madvo69
MF veteraan
Nog nieuws over Brussel
En dan bedoel ik niet die aanslagen
En dan bedoel ik niet die aanslagen
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moet nog het hele boekwerk invullen, maar nu druk met schilder werk in huis.
En nog een. Het tooltje heeft meerdere montagegaten zodat ik het voor in- en uitlaatkant kan gebruiken... :
[afbeelding]
ff een vraagje....weet iemand hier of je het rubbersealtje wat in lagerkap 92028-122 los ken verkrijgen?
de enige manier die ik kan vinden om zo n kap nieuw te vinden is middels een complete lagerset.
nu mankeert er geen f*ck aan mijn lagers dus das een beetje overbodig enkel omdat ik zo n rubbertje wil...
maar om nu een o-ringetje uit de universeelbak te grabbelen weet ik ook eigenlijk niet...
kawa leverde de kap voorheen dus wel (vermoedelijk met ringetje) maar het ringetje los niet...
an sich ken ik hem natuurlijk laten zitten maar liever heb ik een nieuwe om intern oliedruk verlies te vermijden...
Hier heb je een nieuwe........
http://www.ebay.de/itm/KAWASAKI-NOS-TRANNY-DRIVE-BUSHING-KZ900-1000-Z1-92028-122-/371299250365
Wist niet eens dat daar een "o" ringetje in zat (nooit op gelet)
rob gaat in principe voor origineel hoor . . . , maar dannog denk ik dat niemand zal zien dat het een neppert is . . . .
Mijn en vele van onze blokken hebben 40 jaar achter de rug en neem aan dat niemand ooit dat ringetje gezien heeft laat staan vervangen heeft
Ik heb veel bakken gezien en ooit één keer een tandwiel voor een klant moeten vervangen maar dat ringetje was me nog nooit opgevallen.
Zal dus ook niet zo erg nodig zijn, zit zowiezo nog een keerring naast
Je kan het ook overdrijven hè
Ja. dat ziet niemand inderdaad, en een verbetering mag in dat geval zeker. Ik neem aan dat Rob ook al wel conische balhoofdlagers zal hebben toch? Op een gegeven moment is origineel te veel inboeten aan kwaliteit toch?Nee hoor, bij Rob zit er ook gewoon een replica op.
Heb ik vorig jaar vervangen omdat de "kill switch" gebroken was (het binnenwerk).
Ziet bijna niemand
Wel een kleine tip van mijn kant, lijm het rood ingelegde streepje van de kill switch extra vast, die van mij ligt ergens op de oude Brenner, tussen Innsbruck en Vipiteno
Ik heb inderdaad conische balhoofdlagers,al een jaar of drie.
Ja. dat ziet niemand inderdaad, en een verbetering mag in dat geval zeker. Ik neem aan dat Rob ook al wel conische balhoofdlagers zal hebben toch? Op een gegeven moment is origineel te veel inboeten aan kwaliteit toch?
Wist niet dat er iets uit de kill-switch kan vallen. Dank voor de tip, zal eens kijken welk dingetje je bedoelt.
fijne paas!!
weet je wat het is marcel....ik reviseer veel automatische transmissies op mijn werk en met die dingen moet je oog voor detail hebben anders zie je shit over het hoofd
het vergeten van 1 miniem sealtje kan het verschil zijn tussen wel of niet goed schakelen of zelfs helemaal niet aangrijpen...
dit door intern drukverlies in een groep..
ik heb nog steeds een perfekte score qua revisie en dat wil ik graag zo houden..
wat dit ringetje aangaat zal ik eens kijken of ie ook in die andere bakken zit.
het ding dient volgens mij om intern oiliedruk verlies te vermijden wat ik ansich wel belangrijk vind....
die dingen zitten toch al niet dik in de oliedruk....
ff een vraagje....weet iemand hier of je het rubbersealtje wat in lagerkap 92028-122 los ken verkrijgen?
de enige manier die ik kan vinden om zo n kap nieuw te vinden is middels een complete lagerset.
nu mankeert er geen f*ck aan mijn lagers dus das een beetje overbodig enkel omdat ik zo n rubbertje wil...
maar om nu een o-ringetje uit de universeelbak te grabbelen weet ik ook eigenlijk niet...
kawa leverde de kap voorheen dus wel (vermoedelijk met ringetje) maar het ringetje los niet...
an sich ken ik hem natuurlijk laten zitten maar liever heb ik een nieuwe om intern oliedruk verlies te vermijden...
rob gaat in principe voor origineel hoor . . . , maar dannog denk ik dat niemand zal zien dat het een neppert is . . . .
Heb je een nummer van het sealtje.
O, ik begreep dat het alleen om het binnenwerk van de killswitch ging, en dat de knop zelf er nog wel was/is.Als je het over de kil switch hebt, dan zie je dat meteen.