Kawasaki Z1000 gestolen !

NitroN

MF'er
16 mrt 2006
133
0
Gisteren, vrijdag 7 november is mijn Kawasaki Z1000 gestolen.
Alhoewel ik de motor d.m.v. kettingslot aan de muur, beugelslot door het voorwiel, stuurslot én alarminstallatie goed vastgezet had in de kelder van mijn flat, hebben de smeerlappen de motor toch weten te stelen.
Dit is gebeurt met mobiel slijpgereedschap, namelijk met een accu-doorslijpschijf.
In de kelder zijn geen electriciteitsvoorzieningen.
Afgelopen nacht nog naar het politieburo te Maastricht geweest om aangifte te doen, ze komen al helemaal niet meer kijken wanneer je ze op 't 0900 nummer belt, te druk met het uitgaanspubliek hier in Valkenburg !.........
Ben zo slim geweest om enkele foto's te maken van de plek, en deze op 'n USB stick te laden.
Op het politieburo konden ze met de USB stick niets doen, want ze hadden geen toegang tot het computersysteem, gevaar voor virussen e.d. !!.............
Heb de foto's zodoende van thuis uit via E-mail naar het buro moeten sturen......
Jeeesus, in welke tijd leven die mensen!!??

Merk: Kawasaki Z1000, bwjr. 2004
Kenteken: MP-PD-12
Chassisnummer: JKAZRT00AAA020472
Bijzonderheden: Blauw Metallic lak, Oranje velgen, seatcover, bugspoiler, sidebar-spiegels, oranje metallic stuur, verhoogd zwart windscherm, CLS Speed kettingsmeersysteem
full
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een vaag idee hoe jij je nu voelt. Ik hoop echt voor je dat ze heel snel de daders hebben. Het blijft ongelooflijk dat iemand het lef heeft om een ander z'n spullen zomaar mee te jatten. :(

Ik heb me 2 maanden geleden op vakantie door een Tunesier laten vertellen dat daar buiten de wijken waar politie rijdt, er aardig wat onverzekerde (lees "gejatte") Zetjes rijden. Schijnt bij die boys een populair model te zijn.

Succes. Ik hou mijn ogen voor je open want er zitten toch een paar dingen op die niet standaard zijn.
 
Gisteren, vrijdag 7 november is mijn Kawasaki Z1000 gestolen.

Jeeesus, in welke tijd leven die mensen!!??
In de tijd dat je een email kan sturen :W
Ik begrijp je frustratie, maar je kan niet verwachten dat ze een USB-stick zomaar eventjes in de computer kunnen steken(sommigen kunnen hem wel kwijt raken :P ), en dat ze niet meteen komen,tja, prioriteiten, dat geef jezelf al aan ;)
Wel een goede actie dat je zelf fotoos hebt gemaakt :}
 
Laatst bewerkt:
klote fred!

Helaas weinig hoop voor je dat ze hem terug vinden. Ze wisten waar hij te halen was.
Dat vind ik erg zorgwekkend.
 
Waardeloos, -O- -O-

Je wordt hier zo moe van, heb het zelf ook een keer meegemaakt :(
Ik hoop voor je dat ze hem terug vinden, ben je tegen diefstal verzekerd :?
Niet dat dit alles dekt maar toch........................
 
Laatst bewerkt:
:( :( :( :( :( wat een teringleiers :r :r :r :r :r

Heb je hem hier al opgezet?

www.motorgestolen.com

sterkte! -O- hopen dat je hem terug krijgt!
 
Beste mensen,

Ik heb goed en ik heb slecht nieuws ................


Mijn motor is teruggevonden !

Van de Rijksdienst voor Wegverkeer ontving ik gisteren tot mijn verbazing een brief waarin stond vermeld dat mijn motor was teruggevonden, gedateerd op 20-11-2008.

Hoe verheugd ik was !

Ik de RDW gelijk gebeld en gevraagd waar mijn motor dan wel stond?

