Kawasaki GPX 600R

YESSSSSSSSSSSSSSSS

ik heb het gehaald.
Ik moest eerst ff stukkie rijden. Vervolgens 4 bijzonder verrichtingen doen en nog stukkie rijden. Bij het laatste stukkie wilde hij wel zien wat motor rijden was. Dus flink het gas erop. Dat heb ik dus gedaan.

En het resultaat..... het papiertje....
 
dank je...
ik heb er echt zin in.
morgen ga ik proefrit maken......

pffff geloof nu pas dat ik het een beetje begin te beseffen.

:] :]
 
YESSSSSSSSSSSSSSSS

ik heb het gehaald.
Ik moest eerst ff stukkie rijden. Vervolgens 4 bijzonder verrichtingen doen en nog stukkie rijden. Bij het laatste stukkie wilde hij wel zien wat motor rijden was. Dus flink het gas erop. Dat heb ik dus gedaan.

En het resultaat..... het papiertje....

Gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs !!!!
Nu naar Safe?
 
mooi man ! gefeliciteerd joh !
Nu op zoek naar een eigen motor en dan kan het helemaal gebeuren.

Ben vanmiddag nog wel ff bij Jawe geweest, collega op het werk had zijn knipperlicht eraf gereden en we kwamen er toevallig langs.
Er stonden nog wel een paar mooie tussen !

Succes met proefrit maken trouwens!
 
Mooi balen voor jou.
Er staat idd genoeg moois bij Jawe.


Keertje samen rijden?
als GPX-en onder elkaar, :)
 
was niet mijn knipperlicht ;) was van zijn GSX750.

Zag in een ander topic al dat je een testrid had gemaakt en hem gekocht had!
gefeliciteerd joh, je krijgt hem ook nog op jou / mijn verjaadag ook :9
Beter kado kan je niet hebben.

Gaan zeker een keer samen rijden als GPX-en onder elkaar,
wil weleens weten wat de mooie weggetjes zijn in de buurt van Doetinchem.

In ieder geval veel plezier vrijdag, en hoop voor je dat het mooi weer word !
 
Is goed Flipmo.
Spreken we gewoon een keer af bij Jawe, lekker centraal denk ik zo.
Ff beetje ervaring opdoen, want heb nu wel gemerkt dat motor rijden alleen toch wel ff een ander verhaal is dan met een auto achter je en dat oortje.

Eigenlijk veel relaxter.

Kawa is best wel pittige jongen. 1 keer ff aardig doorgetrokken waar het kon maar had hem zo op de 120... ja ja is voor jou misschien niet hard, voor mij dus wel *D
 
Natuurlijk is het wennen zonder auto achter je die je verteld welke kant je op moet.
Nu hoef je ook niet meer rustig op te trekken omdat je anders "bang" bent dat de volgauto niet mee komt.
120 km/h heb je er inderdaad ook zo opstaan, zo hard rijd ik in nederland niet zo vaak eigenlijk. Alleen met flink optrekken af en toe, EN bij het lekkere bochtenwerk.
Het is natuurlijk zonde om er dan gewoon met 80 doorheen te gaan :) .

Als ik jou was zou ik eerst lekker alleen een paar keer gaan rijden om aan je motor te wennen.
Niet meteen als een gek achter iemand aancrossen, of proberen iemand voor te blijven. Daar komen alleen maar brokken van.
Ben benieuwd hoe je motor eruit ziet !
Zal wel een digitale camera meenemen dan om de 2 GPX-jes erop te zetten :)

Afspreken bij Jawe is prima, zit mooi tussen beiden in.
Daar in de buurt heb je nog wel een aantal mooie weggetjes.

Eerst even het mooie weer afwachten en dan spreken we af !

