Af en toe wat frisjes maarrrrr wie rijd er ook nog?
Hulp gevraagd!
Heeft er iemand een werkplaatshandboek van de 2014 uitvoering?
Heb zojuist de door de vorige eigenaar geplaatste tomtom laadkabel los geknipt om de bekabeling anders te leiden (van TT en handvatverwarming) en daarmee ergens sluiting gemaakt.
Mijn voorlampen doen het niet meer maar, de zekering is nog intact (TomTom is via voorlamp afgetapt onder het zadel). Komt geen stroom op de lamp aansluiting (lampen niet er uit gehaald, lijkt me niet nodig omdat er geen stroom is). Inmiddels zo goed als alles nagelopen en kan geen kapotte zekeringen meer vinden (die van de TT was kapot en vervangen waarna die weer deed) of andere zaken die niet meer goed zijn.
Ik wil de rest van het elektrisch circuit nalopen maar geen idee waar alles loopt. Of wat een mogelijk ander probleem kan zijn.
Tips zijn welkom!
ps. zijn kabelbreuken bij Oxford handvatverwarmingen veel voorkomend?
Vanavond op een naked leenmotortje ER6 naar huis gereden bij deze temperaturen... wat zijn we dan verwend op onze Versys met toerruit en HVV...
De open deur maar even intrappen daar je voorlampen het alleen doen bij draaiende motor?
Open deur geen idee. Vrij dicht aangezien ze het met draaiende motor ook niet doen. Zal iets over het hoofd zien.
Morgen het zojuist gevonden werkplaatshandboek doorspitten.
Ik heb de versys 300 al eens gereden toen mijn versys onderhoud kreeg. En wat me opviel was dat het zadel beenhard was niet echt voor lange ritten althans voor mij niet en de vering was ook maar slappe kant. En wat het rijden betreft je moet het beestje echt uitmelken om vlotjes op de autosnelweg mee te kunnen ook op gwne wegen moet je hem in toeren rijden nu ofroad heb ik er niet mee gereden dus weet ik niet. Grtn
Welkom... goeie keuze, maar wel minder krachtig dan je GS, hetgeen dan weer grotendeels wordt goedgemaakt door extra-wendbaarheid.
Hoi Hans, jij ook gefeliciteerd met je nieuwe BMW R1200R!, had het idd meegekregen over die GS, mijn 1150 verdacht ik ook van ABS problemen, dus verkocht, en een Versys teruggekocht. Ben bezig met het bouwen van een geautomatiseerd kettingsmeersysteem, soort Scottoiler, maar dan automatisch. Verder nog wat andere accessoires er opgezet zoals handvatverwarming, andere navisteun enz. Volgend jaar maar weer eens samen rijden?Hallo Johan, gefeliciteerd met je Versys! Het is een fijn sturende, comfortabele fiets. Toen mijn R1200GS problemen kreeg met de ABS pomp (destijds vast wel meegekregen van Hans O.) en ik sowieso al problemen had met de hanteerbaarheid (gewicht) en het op- en afstappen, ben ik vorig jaar overgestapt op een Versys 650 van 2017.
..... en vandaag een proefrit gemaakt op een R1200R van 2011....... En ja, tóch weer terug op een R (in 2008 had ik ook een R): een nóg lagere achterkant (makkelijker op- en afstappen, tja leeftijd hé) en vooral ook vanwege de cardan.