats?
 
Terug
Bovenaan Onderaan