Kawasaki Z1000 Z750[s] Plaza #64

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb nu alle gegevens van de autobestuurder en krijg van de week een getuigenverklaring van 1 van de getuigen. Dan maar alles opsturen en kijken wat de verzekeringen er van maken. Ik denk niet dat mijn motor total-loss is. Mijn voorzijde schampte de auto echt en toen ben ikzelf half tegen de auto aangevlogen. Wat ik zo gauw kon zien is het spatbord kapot en de bevestiging aan de vorkpoot. Het carterdeksel aan de linkerzijde is ook een beetje geschaafd omdat de motor op de linkerkant viel.
 
Bedankt allemaal. Het wordt sowieso een dure grap want ik had net een zorgverzekering afgesloten met een verhoogd eigen risico omdat ik nooit wat heb ;( Karma is a bitch zeggen ze dan toch?
 
Beste Z'ers,

Sinds drie weken ben ik in het bezit van een z750 '04. Ik ben op zoek naar een goede en mooie uitlaat. Op Marktplaats staan niet heel veel, dat wat ik tegenkom vind ik niet mooi. Wellicht dat jullie nog wat hebben liggen of iemand kent die van zijn demper af moet?

Tot slot, past een demper van een zx6r '04, zonder aanpassing op mijn 750?

Groet,

Sander
 
Laatst bewerkt:
THAT SUCKS.

In ieder geval veel succes met het lichamelijke herstel, de rest komt later wel!
Ik weet, je hebt er niet veel aan, maar je kunt het in ieder geval nog na vertellen.

En dan te bedenken dat het seizoen net pas is begonnen. :(

:^ En als je pols normaal herstelt en je Z weer is opgelapt ben je er al weer bij als het seizoen nog lang niet is afgelopen!
 
Bedankt allemaal. Het wordt sowieso een dure grap want ik had net een zorgverzekering afgesloten met een verhoogd eigen risico omdat ik nooit wat heb ;( Karma is a bitch zeggen ze dan toch?
Hoi Mark, erg vervelend om te lezen, vooral om het seizoen zo te moeten beginnen! Je medische kosten (en dus eigen risico) kun je op de veroorzakende partij verhalen.

Sterkte en hopelijk kun je gauw weer rijden (zorg dat je snel weer opstapt, anders raak je het vertrouwen kwijt!)

Offtopic _O- Deputy Duc moet mij wel steeds hebben zeg, email kwijt van oude account (>5 jr geleden) maak ik nieuwe word ik gebanned, stuur ik mailtje maak ik weer nieuwe word ik gebanned... Leuk spelletje :W
 
Goeiemorgen! :W
.................en dat is?
Ligt aan de verzekeraars.
Als er een bordje staat '2 auto's per keer' en jij gaat vol op de rem terwijl jij de tweede auto bent zou ik zeggen dat je onnodig remt? Maar dat wordt een lang verhaal, hopelijk komt Mark er met een gelukje uit...
 
Hoi Mark, erg vervelend om te lezen, vooral om het seizoen zo te moeten beginnen! Je medische kosten (en dus eigen risico) kun je op de veroorzakende partij verhalen.

Sterkte en hopelijk kun je gauw weer rijden (zorg dat je snel weer opstapt, anders raak je het vertrouwen kwijt!)

Offtopic _O- Deputy Duc moet mij wel steeds hebben zeg, email kwijt van oude account (>5 jr geleden) maak ik nieuwe word ik gebanned, stuur ik mailtje maak ik weer nieuwe word ik gebanned... Leuk spelletje :W

Lol, je bent lekker bezig dan met je accounts, hete, hetere, heetste.. Wat volgt? Afgekoelde post? :+
 
Lol, je bent lekker bezig dan met je accounts, hete, hetere, heetste.. Wat volgt? Afgekoelde post? :+
Geen flauw idee, wel een goede reeks toch? :+ Wil zo'n moderator wel eens in het echt zien, beetje met zn stijve piemel in zn ene hand en de computermuis in zn andere hand achter de PC mensen bannen B|

Straks:
Koud
Koudere
COOLBEST :')
 
Laatst bewerkt:
Geen flauw idee, wel een goede reeks toch? :+ Wil zo'n moderator wel eens in het echt zien, beetje met zn stijve piemel in zn ene hand en de computermuis in zn andere hand achter de PC mensen bannen B|

Straks:
Koud
Koudere
COOLBEST :')

Hmm dan verschillen jij en ik toch wel in hetgeen we "nog wel eens willen zien"..maar ja ieder zo zijn eigen voorkeur toch? :X :P
 
Ligt aan de verzekeraars.
Als er een bordje staat '2 auto's per keer' en jij gaat vol op de rem terwijl jij de tweede auto bent zou ik zeggen dat je onnodig remt? Maar dat wordt een lang verhaal, hopelijk komt Mark er met een gelukje uit...

Ik ben ook bang dat ik qua schadevrije jaren de min in ga. Voor de premie maakt het niet zoveel uit zag ik (3 euro per maand), maar nogal vervelend als je wilt overstappen lijkt mij :?
 
Heey, ik ben Charlotte Weijmans en heb sinds een paar maanden een z750 (2011). Hiervoor heb ik een zx6r (2004) gehad maar moest deze weg doen na een auto-ongeluk ivm houding en whiplash. Aangezien ik trouw wilde blijven aan Kawasaki heb ik voor een z750 gekozen, en rij met nog veel meer plezier ook haha. Eindelijk is het seizoen weer begonnen! Worden hier ook vaak ritjes gereden met een groep?

Dit is de mijne ^^ (hoop dat de foto hieronder verschijnt haha):

421719_390549420974786_100000591953827_1389999_418246088_n.jpg
 
Heey, ik ben Charlotte Weijmans en heb sinds een paar maanden een z750 (2011). Hiervoor heb ik een zx6r (2004) gehad maar moest deze weg doen na een auto-ongeluk ivm houding en whiplash. Aangezien ik trouw wilde blijven aan Kawasaki heb ik voor een z750 gekozen, en rij met nog veel meer plezier ook haha. Eindelijk is het seizoen weer begonnen! Worden hier ook vaak ritjes gereden met een groep?

Dit is de mijne ^^ (hoop dat de foto hieronder verschijnt haha):

[afbeelding]


Welkom :W
en veel :] plezier, 't Zetje zal je niet teleurstellen :+
 
Heey, ik ben Charlotte Weijmans en heb sinds een paar maanden een z750 (2011). Hiervoor heb ik een zx6r (2004) gehad maar moest deze weg doen na een auto-ongeluk ivm houding en whiplash. Aangezien ik trouw wilde blijven aan Kawasaki heb ik voor een z750 gekozen, en rij met nog veel meer plezier ook haha. Eindelijk is het seizoen weer begonnen! Worden hier ook vaak ritjes gereden met een groep?

Dit is de mijne ^^ (hoop dat de foto hieronder verschijnt haha):

[afbeelding]
Veel plezier er mee! :]
 
Mensen, helaas heb ik vanmiddag een ongeluk gehad met mijn Z1000. Bij een oprit naar de snelweg waar een verkeerslicht stond besloot een auto op het laatste moment een noodstop te maken. Gevolg, ik lag erachter op. Alles leek mee te vallen, maar na enkele minuten deed de rechterkant van mijn lichaam best wel pijn. Ik ben toen met een ambulance naar het ziekenhuis gebracht en daar werd vastgesteld dat er een stukje bot in mijn pols is gebroken (en wat kneuzingen in bekken en enkel). Mijn arm zit nu in het gips en de motor is naar een bergingsbedrijf in Amsterdam gebracht.

Dat is zwaar K..! Ik hoop dat je snel herstelt en dat je motor weer gauw opgelapt is zodat je nog een groot stuk van dit motorseizoen kunt genieten.
 
GESPOT! :] Een zwarte Z750 met niet-standaard uitlaat en natuurlijk met MF sticker. Ik reed donderdagochtend rond 10 uur achter je aan, tussen de file op de A7 door op het traject Purmerend en Zaandam. Er reed een gele motor voor jou uit. Iemand die hier actief is of regelmatig meeleest?

Eens kijken of ik dit weekend nog wat tijd kan vrijmaken voor een ritje. :Y
 
Heey, ik ben Charlotte Weijmans en heb sinds een paar maanden een z750 (2011). Hiervoor heb ik een zx6r (2004) gehad maar moest deze weg doen na een auto-ongeluk ivm houding en whiplash. Aangezien ik trouw wilde blijven aan Kawasaki heb ik voor een z750 gekozen, en rij met nog veel meer plezier ook haha. Eindelijk is het seizoen weer begonnen! Worden hier ook vaak ritjes gereden met een groep?

Dit is de mijne ^^ (hoop dat de foto hieronder verschijnt haha):

[afbeelding]


oow is dit dan die Zet die 2 weken geleden ook bij Avans voor de Virgo stond? :)
(aangezien je forenschisch onderzoek doen (zie profiel))
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook bang dat ik qua schadevrije jaren de min in ga. Voor de premie maakt het niet zoveel uit zag ik (3 euro per maand), maar nogal vervelend als je wilt overstappen lijkt mij :?
Hoeft niet zo te zijn. Ik heb 2 jaar geleden een motor door stommiteiten TL gereden, eerst volgende motor begon zonder malus premie bij een nieuwe verzekeraar.
 
Heey, ik ben Charlotte Weijmans en heb sinds een paar maanden een z750 (2011). Hiervoor heb ik een zx6r (2004) gehad maar moest deze weg doen na een auto-ongeluk ivm houding en whiplash. Aangezien ik trouw wilde blijven aan Kawasaki heb ik voor een z750 gekozen, en rij met nog veel meer plezier ook haha. Eindelijk is het seizoen weer begonnen! Worden hier ook vaak ritjes gereden met een groep?

Dit is de mijne ^^ (hoop dat de foto hieronder verschijnt haha):

[afbeelding]
Welkom, veel plezier ermee, gaaf ding hoor!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan