Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Kawasaki Z1 900 Deel 9

Leuk zo een verhaal te lezen! Kawa-liefhebbers zijn eigenlijk overal hetzelfde blijkt wel. Ook ik heb ondertussen al wat Duitse, Engelse en Amerikaanse mensen leren kennen dank zij onze gezamenlijke hobby.
 
Weet ik nog niet. De achtervork bleek krom te zijn en het blok ligt nog uit elkaar.
oooh joh nog tijd zat,rustig aan,,was zelf aan te proberen om met de restanten een Zed gebakje in elkaar te knutselen,ben toch een beetje aangestoken door t sprint virus,heb er geen verstand van........maar.....je weet maar nooit...
 
Leuk zo een verhaal te lezen! Kawa-liefhebbers zijn eigenlijk overal hetzelfde blijkt wel. Ook ik heb ondertussen al wat Duitse, Engelse en Amerikaanse mensen leren kennen dank zij onze gezamenlijke hobby.
leuk toch ? zo'n hobby,moet wel zeggen dat sinds het digitale tijdperk het wel veeeeeeel makkelijker is geworden.....om contacten te leggen en te bestellen....
 
Dat is zeker waar, vroeger moesten we het hebben van mensen die we onderweg tegenkwamen, of bij motorzaken, of die je regelmatig tegenkwam in de regio waar je woonde. Zelf ben ik ook van voor het digitale tijdperk.
 
Vraagje ?
Een kennis van mij is een GPZ 1100 B2 aan het restaureren.
Wat nog ontbreekt is:
Zwarte uitlaatbochten 2 en 3 en de metalen plaat om de linkse uitlaat vast te zetten a/d voetsteun.
Die plaat zou hetzelfde kunnen zijn als die van een Z1000J ?
Heeft iemand nog wat restanten liggen ter aanbod ?
Sloperijen en E-bay hebben nog niet tot een goed resultaat geleid.
Dus daarom via deze weg ?
Alvast bedankt v/d aandacht.
 
Zojuist gekeken, die hebben het ook niet op dit moment maar je kan het op een zoeklijst zetten.
Je krijgt dan bericht als ze het wel beschikbaar hebben.

Bedankt voor t meedenken en ja ook bij CMSNL alreeds gekeken,alsmede div. sloperijen etc.
De hoop was dat iemand nog wat restanten had liggen in hun ijzerbak.
Zo best waren die uitlaten nou ook weer niet in de jaren 80.
Maar bocht 2 en de beugel hebben we gesignaleerd bij een bedrijf in de USA,mail is verstuurd en nu maar wachten op antwoord etc................
 
B2 is toch model 82/83 met injectie in zilver of rood? heb een complete en origineel uitlaten, rijdend evt. te koop...
 
ander issue, heeft iemand een alternatief voor de rubberen blokjes, dempers, in de nokkenas trein? totaal 6 per blok met een prijs van 4 Euro per blokje... idioot gewoon. Daar ik nog een Z1 blok wil openen en een race blok van 1100 cc wil maken en het 1200 blok open ligt ben ik dus 18 van die dingen nodig. Viton schijnt tot nu toe de beste vervanger te zijn...
 
@smams: ben ook naar die rubberblokjes aan het rondkijken, 3,60 euro bij classic kawa parts, inderdaad te gek voor woorden. Maar tot nu toe zie ik geen goedkopere alternatieven. En hoe duur zijn die Viton blokjes dan? en waar te koop?