Ik heb dit geprobeerd, maar durfde niet door te duwen. Bout eruit, veertje eruit en voorzichtig met een schroevendraaier druk zetten. Ik voelde met de schroevendraaier wat bewegen, alsof ik direct op de nokkenasketting zat. Geen idee of het dat was, maar ik heb de boel maar weer dicht geschroefd.De monteur zei dat de veer die achter de bout zit in de loop van de jaren slapjes wordt en dan moet je hem een beetje helpen. Gewoon een beetje drukken. Niet te hard. Je voelt een klikje en merkt gelijk verschil. Hij loopt een stuk stiller en rustiger. De rit was perfect1 keer een schroevendraaier nodig gehad om een plastic dopje van het gasflesje af te wippen de kawa staat nu uit te rusten in de schuur. 7000 km in 2,5 week tijd
Waarmee heb je m synchroon gezet? Heb je zo'n setje met klokjes of heb je dat anders gedaan. Ik moet mijne ook nog steeds goed synchroon zetten namelijk. Zo'n setje klokjes is vrij prijzig voor die paar keer dat ik het nodig ga hebben.OK, het viel mee, eerst even synchroon stellen doet een hoop. Hij rijdt nu echt weer geweldig!