Dáár konden ze mij geen antwoord op geven. "Hebt U dan inmiddels geen bericht van de politie gekregen"?

Ik de politie bellen, gevraagd waar mijn gestolen motor stond............ " Uhh.... dat moeten we even uitzoeken meneer " ...... "Moment"

Na 15 minuten wachten, kwamen ze er achter dat de motor gestald zou staan op het politiebureau te Hoensbroek (Heerlen-Noord)

Betreffende agent/verbalisant op dat buro was niet aanwezig, ik zou door hem vandaag teruggebeld worden.

Vandaag, in de middag toch maar weer zelf de telefoon ter hand genomen. Na weer de nodige minuten werd mij medegedeeld, dat betreffende agent tot vrijdag niet aanwezig was.......

Mij werd medegedeeld dat ik naar het buro in Heerlen-Centrum kon gaan, alwaar ik een brief kon ontvangen, waarmee ik dan weer naar het buro te Hoensbroek kon gaan, om daar mijn
motor te kunnen bezichtigen............... Snap jij het nog ?..........

Afijn, ik naar Heerlen................. daar wisten zij van niks............. "Uhh, briefje meneer ?............"

Uiteindelijk te wachcommandant gesproken, en deze is aan het werk geslagen ......

Mijn motor bleek helemaal niet in Hoensbroek op het buro te staan, nee...... hij stond in Landgraaf, en wel bij bergingsbedrijf Van Dongen.

Wachtcommandant weer bellen, bleek in eerste instantie niet mogelijk om de motor te mogen bezichtigen.

"Ja, maar deze man kan zich legitimeren dat hij de bezitter is van genoemd motorvoertuig , kan hij voorbij komen om het voertuig te bezichtigen? "

NEE, NOU WORDT IE MOOI !! dacht ik .

Afijn, ik weer naar Landgraaf.

Aangekomen, mij voorgesteld, en gevraagd naar mijn motor.

"Ja meneer de motor ligt buiten..............

LIGT ??!! Staat ie niet, bedoelt U ?

"Loopt U maar even mee"

Achterom op de stallingsplaats aangekomen, kun je wel begrijpen hoe ik me voelde toen ik mijn motor terugzag :



Totaal uitgebrand !!!!!

De gore klootzakken, excusez..... schijnen de motor reeds op dezelfde nacht/dag van de diefstal in brand te hebben gestoken, misschien na eerst een ritje te hebben gemaakt tot de benzine op was..... wie weet....
Een tankdopsleutel hadden ze niet.

Hij is aangetroffen op de Handelsstraat nabij de Woonboulevard, welke parallel loopt aan de snelweg N281, de stadssnelweg van Heerlen.

Welke achterlijken nemen de moeite, om een motor te pikken, mét het juiste daarvoor geschikte gereedschap (accu-slijpgereedschap), én het nodige risico, om 'm daarna binnen 24 uur
uitgebrand achter te laten ??!!
Ik kan er geen touw aan vast knopen. Zal het waarschijnlijk ook nooit te weten komen....................

Momenteel stelt de verzekeringsmaatschappij Orion Direct, middels een brief, dat zij niet overgaan op uitbetaling.
Hun reden: ik had mijn motor buiten staan, en niet voorzien met ART goedgekeurde sloten.
Heb de polisvoorwaarden gelezen, wat blijkt : Er wordt met geen wóórd gerept over ART-goedgekeurde sloten, indien de motor binnen is gestald........
EN DAT WAS IE WEL !!! AL MEER DAN TWEE EN HALF JAAR !!

Gaat nog een gevecht worden............... de advokaat heb ik al gebeld.


Groetjes

full
 
Laatst bewerkt:
H...o...l...y.... FAK....

:N :N :N

-O-

Fuck a Duck...

Stelletje bastards!!!

Niet alleen hun. Ook de verzekeringsmaatschappij. Net alsof die ene ART gekeurd slot de inbraak had voorkomen naast al die andere zware beveilings middelen! Laat me niet lachen! Heb je de verzekeringsmaatschappij nodig, zijn ze er opeens niet meer voor je. Hier kan ik zo woest om worden he. Ben je sowieso al getraumtiseerd door EN die diefstal EN die brand EN is ook nog je motor helemaal verwoest... EN dan ook nog gezeik met de verzekering. Wanneer worden die lui nou eens wakker!!!

GVD

Sterkte met de afwikkeling van de zaak! Hou ons op de hoogte!!! Ik hoop het beste voor je!!!
 
Wat een zieke aanblik van je motor .. bah.
Ik hoop dat je Orion gaat overtuigen, het is al zwaar klote dat tie gejat is en dan zeker als je hem zo terug vindt.... Ziek zeg.

Post hier het relaas met Orion, mogelijk kunnen andere mensen geholpen worden met jouw verhaal.

Die klote wouten kunnen alleen nog maar flitsen of spelen met een lasergun .. stelletje arrogante belasting inners...

sterkte, dit is echt een meervoudig klote verhaal, pfoeh.
 
pff dat gezeik met gestolen motor gevonden en dan de communicatie tussen verschillende politie bureau's verzekeringen en bergingbedrijven is echt waardeloos.

de motor van een vriend van me was gejat...krijgt hij kort daarna bericht van de verzekering dat zijn motor gevonden is en op politie bureau staat...gaat ie daarheen..motor, welke motor :z ? ze weten van niks

dus hij denkt goed die ben ik dus echt kwijt...hele hoop gezeik, had die motor voor woonwerk verkeer nodig, sluit een lening om een vervangende motor te kopen, dikke financiele problemen....

3 maanden later krijgt ie een brief op de post....van een bergings bedrijf, dat zijn motor al 3 maanden daar staat en wat er mee gedaan moet worden :X :X :X
 
-O- '( -O- '( -O-

Wat een enorm klote nieuws is dit zeg!
En wat een manier van afhandelen door zowel de politie als je verzekering. Zo word je dus steeds van het kastje naar de muur gestuurd. Erg droevig -O-

Succes met je verzekering ik duim voor je dat ze niet zo lullig blijven doen en gewoon gaan uitbetalen ;)
 
Beste mensen,

Ik heb goed en ik heb slecht nieuws ................


Mijn motor is teruggevonden !

Van de Rijksdienst voor Wegverkeer ontving ik gisteren tot mijn verbazing een brief waarin stond vermeld dat mijn motor was teruggevonden, gedateerd op 20-11-2008.

Hoe verheugd ik was !

Ik de RDW gelijk gebeld en gevraagd waar mijn motor dan wel stond?



Dáár konden ze mij geen antwoord op geven. "Hebt U dan inmiddels geen bericht van de politie gekregen"?

Ik de politie bellen, gevraagd waar mijn gestolen motor stond............ " Uhh.... dat moeten we even uitzoeken meneer " ...... "Moment"

Na 15 minuten wachten, kwamen ze er achter dat de motor gestald zou staan op het politiebureau te Hoensbroek (Heerlen-Noord)

Betreffende agent/verbalisant op dat buro was niet aanwezig, ik zou door hem vandaag teruggebeld worden.

Vandaag, in de middag toch maar weer zelf de telefoon ter hand genomen. Na weer de nodige minuten werd mij medegedeeld, dat betreffende agent tot vrijdag niet aanwezig was.......

Mij werd medegedeeld dat ik naar het buro in Heerlen-Centrum kon gaan, alwaar ik een brief kon ontvangen, waarmee ik dan weer naar het buro te Hoensbroek kon gaan, om daar mijn
motor te kunnen bezichtigen............... Snap jij het nog ?..........

Afijn, ik naar Heerlen................. daar wisten zij van niks............. "Uhh, briefje meneer ?............"

Uiteindelijk te wachcommandant gesproken, en deze is aan het werk geslagen ......

Mijn motor bleek helemaal niet in Hoensbroek op het buro te staan, nee...... hij stond in Landgraaf, en wel bij bergingsbedrijf Van Dongen.

Wachtcommandant weer bellen, bleek in eerste instantie niet mogelijk om de motor te mogen bezichtigen.

"Ja, maar deze man kan zich legitimeren dat hij de bezitter is van genoemd motorvoertuig , kan hij voorbij komen om het voertuig te bezichtigen? "

NEE, NOU WORDT IE MOOI !! dacht ik .

Afijn, ik weer naar Landgraaf.

Aangekomen, mij voorgesteld, en gevraagd naar mijn motor.

"Ja meneer de motor ligt buiten..............

LIGT ??!! Staat ie niet, bedoelt U ?

"Loopt U maar even mee"

Achterom op de stallingsplaats aangekomen, kun je wel begrijpen hoe ik me voelde toen ik mijn motor terugzag :



Totaal uitgebrand !!!!!

De gore klootzakken, excusez..... schijnen de motor reeds op dezelfde nacht/dag van de diefstal in brand te hebben gestoken, misschien na eerst een ritje te hebben gemaakt tot de benzine op was..... wie weet....
Een tankdopsleutel hadden ze niet.

Hij is aangetroffen op de Handelsstraat nabij de Woonboulevard, welke parallel loopt aan de snelweg N281, de stadssnelweg van Heerlen.

Welke achterlijken nemen de moeite, om een motor te pikken, mét het juiste daarvoor geschikte gereedschap (accu-slijpgereedschap), én het nodige risico, om 'm daarna binnen 24 uur
uitgebrand achter te laten ??!!
Ik kan er geen touw aan vast knopen. Zal het waarschijnlijk ook nooit te weten komen....................

Momenteel stelt de verzekeringsmaatschappij Orion Direct, middels een brief, dat zij niet overgaan op uitbetaling.
Hun reden: ik had mijn motor buiten staan, en niet voorzien met ART goedgekeurde sloten.
Heb de polisvoorwaarden gelezen, wat blijkt : Er wordt met geen wóórd gerept over ART-goedgekeurde sloten, indien de motor binnen is gestald........
EN DAT WAS IE WEL !!! AL MEER DAN TWEE EN HALF JAAR !!

Gaat nog een gevecht worden............... de advokaat heb ik al gebeld.


Groetjes

[afbeelding]

:( Gore tyffus, :( kanker, kelereleiers, godverdomme. (sorry, stelen mag ook niet) :(
 
Damn daar zak je broek toch vanaf -O- ( om maar netjes te blijven)

Sterkte met je zaak tegen die oplichters van de verzekering B|
 
Ik neem aan dat van de inbraak/diefstal een proces-verbaal van aangifte is opgemaakt. Hierin zal in de Modus Operandi (m.o.) staan hoe e.e.a. is gebeurd. Als de motor binnen heeft gestaan zal vermoedelijk sprake zijn van braakschade aan de berging. Staat dit in het PV? Kun je foto's aan Orion overleggen van de verankering aan de muur in de berging en van de braakschade aan de berging?
In de polisvoorwaarden staat inderdaad dat alleen een ART gekeurd slot nodig is als de motor buiten gestald wordt. Orion vereist feitelijk niet eens een slot als de motor binnen is gestald (ik heb de voorwaarden op hun site ff bekeken).

Mijns inziens kunnen ze niet zomaar de schade afwijzen. Als jij echt aan hun voorwaarden hebt voldaan en zij houden de boot af, adviseer ik je een klacht in te dienen bij het Kifid Home - Kifid

Suc6
 
In het PV van de politie staat ook vermeld dat de motor binnen stond, dus niet buiten.
Tevens is de Expert al ter plaatse geweest, en heeft ook met eigen ogen kunnen zien
dat de motor binnen was gestald.

Voor Orion Direct - en waarschijnlijk ook andere maatschappijen - is dit gewoon
een manier om de zaak te vertragen.
Stel je voor: Van alle gemelde en lopende schades enkele maanden te vertragen, vangen ze weer de nodige tienduizenden euro's aan rente !! :-(
 
Terug
Bovenaan Onderaan