Kawasaki Z 750 B Twin

Haha hij heeft er dan weinig aan gedaan!
En een flinke prijs ook. Maar ik had misschien mazzel met de 250€ die ik betaald heb.

Jou fietsje vind ik ook echt wel lekker ogen Joost!
Heb je de toerenteller dop wel al gemonteerd?
 
Dank je voor het compliment, hij is nog niet helemaal gereed. Zit nog een beetje te gissen welke kleur combinatie ik wil gaan gebruiken. Zit te denken aan een grijs frame met een oud oranje, jaren 70, kleur tank. Of een hip kleurtje met heel veel "flakes" erin. Verder nog allerlei kleine dingetjes.

Ik vind het rijden alleen op dit moment leuker dan het er aan werken. Gelukkig is het goede weer voorbij en hoop ik weer tijd te vinden om de volgende stapjes te zetten. Dan ga ik ook de dop t.p.v. de toerenteller plaatsen, die zit er nu nog niet op.
 
Er staat er weer eentje te koop hoor. (voor een pittig bedrag van € 4.750,00)
Omgebouwd en wel.

%2524_85.jpg

%2524_852.jpg


Mooi ding, maar natuurlijk precies hetzelfde als die van wrenchmonkeys.

http://www.marktplaats.nl/a/motoren...racer.html?c=41936c63dca7e4aa95f615ded8c6710e
 
En zoveel is er niet aan veranderd. Een ander zadeltje en een brugje gelast.Er is wel veel afgehaald en daarom zou die veel minder moeten kosten! Maar het blijft een grappig ding.
Op MP staat een CSR twin uit 82 voor 1500 euro te koop. Doe er 750 euro boven op en hij ziet er net zo uit.
 
Zombie thread resurrection incoming! Heb onlangs een Twin caféracer gekregen van een goede vriend die hem grondig verbouwd heeft.

Echter kan ik er met mijn lichamelijke gebreken niet fatsoenlijk op rijden. Dus ga ik de zithouding aanpassen. Cross stuurtje, maar ook gaan mijn voeten van de rear sets (die op de plek van de duo steunen zitten gemonteerd) naar de originele plek. Echter heb ik daarvoor originele voetsteunen voor nodig. Heeft iemand die toevallig liggen? Ik zoek ook nog een rempedaal en schakelpedaal. Ik hoor het graag!
 

Bijlagen

  • IMG-20231224-WA0001.jpg
    IMG-20231224-WA0001.jpg
    266,6 KB · Weergaven: 0
Zombie thread resurrection incoming! Heb onlangs een Twin caféracer gekregen van een goede vriend die hem grondig verbouwd heeft.

Echter kan ik er met mijn lichamelijke gebreken niet fatsoenlijk op rijden. Dus ga ik de zithouding aanpassen. Cross stuurtje, maar ook gaan mijn voeten van de rear sets (die op de plek van de duo steunen zitten gemonteerd) naar de originele plek. Echter heb ik daarvoor originele voetsteunen voor nodig. Heeft iemand die toevallig liggen? Ik zoek ook nog een rempedaal en schakelpedaal. Ik hoor het graag!
Als die van een z650 zouden passen heb ik ze volgens mij nog wel liggen hier. Heb namelijk een kentekenloze z650 uit elkaar gehaald voor de onderdelen die ik zelf nodig had. Frame, en de delen die eraan zaten had ik niet nodig, maar heb wel alles bewaard.
Mocht het passen, wat ik niet weet, maar anderen misschien wel, wil ik het wel ruilen met jou rearsets.
 
Als die van een z650 zouden passen heb ik ze volgens mij nog wel liggen hier. Heb namelijk een kentekenloze z650 uit elkaar gehaald voor de onderdelen die ik zelf nodig had. Frame, en de delen die eraan zaten had ik niet nodig, maar heb wel alles bewaard.
Mocht het passen, wat ik niet weet, maar anderen misschien wel, wil ik het wel ruilen met jou rearsets.
Dan zou ik je er liever gewoon voor betalen. No offense, maar een ruil is gezien de waarde van de rearsets nou niet bepaald een goede deal.
 
Dan zou ik je er liever gewoon voor betalen. No offense, maar een ruil is gezien de waarde van de rearsets nou niet bepaald een goede deal.
Dat snap ik wel. Ik wil je er ook wel voor betalen hoor. Ik kan ze namelijk goed gebruiken, die rearsets, voor m'n Bimota replica project waar ik mee bezig ben.
20240226_210733.jpg
 
Ik weet niet of het hier mag, corrigeer maar zo nodig: Ik heb nog 2 carburateurs in onderdelen liggen voor de Z750. Aangezien de mijne al 17 jaar weg is, denk ik ze niet zo nodig te hebben. :) Inclusief schuiven en membranen. Als ik een bezitter van een twin er een plezier mee kan doen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan