En een dikke hoop koffersWeet nog een ltd voor a€400,- met kenteken. (Rode)
Rechts toch als je op de motor zit.
Pfff, ik ben nog niet wakker ofzo. Even opnieuw: ik zoek dus een linker kapje (gezien vanuit als je op de motor zit). Rechts heb ik blijkbaar, gezien de foto die ik zelf heb gemaaktRechts toch als je op de motor zit.
Heb ze bijde hoor.
Trug zetten dat stuurIk vind die van @Kizmiaz er supertof uit zien en had bij het overhandigen van de sleutels meteen een goed gevoel. Ik dacht: "hier is ze er beter aan toe dan bij mij". Het stuurtje op de 250 van @Kizmiaz is echt geweldig., misschien had ik dat nog even moeten proberen maar. Maar als je eenmaal met die kikkerhouding vergroeid bent kom je daar klaarblijkelijk nooit meer vanaf. Da's ook de reden dat op de RD250LC nog steeds het standaard stuur niet teruggezet is.
66,666% alle bougies die ik uit een Z250 heb zien komen zijn raarHaal ik net uit mijn witte ltd
Die afstand klopt niet meer haha, nog nooit gezien zoiets!
Start wel lekker makkelijk, en loopt verder goed dus maar zo gelaten. Meurt wel iets, maar wie nietDuidelijk te koud, gebeurt bij je piemol ook in de kou
Koppen zijn toch hetzelfde lijkt me66,666% alle bougies die ik uit een Z250 heb zien komen zijn raar
Dat herinnert me er aan, eens goed kijken waarom de mijne een bougie nodig heeft met korte draad, en de Kleine Schoonheid™ (waarschijnlijk) een lange zoals in het boekje staat. (Context)
Hij staat iets te rijk, wellicht houd de 7 iets meer warmte vastNiet doen, gewoon die 8 weer, wat is de reden voor een 7
Gassen heeft er eenbij staan...
Volgens 't boekje moet er een 7 in? Maar...Je verandert 2 dingen, je hetbt nu een kapotte 8 en gaat er een hele 7 indraaien, begin met een hele 8, mocht die dichtroeten kan je alsnog een hele 7 erin zetten.
...toch paste de bougie uit 't boekje, met lange schroefdraad dus, niet in mijn Kawa. Te lang. Geen idee nog hoe dat kan maar er komen wat vrije dagen aan dus dat gaan we eens uitzoeken.Koppen zijn toch hetzelfde lijkt me
Ik zeg ook niet dat die er niet in magVolgens 't boekje moet er een 7 in? Maar...
Een boekje voor de Z250C op marktplaats, zie je ook niet zo vaak: ≥ Kawasaki Z250C Owner's Manual Handleiding Z 250 C 1979 - Handleidingen en Instructieboekjes - Marktplaats.nl
66,666% alle bougies die ik uit een Z250 heb zien komen zijn raar
Dat herinnert me er aan, eens goed kijken waarom de mijne een bougie nodig heeft met korte draad, en de Kleine Schoonheid™ (waarschijnlijk) een lange zoals in het boekje staat. (Context)
Als het zo schuin staat is het idd alsof het leeg is, maar recht gewoon olie hoor.Wat gaaf! En met kickstart! Klopt het dat je nou geen olie ziet voor het glaasje, of is 'ie nog niet afgevuld?
(Ik koel mijn olie overigens door hem via mijn uitlaat de wereld in te slingeren, werkt op zich ook wel aardig.)
Hij geeft echt totaal niet mee als ik probeer te draaien met een schroevendraaier, dus ben bang te forceren als ik teveel kracht zet. Nog even terug in de olie gezet voor nu, kijken of er vanavond misschien beweging in komt.Met een punttangetje links/rechts draaiend eruit trekken?