Kawasaki versys 650 deel 4

Thanks, het proefritje bij +3 graden was wel even afzien🥶
4aKhxkb.jpg
 
Thanks, het proefritje bij +3 graden was wel even afzien🥶
4aKhxkb.jpg
Daar komen wij ook graag waar je deze foto heb genomen, meerdere malen daar op vakantie geweest bij green resort mooi bemelen.
Vanuit hier heb je altijd een mooie vertrek locatie en in de mindere periodes geweldig om hier te wandelen.
 
Daar komen wij ook graag waar je deze foto heb genomen, meerdere malen daar op vakantie geweest bij green resort mooi bemelen.
Vanuit hier heb je altijd een mooie vertrek locatie en in de mindere periodes geweldig om hier te wandelen.
Bemelerberg hoort inderdaad bij mijn 'vaste rondje'. Genoeg mogelijkheden vanaf daar, niet alleen in Limburg maar ook verder richting Wallonië of Luxemburg
Had vanaf Margraten even een gevarieerd rondje (80km/ 50km/ 30km wegen en slingerweggetje) uitgestippeld om motor te testen.
 
Straks bericht gehad van de motorzaak. De versys zou ik ik volgende week kunnen ophalen. Nu nog even kijken wanneer ik op werk een middag vrij kan krijgen en de temperatuur aangenaam is.
 
Straks bericht gehad van de motorzaak. De versys zou ik ik volgende week kunnen ophalen. Nu nog even kijken wanneer ik op werk een middag vrij kan krijgen en de temperatuur aangenaam is.

Met een voorspelling van max. 2 graden op zaterdag toch maar de motor dan ophalen.
Nu hopen dat de neerslag die weersverwachtingen aangeven t/m zaterdag motregen en geen motsneeuw is. :X
 
En strooi rotzooi op de weg , nu allemaal natte sneeuw / regen en snachts - temperatuur dus de kans is aanwezig dat ze gaan strooien.
Zit je ook niet echt op te wachten als je je nieuwe aanwinst mag op halen .
 
Vraagje: Ik heb de houder van de tomtom nu op deze plek zitten:
hOsXOXm.jpg


Ben zelf niet helemaal tevreden over deze positie. Heeft iemand voorbeelden van andere plaatsen voor de houder, en wat is jullie ervaring hierin?
 
Ben zelf niet helemaal tevreden over deze positie. Heeft iemand voorbeelden van andere plaatsen voor de houder, en wat is jullie ervaring hierin?

Ik heb mijn navigatie recht boven de tellers zitten. Daarvoor heb ik de Givi accessoiresteun FB4114 gebruikt (zie foto). Die zit gemonteerd op de steunen van het windscherm met dan in het midden een 12mm stangetje. En dat is een vrij standaardmaat om houders voor navigatie weer op te zetten. Ik had er eerst mijn Zumo 350 op met een Touratechhouder die ik op mijn vorige motor ook had zitten. Tegenwoordig zit er een GPSMap 276Cx op en heb ik daarvoor een koppelstukje moeten kopen dat om dat stangetje van 12mm heenzit.

En mocht je hem bestellen via de link bij Rad, let dan echt even goed op dat je hem voor de Versys 650 van jouw bouwjaar hebt want Givi heeft vele modellen voor vele type motoren. De FB4114 is voor mijn Versys 650 uit 2015.

54322gr.jpg
 
Vraagje: Ik heb de houder van de tomtom nu op deze plek zitten:
hOsXOXm.jpg


Ben zelf niet helemaal tevreden over deze positie. Heeft iemand voorbeelden van andere plaatsen voor de houder, en wat is jullie ervaring hierin?
zoom_P1040786_ps2.jpg

Ik heb deze nog te koop. Deze plaat komt bovenop je balhoofd en daar kun je dan je navi op monteren. Komt inclusief langere bouten en bussen.
 
Ik heb zo’n zelfde steun als @Muskito. Bevalt mij erg goed. Ik vind het een voordeel dat je een stuk minder vibraties hebt dan bij een steun boven de tellers, nadeel is dat je natuurlijk iets naar beneden moet kijken.

Doordat ik mijn navigatie gekoppeld heb aan een intercom vind ik dat laatste niet zo'n probleem omdat ik toch hoofdzakelijk op stembegeleiding rijd en enkel kijk als de situatie mij niet voldoende duidelijk is. Als ik geen intercom had gehad dan zou ik de navigatie liever meer in het zicht boven de tellers plaatsen.

Wat bevalt jou niet aan de huidige plaatsing op je motor?
 
Hij zit nu net niet op een fijne plek om hem bv te bedienen. Heb hem persoonlijk liever zoals @Muskito het nu heeft. Kun je met de bracket wel nog het scherm kantelen van horizontaal naar verticaal?
 
Hij zit nu net niet op een fijne plek om hem bv te bedienen. Heb hem persoonlijk liever zoals @Muskito het nu heeft. Kun je met de bracket wel nog het scherm kantelen van horizontaal naar verticaal?
Jazeker.. want de oplader unit van de navigatie zet je over. Dus ook het draai/kantel mechanisme zit daarbij.
 
Toen ik de Versys had zat de Tom Tom op exact dezelfde positie, vond het niet echt storend..

Vraagje: Ik heb de houder van de tomtom nu op deze plek zitten:
hOsXOXm.jpg


Ben zelf niet helemaal tevreden over deze positie. Heeft iemand voorbeelden van andere plaatsen voor de houder, en wat is jullie ervaring hierin?
 
Heb een SW-Motech steun met de Tomtom boven de tellers. Foto hier is een voorbeeld van internet, te koud om naar de schuur te lopen voor een eigen foto....🥶. Ik heb in tegenstelling tot de veelgehoorde klacht hierover geen last van vibraties!!

gps_08_646_10700_b_1_xl_b703.jpg
 
Bij mij zit hij ook op een (zelfgemaakte) beugel boven de tellers. Voordeel: beter in het zicht, makkelijker te bedienen (in- uitzomen) tijdens het rijden. Nadeel: eerder zon op het scherm (bij laag staande zon van achteren). Geen last van trillingen.
 
Na de verkoop van mijn grand-tour heb ik nog genoeg overgehouden aan onderdelen.
Deze week ben ik weer twee dingen tegengekomen. Wie o wie?

(Tevens ben ik ook de drie binnentassen tegengekomen. Zijn nog nooit gebruikt. Maar ik moet daar nog even foto's van maken.
Die zullen t.z.t. hier ook aangeboden worden.)


Heb nog een nette originele hogere tourruit voor de Versys 650 2016-2021 liggen.
Klik hier

Heb ook nog een nieuw setje handkappen liggen voor de Versys 650 2016-2021 liggen.
Klik hier
 
Terug
Bovenaan Onderaan