Kawa ER6 Topic *Deel VI*

Status
Niet open voor verdere reacties.
zoek voor de motor van mijn vrouw zwarte kunstof kap( rechts ) is afgelopen zondag gevallen en de kap is onherstelbaar beschadigd.

groet, Boudje
 
Ik zit sterk te overwegen m'n koekblikje weg te doen. Kost me eigenlijk gewoon teveel geld om en een auto en een motor op de weg te houden als student zijnde. De keuze als één van de twee weg moet is wel vrij snel gemaakt. Auto kan ik nog lenen als er nood aan de man is :P en heb voor de motor nou eenmaal kleding en andere toebehoren gekocht. Ennnn motorrijden is veel leuker en verslavend :]

@Everyone, thanks for the well-wishes. Zaterdag om 11 uur een afspraak bij Goedhart gemaakt om de kap er op te laten zetten. Schade valt achteraf gezien (na een poetsbeurt) wel mee. Maar de wetenschap dat die scheuren er zitten irriteert me wel.

Ik ben ook student en heb ook een motor en koekblik. Is in principe wel te doen hoor (ik heb een duur koekblik (1 op 10, euro 98 enz.).
 
Laatst bewerkt:
@Everyone, thanks for the well-wishes. Zaterdag om 11 uur een afspraak bij Goedhart gemaakt om de kap er op te laten zetten. Schade valt achteraf gezien (na een poetsbeurt) wel mee. Maar de wetenschap dat die scheuren er zitten irriteert me wel.

Ik ben ook student en heb ook een motor en koekblik. Is in principe wel te doen hoor (ik heb een duur koekblik (1 op 10, euro 98 enz.).

Tja dus niet zo handig, 2 dingen als student. Ik heb het bezit van een auto maar opgegeven, wegenbelasting en benzine zijn veel te duur. Maar dan kan ik mijzelf wel een leuke motor veroorloven :) en voor woon-werk-school heb ik nog altijd een motorscooter.

Een auto die 1:10 rijd is ook niet zo handig, misschien beter iets anders kunnen kiezen? :P
 
Gaat er nog iemand naar de MFMM volgende week zondag? Ik ben wel van plan om ff mijn gezicht te laten zien
 
T is inderdaad even vreemd. Was altijd bloedfanatiek. Maar moet keuzes maken in t leven, en zit nu op t moment liever op die andere 2wieler en kijk liever door een cameralens als door een motorvizier. Maar ik blijf hier gewoon actief hoor ...
 
Zaterdag een circuitavondje gedaan op lelystad;
1176143_456272327820006_1193257199_n.jpg


1234978_10151669519560835_2071795101_n.jpg


filmpie;

 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit Sender. Trek jij t karretje maar voort hier...haha

Mijn nieuwe aanwinst (was al wel aangeschaft voordat de motor verkocht was)... zat alleen wat levertijd op.

full


Heerlijk scheur ijzer waar ik voorlopig de bossen mee onveilig ga maken. Adrenaline rush....mhua.

Zoals eerder gemeld vijf ik dit topic gewoon actief volgen. Heb alleen niet zoveel zinnigs in te brengen op motorsport gebied. Mochten mensen nog interesse hebben in een z.g.a.n. zomerjas (maat L)... let me know. Merk is Dane (huismerk motoport) en mag weg voor 100 euro. (Y)
 
Nice bike Sil :}
Mis alleen het motorblok :P
O wacht, dat hoort zo. Motorloos

Tis stil hier. Is iedereen nog aan het rondrijden? :]
Mooie pics en filmke Sender.
Misschien ook maar eens een keer doen, zo op het circuit rijden.
De wegen die ik vandaag heb gereden waren matig. Een hoop rotzooi en stenen in de bochten.
 
ik heb vandaag mijn eerste motor bekeuring binnengekregen '(
én ik sta ook nog eens op de foto van mijn vaders bekeuring....
die vind ik dan wel weer het delen waard :+
1236685_659225470754548_853391273_n.jpg
 
Nice bike Sil :}
Mis alleen het motorblok :P
O wacht, dat hoort zo. Motorloos

Tis stil hier. Is iedereen nog aan het rondrijden? :]
Mooie pics en filmke Sender.
Misschien ook maar eens een keer doen, zo op het circuit rijden.
De wegen die ik vandaag heb gereden waren matig. Een hoop rotzooi en stenen in de bochten.

29 september is er nog een dag op lelystad (met www.motorrijschoolalmere.nl).
Circuit lelystad blijkt goed te passen bij de ER6 ;)
 
Laatst bewerkt:
Zaterdag een circuitavondje gedaan op lelystad;
[afbeelding]

[afbeelding]

filmpie;


Sender! Ik zie trouwens dat jij een Seat Cover hebt! Welke is het? Hoe duur? bevalt ie?

Heb je er misschien wat meer foto's van?

Ik zit te denken om de kont van de F misschien wat scherper te maken. Dat gaat het beste met een Seat Cover en door misschien de handgrepen er even af te bouten. :)
 
Sender! Ik zie trouwens dat jij een Seat Cover hebt! Welke is het? Hoe duur? bevalt ie?

Heb je er misschien wat meer foto's van?

Ik zit te denken om de kont van de F misschien wat scherper te maken. Dat gaat het beste met een Seat Cover en door misschien de handgrepen er even af te bouten. :)

Hoi, ik heb die van Ermax, die kost 119 euro in kleur. Is wel voor 2009-2011 model en past dus (hoogstwaarschijnlijk) niet op het oudere type. Ermax heeft ze niet voor het 2005-2008 model....

Bike design heeft hem wel, en is iets duurder;
Binnenspatbord
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan