kawa zx9r

Kees C

Rookie
12 jan 2003
25
0
Dronten
Hallo Luitjes.

IK kan en Kawa zx9r van 2000 kopen in het bekende groen. Ik ben verder nog niet zo bekend met Kawasaki WA t kunnen jullie er mij over vertellen. Hij heeft 30000 gelopen. En wat vinden jullie van het model.
 
Hallo Luitjes.

IK kan en Kawa zx9r van 2000 kopen in het bekende groen. Ik ben verder nog niet zo bekend met Kawasaki WA t kunnen jullie er mij over vertellen. Hij heeft 30000 gelopen. En wat vinden jullie van het model.
je hebt al het goede merk en ook de goede kleur , de zx9r is nog niet zoon dome keuze, is een redelijk vlotte motor die ook nog goed stuurd.en normaal ook wel betrouwbaar als het op de motortechniek aan komt
full

en je kan er ook nog wel iets aparts van maken.
 
Ik reed Suzuki gxr750 Deze is wat lager als een Kawa zx9r. Zit positie is wel prettiger. Maar waar moet ik met de overgang naar deze motor rekening mee houden.
Heb geen fors postuur 1.70 70 kg
 
Ik heb op de zx10 en de zx9 gereden en als ik jou was zou ik iets langer doorsparen voor een overjarige zx10. Zx10r is veel lichter dus stuurt veel gemakkelijker. Loopt harder. Ziet er beter en moderner uit. En blijft meer waard omdat het gewoon een nieuwer model is.
 
Ik heb op de zx10 en de zx9 gereden en als ik jou was zou ik iets langer doorsparen voor een overjarige zx10. Zx10r is veel lichter dus stuurt veel gemakkelijker. Loopt harder. Ziet er beter en moderner uit. En blijft meer waard omdat het gewoon een nieuwer model is.

Met die redenatie kan je nog beter ff doorsparen tot het 2007 model uitkomt... ;)
 
:^

die hulk brommer mist een voor schijfie trouwens :P

"Ik ben het eens met die idioot!" (vrij vertaald! :+ )
"k heb er twee jaar op mogen rondrijden en nog steeds tranen in m'n ogen, dat ik e'm ooit heb ingeruild voor een alfa 147 selespeed '( (huil), daarna gelukkig nog een tdm, hayabusa en nu een tuono
33.gif
, maar blijft een topfiets in alle opzichten.!



p.s ; laat je niet opnaaien door alle "circuit-coureurs", die nog nooit op een circuit hebben gereden!!!!..., maar je vertellen dat 'hun fiets veeeeeel sneller is ! (who cares! ;) )
 
Met die redenatie kan je nog beter ff doorsparen tot het 2007 model uitkomt... ;)


Een overjarig 2004-2005 model kopen lijkt mij wat anders als wachten tot 2007...

Maar waarom een oud model kopen waar je later bij inruil/verkoop veel minder voor terugkrijgt omdat het een "antieke zx9" dan een gewild model kopen die veel waardevaster blijft en een betere motor is? Voor die 2000-3000 euro?

Het is niet aan mij om voor TS te kiezen maar ik had et wel geweten alsik voor de keuze zou staan :X
 
Een overjarig 2004-2005 model kopen lijkt mij wat anders als wachten tot 2007...

Maar waarom een oud model kopen waar je later bij inruil/verkoop veel minder voor terugkrijgt omdat het een "antieke zx9" dan een gewild model kopen die veel waardevaster blijft en een betere motor is? Voor die 2000-3000 euro?

Het is niet aan mij om voor TS te kiezen maar ik had et wel geweten alsik voor de keuze zou staan :X


ik denk dat je echt de zx9r te kort doet :r
een zx9r is een fantastische motor met hele goede stuureigenschappen,de motor is zeker niet verouderd zoals jij suggereerd.
niet iedereen wil op een zx10r rijden,er zijn er die vinden deze motor veel te sportief zitten,bij de zx9r zit je iets rechterop wat voor heel veel mensen als prettig wordt ervaren.
en de zx10r zakt ook nog wel in prijs,een motor van 1 jr oud zakt al € 5000,- in prijs :Y en dan wil jij zeggen dat ie waardervast is als een zx9r _O-
als je motor wil hebben die waardevast is dan moet je er 1 in de prijsklasse €7000,- zoeken.
hier moest ik ff op reageren,en zoals je ziet rij ik een zx9r :]
 
voor terugkrijgt omdat het een "antieke zx9" dan een gewild model kopen die veel waardevaster blijft en een betere motor is? Voor die 2000-3000 euro?

Het is niet aan mij om voor TS te kiezen maar ik had et wel geweten alsik voor de keuze zou staan :X
[/quote]


@Wat is antiek ik zie nog steeds bewonderende blikken als mijn motor ergens geparkeerd staat,en is gewoon een snelle ,goed sturende Kawa en de vraag van TS was wat we van een ZX9r vonden en niet van een 10 of zo
 
Hallo Luitjes,

Bedankt voor jullie waardevolle aanvullingen.
Ik heb de knoop doorgehakt. Nog even wachten op het mooie weer en dan naar buiten.

Kees C
 
En en en word het de zx9,als je hem koopt meld je eigen dan gelijk even aan bij het zx9 forum zijn hele aardige jongens en veel informatie
 
En en en word het de zx9,als je hem koopt meld je eigen dan gelijk even aan bij het zx9 forum zijn hele aardige jongens en veel informatie
en met een zx10 :P

Zonder gekheid. Een maat van me wil volgend jaar ook wat anders kopen en hij wil een '00 R1 waarschijnlijk. Als ik hem was kocht ik voor dat geld een ZX9 van een jaar of misschien wel 2 jonger. Die Kawa is een dijk van een fiets heb er 2 gehad echt een superding zwaar onderschat en ondergewaardeerd door veel mensen. Als je hem mooi vindt en er goed op kan zitten zeg ik gewoon doen. Je krijgt er geen zpijt van. Ik heb het iig nog nooit gehad

En meteen door naar het ZX9 topic
 
Hallo luitjes.

Heeft er dan niemand minpuntjes, ook al zijn ze klein. Ikzelf mot l wennen aan het model. Zeker als je em vergelijkt met een gixxer model 93. Hij zit echter fantastisch. Ik denk at je t langer volhoudt op deze machine op een lange rit.

Groeten Kees C
 
Hallo luitjes.

Heeft er dan niemand minpuntjes, ook al zijn ze klein. Ikzelf mot l wennen aan het model. Zeker als je em vergelijkt met een gixxer model 93. Hij zit echter fantastisch. Ik denk at je t langer volhoudt op deze machine op een lange rit.

Groeten Kees C
Van voor '98 kun je wel tegen wat probleempjes aanlopen. Van na '98 zou ik het zo 123 niet weten. Het enige wat ik heb gehad zijn kromme schijven voor. Ik heb mijn '98 er 5 seizoenen gehad en dit jaar heb ik hem verkocht. In die 5 seizoenen heb ik weinig, tot niets aan te merken op de fiets. Ja het is een Kawa, loopt rauw, bruut inlaatgeluid, choke staat vol aan of uit, een middenweg is er niet maar verder gewoon een topfiets. Misschien niet de allerbeste fiets voor op het circuit maar wel een hele fijne voor op de straat :Y . En power heeft ie zat :}
 
Ik ben ongeveer 1.94, pas ik nou goed op een zx9r? en wil gewoon jullie mening ff horen en niet de opmerking ga maar passen.. dat doe ik wel, ben er alleen nog niet aan toegekomen :+
 
Ik ben ongeveer 1.94, pas ik nou goed op een zx9r? en wil gewoon jullie mening ff horen en niet de opmerking ga maar passen.. dat doe ik wel, ben er alleen nog niet aan toegekomen :+
Tuurlijk past dat, of het prettig past merk je wel als je eindelijk aan het passen toe komt :+
 
Ik ben ongeveer 1.94, pas ik nou goed op een zx9r? en wil gewoon jullie mening ff horen en niet de opmerking ga maar passen.. dat doe ik wel, ben er alleen nog niet aan toegekomen :+

Jahoor met gemak, ben zelf 1.90 en gaat goed. Zijn er hier die nog langer zijn en er goed op kunnen rijden. Doen dus.
Lig zelfs altijd achter mijn kuipruitje opgevouwen en gaat goed :Y

Maar voor alle info, check ff het zx9 topic.
 
Laatst bewerkt:
een docent van mij rijdt al jaren trouw op een ZX9R en die heeft r volgens mij geen moment spijt van gehad.

oer degeleke onverwoestbare fietsen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan