Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Off-road zou ik de V-Strom nu niet noemen... zeker niet met die bandenMaakt niet uit een mooie mix, on-road en offroad naast elkaar is prima.
Ik heb er zelfs nog een scooter bij voor in de buurt en naar het werk.
Kawasaki Z900 A4, Honda XL650V en SH300i ABS.....
Is een Euro 4, blijkbaar, heb daar niet zo op gelet, nu gekeken op het kentekenbewijs. Is een model dat in de showroom stond. Eventjes getwijfeld tussen deze en een zwarte, was dan 7 dagen wachten, dat zou dan wellicht een Euro 5 geweest zijn.
Maakt niet zo veel uit, denk ik? V-Strom is ook een Euro 4, lig daar niet zo wakker van.
Ben ik nu 'in de aap gelogeerd' ?
'In de aap gelogeerd' gaat te ver, maar had het wel netjes van de dealer gevonden als het was vermeld + mogelijke financiële compensatie. Waarschijnlijk is de motor al in 2020 op kenteken gezet?
Ik verwacht overigens dat het blok van de motor juist blij is met Euro 4
Ik begrijp je, hoor, en je heb wel gelijk. Maar ook, in België wordt er doorgaans bij doorverkoop meestal gekeken naar de eerste inschrijvingsdatum, vooral bij overname dan. Bij auto’s in elk geval, ik veronderstel ook bij motoren.Ik heb even geen toetsenbord, dus ik hou het kort
Ik wil ook niet insinueren dat er sprake is van fraude of iets dergelijks (voorraad Euro4 mag tot eind dit jaar verkocht worden). En het maakt voor nu niets uit, maar bij een toekomstige verkoop van de Z kun jij hem niet verkopen als een MY21. Bot gezegd... je denkt een 21 gekocht te hebben en krijgt een 20. En daarom vind ik het netjes van een dealer om het op zijn minst te melden.
Maarja... genoeg hierover. Veel plezier met inrijden!!!
De Z is geen grote imposante motor, maar klein zou ik hem toch niet noemen met zijn 83cm zadelhoogte.Mooie fiets, gefeliciteerd!
Is zo’n V-Strom nu zo groot of de Z zo klein? Of een combinatie van beide? De Z is sowieso geen grote motor en toch zit ik er met m’n 1m93 op als een vorst...
@RibbiT Je bent precies een kenner - had die verschillen niet eerder op gemerkt. Heb je misschien enig idee hoe de frame- en bloknummers zich tot elkaar verhouden? Zit groot verschil op bij mij...
Wat is een lang rit? Ik maak soms wel een 200km tocht en heb ook dan geen “last”. Enige probleem - je hebt het zelf gevraagd - is dat na enkele keren naar achter verzitten m’n ballen klem komen te zitten, wat ff stoppen (na 100km?) en het zaakje terug op orde schikken vereist. Komt mijn inziens door de aflopende zit. Die laat je telkens wat naar voor glijden, maar eigenlijk “rol” je dan over je broek: je broek blijft op dezelfde plek op het zadel, je lijf schuift toch naar voor.
Had dus ook liever een vlakke zit. M’n andere fiets heeft een vlak zadel en daar heb ik dit probleem niet mee + je kan doorheen langere ritten lekker van plaats wisselen en zo pijntjes voorblijven.