Flipmo
 
Leuk,

Maar ik ben niet zo hoor dat ik achter iemand aan ga scheuren.
Eerst maar is wennen aan het feit dat ik nu zelf helemaal alleen mag :)

Een vriend van mij belde me op en zei zo, Nou Bian dan kunnen we samen knallen.
Ik al beetje lachen en zei Duhhh is goed.
Hij zei, gaan we naar het klaverblad en ga ik voor, rij maar achter me aan, dezelfde snelheid en doe mij gewoon na.
Ik zei, natuurlijk vent dat doe ik gelijk.
Heb al zo vaak gelezen hoe het moet, dat breng ik wel ff in praktijk.

Niet dus he........

Ik heb daar absoluut geen zin in. En ik wil ook zeker niet het asvalt van dichtbij bekijken. Het zal ongetwijfeld heus wel een keer gebeuren, al hoop ik van niet.Stiekem ben ik daar wel een beetje bang voor.

Het weer moet inderdaad wel ff wat beter worden, pakken we gelijk ff een terrasje als je dat leuk vind.

En ook leuk om een piccie te maken van de 2 kawa's.

Rij je trouwens al lang?
 
Trouwens Flipmo,

Je zal het niet geloven, ik zit net ff je profiel te bekijken.
Ik had dus bijna dezelfde gekocht als jij hebt.

Ben uiteindelijk toch voor de blauw met witte gegaan.

Had wel grappig geweest, twee dezelfde.
 
Dat was wel heel toevallig geweest dan als je precies dezelfde had gekocht als mij.
Die kleurencombinatie die ik heb zie je overigens wel heel veel. Dus zo heel raar was het ook niet geweest :)
Heb je er nog een leuke uitlaat onder zitten, of gewoon een standaard demper?
Denk als je achter mij rijd je na een tijdje wel koppijn krijgt want wat een kabaal maakt dat ding zeg *D

Ik heb mijn motorrijbewijs nu 5 jaar, op mijn 19de gehaald.
Heb toen een paar keer een motor gehuurd met 25kw. Honda Shadow 600cc teruggebracht.
Ben daarmee ook onwijs hard uit de bocht gevlogen en daarna een tijdje niet gereden. Had mijn sleutelbeen gebroken en had bijna inwendige bloedingen (2 dagen intensive care :X )

Later wel paar keer op een motor gereden van een kameraad (250cc, net een brommer !) maar dat beviel ook niet zo.
Toen ik mijn auto in de prak reed kon ik tijdelijk een motor lenen van een vriend.
Meteeen een 1000cc. Daarna was ik meteen verkocht.
Het rijden ging weer lekker, al was ik nog wel bang in de bochten.
Afgelopen jaar hoorde ik van een collega dat zijn kameraad een andere motor ging kopen en of ik geen interesse had in zijn GPX.
Ik meteen proefritje gemaakt en 2 dagen later stond hij in de schuur *D
Moet echt geen chopper ofzo hebben omdat ik daar gewoon het vertrouwen in mis.
Met zo'n sportmotor rem je veel sneller en voor mijn gevoel ben je veel wendbaarder.

Rijd nu dus sinds een jaar weer heel veel en het gevoel op de motor is perfect.
Niet meer bang in de bochten, kijktechniek is heel erg verbeterd door voor te rijden met een collega.
Elke keer dat ik erop stap is het weer feest, alleen dat geluid al en dat vermogen, heerlijk !

Sjonge wel een heel verhaal zeg, maar we gaan binnenkort zeker samen rijden.
Klaverbad pakken hoeft ook niet meteen :) heb er zelf ook nog nooit opgereden haha.
Om nu vanuit Eibergen zo'n eind te gaan rijden voor een paar bochtjes.. nah
Terrasje is ook prima idee, moeten toch wat verkoelends hebben na een stuk rijden!

Je kan zeker niet wachten tot het vrijdag is en je de motor thuis hebt.


Flipmo
 
Hoef ze ook niet meer bij mij op me (xj600s) achter op.
Ging op zich best goed aangezien ik maar een licht kereltje ben alleen bij het optrekken en afremmen, langzaam rijden merk je het wel als er iemand achter op zit. Toch af en toe je die gene die achterop zit in je rug voelt.
Maar vanaf vrijadg mooi allebei op eigen motor :]
Vrijdag komen de foto's er aan van bikerlady-x- op haar kawa :+
 
mooi ! ben benieuwd hoe het eruit ziet.
Verschil is goed te merken he als iemand achterop zit.
Vooral met optrekken en hard remmen, dit doe je dan stukken rustiger dan als je er alleen opzit. Je wilt gewoon dat degene achter ook "lekker" zit.
 
