Kawasaki Meeting 2007: 26 mei

Heb ff een tijdje dit topic niet gevolgd, maar in de OP staat:

Datum: 26-05-2007
Aanvang tijd: 09:00
Aanvang tourrit: omstreeks 14:00
Lokatie: Nol Bikker te Noordeloos

De poll had een dikke meerderheid op 10 Juni :?
Waarom is dit veranderd?

Kan dan namelijk echt niet -O-

Das volgens mij het weekend van Pinksteren?
 
Heb ff een tijdje dit topic niet gevolgd, maar in de OP staat:

Datum: 26-05-2007
Aanvang tijd: 09:00
Aanvang tourrit: omstreeks 14:00
Lokatie: Nol Bikker te Noordeloos

De poll had een dikke meerderheid op 10 Juni :?
Waarom is dit veranderd?

Kan dan namelijk echt niet -O-

Das volgens mij het weekend van Pinksteren?


Reden van verandering: De zondagen gingen niet door vanwege de omgeving , daarnaast had Nol al ongeveer hetzelfde idee gepland op deze datum... het leek ons onverbodig om twee keer het zelfde iets te organiseren en hebben het daarom maar samen gevoegd.
 
26 mei dan helaas ook geen RWP stuntshow :N

Ik begrijp het , alleen het leek ons vrij zinloos om alles dubbelop te plannen... We doen nog wel een beroep op RWP , even kijken waar en waneer. In iedergeval wel zeker bedankt voor het top aanbod! ;)

Hoi, hoi....
Ben al ff niet meer op dit topic geweest, maar welke datum is nu "definitief" vastgesteld?

26 mei 2007 :P
 
Laatst bewerkt:
En nog een "9" erbij. Zit ik met de plaats van happening tussen Vianen en Gorkum goed??

CU en groet, René
 
Voor mensen die het niet kennen: adres gegevens

U vindt ons vlak langs de A27, tussen Vianen en Gorinchem.
Vanaf de A27 neemt u de afslag Noordeloos en volgt u de borden richting Noordeloos.
Bij de rotonde gaat u niet rechtsaf Noordeloos in, maar linksaf. U vindt ons daar onmiddelijk aan uw linkerhand.


U vindt ons vlak langs de A27, tussen Vianen en Gorinchem.
Vanaf de A27 neemt u de afslag Noordeloos en volgt u de borden richting Noordeloos.
Bij de rotonde gaat u niet rechtsaf Noordeloos in, maar linksaf. U vindt ons daar onmiddelijk aan uw linkerhand.
 
Terug
Bovenaan Onderaan