harryvbr zei:
Eén van de laatste Kawa 1400 GTR van 2016 met 1100 km op de teller in 2017 ingeruild tegen een 2010 Goldwing 1800. Zeer tevreden mee. Bekijk bijlage 1336208
Waarom heb je hem zo vroeg al ingeruild?
Sorry.Het is net andersom. De Goldwing ingeruild tegen de Kawasaki. De Goldwing was prima maar de Kawa is toch een iets andere fiets. En ook deze bevalt mij uitstekend.
Hallo GTR-rijders,
Allereerst beste wensen 2019!
Ik ben hier nieuw, want ik heb eind december 2018 motor van 2007 gekocht.
Wat zou je doen bij sensor bandendruk (low battery)? Laten vervangen door haakse ventiel of toch maar laten zitten en bij bandenwissel batterijen vervangen??
Graag reactie. Alvast bedankt
Dank voor je snelle reactie!Bij het 2007 model is de batterij "officieel" niet te vervangen. (Je moet dan nieuwe sensoren kopen voor een mega bedrag.)
Onofficieel kan je, als je een beetje handig bent, de sensoren openbreken. Dan kan je een nieuwe batterij er in solderen, de boel weer dichtmaken, en weer lekker gaan.
Dank voor je snelle reactie!
Heeft dat zin met deugdelijke sensoren te rijden? Of is het eigenlijk overbodig, want ik heb nog nooit met bandendruksignalen gereden....
Beste rijders,
Een vraag ivm Belgisch import GTR, op Belgisch kenteken staat dat hij 78kw heeft, maar volgens motorzaak staat hij op vol vermogen...
Normaal gesproken staat hij op 114 kW....
Is dat in werkelijkheid ook zo volgens jullie? Ik heb toch bedenkingen bij... Wie kan mij helpen een uitleg geven??
Wie O wie??
Sensoren kan je openen door onder het stickertje op de sensor het schroefje los te draaien eerst met een imbus de sensor van de velg halenDank voor je snelle reactie!
Heeft dat zin met deugdelijke sensoren te rijden? Of is het eigenlijk overbodig, want ik heb nog nooit met bandendruksignalen gereden....
Je bedoelt zo'n als voorbeeld Kaoko cruise control?Het lijkt me heerlijk, maar helaas...
En zo'n schuifring aan de gashendel lijkt mij echt helemaal niks