Kawasaki ER-6 topic part III

Mooiste ER6 model?

  • 2005-2008 ER-6N

    Stemmen: 2 9,1%
  • 2005-2008 ER-6F

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2009-2011 ER-6N

    Stemmen: 10 45,5%
  • 2009-2011 ER-6F

    Stemmen: 1 4,5%
  • 2012+ ER-6N

    Stemmen: 2 9,1%
  • 2012+ ER-6F

    Stemmen: 7 31,8%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Status
Niet open voor verdere reacties.
De hp corse ziet er zeker mooi uit, zal wel een hoog prijskaartje aan hangen.
 
Heb je foto van je motor met de demper gemonteerd? :9. Dan weet ik om wat voor model het gaat.
Ik bedoel die eerste versie, niet de underbody. (Nieuwe model)

Eerste versie :?
Hier onder een foto waar de uitlaat het best op te zien is. Mijn schuur is niet erg foto-vriendelijk dus kan nu geen andere maken.
Heb mijn mail er nog nagekeken maar kan die zaak niet terugvinden, kom ik nog wel op!
full
 
Ja deze bedoel ik. Ziet er ook goed uit:) moeilijk zeg.

Met eerste versie bedoel ik deze, er is ook een ander model uit.

Ga morgen eerst op vakantie, en zodra ik terugkom denk ik voor een uitlaat kijken
Rijd nu met luchtfilter buisjes eruit. Best te doen maar ga liever voor een uitlaat en buisjes er weer in.
 
Ja deze bedoel ik. Ziet er ook goed uit:) moeilijk zeg.

Met eerste versie bedoel ik deze, er is ook een ander model uit.

Ga morgen eerst op vakantie, en zodra ik terugkom denk ik voor een uitlaat kijken
Rijd nu met luchtfilter buisjes eruit. Best te doen maar ga liever voor een uitlaat en buisjes er weer in.


Als je in de buurt woont of ergens waar ik wel eens kom, kan een demo altijd!
Fijne vakantie, hopelijk iets zonnigs! 8-)
 
Haha vragen stellen is goed! Komt alleen maar tengoede aan je motor en het vertrouwen daar in.
Ik heb nog geen keuzes kunnen maken aanbod is ook niet bijstergoed.

Misschien afwijken naar andere merken en modellen dus tips zijn welkom
(sportief maar niet teveel op de polsen)

Nog wel blij neem ik aan met je aankoop PVVD
 
vanmorgen op het werk ff tijd gehad om naar me motor te kijken.
Wat bleek het geval, uitlaatpijp mooi rond afgescheurd van de uitlaatdemper :$
Dus gelijk wat geknutseld met een oude spuitbus en 2 slangenklemmen helaas geen uitlaatafdichting kunnen vinden :N
Maar heb nu weer voor denk 85% afdichting dus voor tijdelijk vind ik het goed

:W
 
Die HP corse hebben hel fijne modelletjes als je het zo kan zien.

Maar ik was meer geraakt door die kleur stelling van de motor die ze voor afbeelding gebruiken :} :}
Zoiets wil ik ook :Y :Y
 
Vorige week eens voor gekeken, gaat volgens mij niet goed met benzine bij je tank. (Mocht er overheen gaan). (Stond ergens op forum)


Ik heb daar zelf ook wat weinig vertrouwen in moet ik eerlijk zeggen.
Ach voorlopig blijf ik maar gewoon lekker standaard rond tuffen, ook geen straf _O-

:}
 
@pvvd: nou je vraag is al beantwoord lees ik :P Ik heb er inderdaad een Hp Corse Hydroform onderhangen. Met e-keur, uitneembare db-killer (fijn laten zitten :P) en aansluiting voor je O2-sensor is hij 480 euries. Maar zeker die euries wel waard *D
 
avond :W

Ik heb wat rond gevraagd voor prijzen van een spruitstuk.
De originele kwam bij verschillende motorzaken op de 400,-
Nu was er een enkele zaak die mij een imitatie aanbod voor 260,- nogal een redelijk verschil als je het mij vraagt.
Maar ik wil eerst even weten of hier iemand is die ervaring heeft met imitatie spul.
Passing, levensverwachting etc.
gezien het feit 260,- leuker te betalen is dan 400,- :Y (behalve als imitatie ook met een jaar onder je reet wegrot)


@metalhead: en heb je vandaag nog up to date foto's gemaakt????


ik ga slapen :z
:W
 
avond :W

Ik heb wat rond gevraagd voor prijzen van een spruitstuk.
De originele kwam bij verschillende motorzaken op de 400,-
Nu was er een enkele zaak die mij een imitatie aanbod voor 260,- nogal een redelijk verschil als je het mij vraagt.
Maar ik wil eerst even weten of hier iemand is die ervaring heeft met imitatie spul.
Passing, levensverwachting etc.
gezien het feit 260,- leuker te betalen is dan 400,- :Y (behalve als imitatie ook met een jaar onder je reet wegrot)


@metalhead: en heb je vandaag nog up to date foto's gemaakt????

ik ga slapen :z
:W
volgens mij heeft niemand hier vervangingsbochten.
 
Laatst bewerkt:
Mijn nieuwe aanwinst, een schitterende er-6n uit 2009. de eerste 500km zitten erop. Jammer van het weer vandaag, anders waren daar nog flink wat km's bijgekomen! foto volgt!
 
Laatst bewerkt:
Ik denk erover om er een ander stuur op te zetten. Een breder en platter exemplaar zoals op een Tuono of een Duc streetfighter. Iemand hier ervaring met het vervangen van het stuur op zijn fiets?
 
~
bij deze de foto's, gisterochtend gemaakt, daarna eindje wezen rijden :]

Nice!! :Y *O*
mooi cockpitruitje ook, zie ik nu pas!
hoe is het met de windgevoeligheid?
ik heb de grotere van kawasaki, vind ik niet de mooiste zeg maar, maar hij houdt waarschijnlijk wel wat wind tegen.
bij MDI staat soortgelijk op de site voor 119 euro, staat alleen geen JMV bij, is dat hem?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan