Die klik dingen schijnen er wel vaker last van te hebben bij motoren.Geachte forumcollega´s,
Het volgende overkwam mij al 2x met mijn Kawa Z800. Heeft iemand van jullie dit al eens meegemaakt ?
Na een ritje o. a. op de snelweg, én aan een gezwinde snelheid, merk ik dat mijn kentekenplaat verdwenen is. Ik denk niet dat de plaat bewust afgerukt en dus gestolen was.
Mijn kenteken is vastgeklikt in een plastic framepje, en dit laatste is bevestigd aan de motor.
Mijn volgende kenteken zal ik rechtstreeks aan de motor vastmaken, zonder plastic houder.
Dank voor uw reactie(s).
Deze komen net als de hendels van aliexpress. De hendels zijn van zeer goede kwaliteit vind ik.
Het enig wat er moet gedaan worden is dat de schroeven moeten bij aangedraaid worden ... that's it
Goedemiddag allen, ik zie nergens een Z900 topic dus ik probeer het hier even. Zijn er op dit forum wellicht Z900 rijders of ex-Z900 rijders actief?
Ben al tijdje op zoek naar een naked (rij nu een Ducati Hyper) omdat nakeds voor mij beter zitten (door wat fysieke ongemakken) dan mijn vroegere allroads en huidige Hyper. Heb er al aardig wat getest en weggestreept inmiddels. Meer per toeval heb ik de Z900 laatst gereden en ik moet zeggen dat ondanks het gemis aan electronica ik zeer onder de indruk was van deze fiets. Een heel overtuigend totaal pakket.
Anyway ik heb wat vraagjes tav de Z900. Ik hoop ze hier beantwoord te kunnen krijgen.
Ik heb een jaartje terug ook een proefritje op de Z900 gedaan. Leuke motor, maar naar mijn mening wat te licht. Ik had het gevoel op een fiets te zitten en dat haalde de lol er voor mij toch wel een beetje af.
De Z1000R daarentegen beviel me een stuk beter. Heb je daar al een proefritje op gemaakt? Kan ik zeker aanbevelen hij rijdt heerlijk
Dat fiets gevoel heb ik persoonlijk niet ervaren. Maar goed, ik heb dan ook een Ducati Scrambler (gehad) en nu een Hyper. Dat voelt voor mij echt aan als een fiets met een dik motorblok. Dat vind ik juist weer erg prettig. Fiets moet voor mij niet te zwaar zijn. Vond ik van de Z1000SX en Versys 1000 wel. Erg vervelende situaties gehad toen ik in de bergen moest wenden en keren.
Heb niet op de Z1000R gereden. Drie jaar geleden wel op de gewone Z1000. Vind het een prachtfiets om te zien. Misschien binnenkort maar weer eens op proefrijden. Ook hier zitten volgens mij 0 hulpmiddelen op behalve ABS toch? Wat ik mij van de Z1000 herinner nog is dat het zadel plankhard was volgens mij. Moet er wel flink mee kunnen toeren.
Met een gewone z1000 kun je natuurlijk ook gewoon even bij Hyperpro langs gaan. Kost een stuk minder dan de z1000R.
Even een andere vraag; wie heeft er hier een katvervanger en waar komt deze vandaan?
Ik heb een akra bochten set. flink met koppel en pk en een super dik geluid.
Even een andere vraag; wie heeft er hier een katvervanger en waar komt deze vandaan?
Met een remap?
Heb je daar misschien een link van?
De exacte link kan ik niet meer vinden, maar het was volgens mij deze. Deze is wat duurder zie ik.
DOMINATOR DECAT Cat Eliminator Pipe Exhaust Muffler KAWASAKI Z1000 11-16 | eBay
Als je hem goed slijpt is hij gewoon goed dicht.
Met een remap?
Ja met ecu flash woolich racing. Laten doen bij Madracing
dat komt omdat ik er niet meer op zit knutduurt wel lang eer dit deeltje is zeg.
dat is wel eens anders geweest
Harrie hoe is hetdat komt omdat ik er niet meer op zit knut~
Waarde van je z750 kun je checken met marktplaats. Vervolg is net wat je wat een racer is ook leuk. Of een z1000 tuono s1000r. Heel veel leuke dingenHoi,
Ik ben nu anderhalf jaar tevreden bezitter van een z750 uit 2008, als eerste motor. Ik ben al voorzichtig naar de volgende aan het kijken. Wat is een leuke volgende stap?
Wat meer vermogen mag wel en misschien iets minder 'log'. Naked bevalt me prima, echter lijkt me een Hypermotard of Dorsoduro ook vet, ik heb wel vraagtekens bij het rijcomfort op lange termijn.
En wat is een z750 uit 2008 waard? Is tegen 5k haalbaar Het is (vind ik) de mooie zwarte uitvoering met zwart blok. De rest is vrij standaard.