Hahah daar keek ie niet naar hoor.
Heb een keer achterop gezeten, en een zere reet dat ik had, ach man dat wil je niet weten.
Later vroeg ie nog wel, gaat het nog....
Klop maar ff op me rug als het niet meer gaat.....


Het voordeel is.....
Mag nu lekker zelf rijden :}


Ga je trouwens ook nog naar de MF-Meeting 1 juni ??
 
weet het zo nog niet of ik naar de meeting ga, misschien nog wel.
Lijkt me wel heel appart om met zoveel motoren tegelijk te rijden!

Hoe bevalt de kawasaki trouwens?
Of er nog niet op gereden op je verjaardag gister.

Ben benieuwd !

Flipmo
 
Hierbij de foto van haar KAWA :) (en daarnaast mijn div :+ )
Vanmrogen hebben ze hun eerste rit in de regen gemaakt. Wat een zootje geeft dat op de motor zeg water met zand ;( Vanmiddag maar lekker gepoetst en ze glimmem weer :)

full
 
Hij bevalt prima....
Rijd echt lekker.
Alleen ik had nogal wat problemen om hem in zijn vrij te krijgen.
Op de een of andere manier lukt het gewoon niet.
Dus vanmorgen moest mijn vriend voor de 1000km beurt, dus ik mee met al dat shitweer. Daar aangekomen, die kerel van Safe had nergens last van.
Nou vaag, dan ligt het dus aan mij.

Maar wat ik ook deed, het lukte niet.
Toen we eenmaal thuis waren belde er een vriend van mij, en ik liep beetje te mopperen. Hij gaf me ff telefonische support, en je raad het nooit.....

Ik krijg hem in zijn vrij..........
Goed he.

Nog wel ff een tankpad aangeschafd want mijn jas had een paar krasjes op de tank bezorgd ;(

Wij gaan trouwens wel naar de meeting..... Ga desnoods met ons mee, gezellie.

Buiten het feit dat ik dus heb zitten klote om hem in zijn vrij te krijgen bevalt ie mij prima.
Het rijden gaat ook vrij soepel. Ik heb dus niet te klagen.
 
mooi motortje hoor, kleuren zijn ook mooi.
En die knipperlichten lijken echt stukken beter dan die van mij, ik heb gewoon standaard "stengels" waar ze aan zitten.

Komt er nog een mooi geluidje uit die uitlaat of niet?
moeten maar is samen kabaal maken als het weer beter word.

Ik heb net ook nog ff in het topic gegeken van de grote meeting, maar ik zag jullie er nog niet tussen staan :?
Denk wel dat ik kom, als ik kan op die datum. Zal dan misschien een kameraad meenemen als hij zin heeft.
Als hij niet meegaat kan ik natuurlijk altijd met jullie meerijden, kom toch langs doetinchem :)

we shall see !
 
mooi ! ben benieuwd hoe het eruit ziet.
Verschil is goed te merken he als iemand achterop zit.
Vooral met optrekken en hard remmen, dit doe je dan stukken rustiger dan als je er alleen opzit. Je wilt gewoon dat degene achter ook "lekker" zit.

Ik denk dat hij wel héél voorzichtig optrekt en remt. L :+ L
full


Maar even on-topic now, van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en veel veilige kilometers. :]
 
Beste BikerLady_x_

Gefeliciteerd met je Kawasaki GPX. Ik wens je dan ook heel veel veilige kilometers toe en doe het rustig aan he? Kom je nu op die Zuid-Holland meeting, die bij Delft wordt gehouden vandaag op 4 Mei? Als dat zo is dan zie ik je misschien wel. Ik rij op een rode Kawasaki ZZR-600. Greetz Willem
 
Terug
Bovenaan Onderaan