ha ha zie nu pas dat jij dat was nico, ben nu op zoek naar andere tdm 900.
Krijg wel een reele dagwaarde maar raak wel 1400 aan opties kwijt.
gretzzz ben
Mensen,
Even snel wat advies. Ik kan van het weekend een gpz blok ophalen voor 350eu met 17000km op de teller.
Nu mijn vraag past elk gpz 500 blok in het frame van de kle? of moet ik de gpz500s hebben.
Daarbij moet ik de carbs vervangen, uitlaat systeem verlassen en luchtfilters vervangen correct?
Alvast dank
Ik heb hier nog een KLE (in onderdelen) liggen, (Benzine tank en wielen zijn weg.)
Morgen ga ik er nog een complete (nog rijdende) KLE bij halen.
Ik heb met mijn KLE 'tje tot dusver nog niets aan de hand gehad, maar je weet maar nooit!
Wat reserve onderdelen is altijd handig!
Nieuwelingen, welkom en veel plezier met de KLE!
Wat betreft een werkplaatshandboek...ik heb een Engelse versie op de pc, kan ik mailen.
Voor de liefhebbers, stuur me maar een pm.
Succes met keuzes maken en nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!Ik heb toevallig gisteren beslist dat de KLE eruit gaat.
Weet alleen nog niet of ik hem nu zo verkoop, of in het voorjaar en dan in de winter nog effe netjes maak.
Ik ga over op de mototrscooter.
Ik laat eht hier wel weten als het zeker is.
Succes met keuzes maken en nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Even rap een paar dingskes uit het boek:
Bougies: NGK DR8ES of ND X27ESR-U
Vrije speling ketting: 35-40 (op standaard)
Bandenspanning koud: voor 1.9 bar tot 100 kg belading - 2.2 bar van 100 tot 184 belading
Achter: 2.2 bar bij max 100 - 2.5 bar bij max 184 belading
(is volgens mij ook afhankelijk van het type band en terrein dat je rijdt).
Mijn vork heb ik op 0.5 bar staan.
Staat allemaal heel uitgebreid in de werkplaatsboeken.