kawasaki zxr 750 project 1

De ZXR is toppie geworden zeer mooi....
je schrijft boven de 130 dat het dan wel op houd qwa lekker rijden zonder kuip....
Zal daar rekening mee gaan houden op de Zx9..Ben benieuwd hoe dat gaat aan voelen.
Gr, Ringo
 
hola,

ff een vraagje.....ik wil de tail van de zxr omhoog hebben, ik weet dat er dogbones zijn waar je een standaard hoogte 25mm of 40mm bv mee kan creëren....... maar ik wil ze graag zelf kunnen verstellen met bijvoorbeeld stangkoppen

zoiets dus

images


maar dan het liefst compleet met de tussenstang (linksom en rechtsom draad)

iemand hier die weet waar ik dit kan kopen/bestellen?

latersss :W
 
Super vette fiets! Ik zit zelf nog te twijfelen of ik een CBR 600 wil verbouwen of toch ga voor hetzelfde als jij.... Anyway dit is weer ff een goede inspiratie bron thanks!
 
wat was je kwijt voor je verstelbare dogbones? Op ebay zijn er tegenwoordig ook gasten die ze op die manier aanbieden, volgens mij voor teveel geld :)
 
aap, aap, doe maar weer eens fotoos :W

:W

Nou daar zijn ze hoor......na bijna een jaar
212260954ac153e885948d19dac763eb119.gif


zoals jij ook gezien zal hebben staat de ZXR dit jaar op de Xtremebikez kalender 2013. Ik heb het afgelopen jaar weinig gedaan aan de motor, enkel het onderkuipje en de NOS (lachgas)voorbereiding. .... .....oja en een nieuwe achterband
animated-smileys-freaks-019.gif


De NOS (nat systeem) wil ik nog verder gaan uitvogelen, er is relatief weinig over te vinden op internet v.w.b. maat injectoren en dergelijke. In principe kan ik de motor nu rechtstreeks via het luchtfilter voorzien van gas, maar ik vrees (weet wel zeker) dat mn zuigers gaan smelten en/of nog erger (krukas) Zit ik ook nog met mn onsteking(vervroeging), evt een 2e brandstofpomp enz. Via summitracing zijn wel injectoren te verkrijgen maar zoals gezegd word dat uitvogelen, dus------>heb ik voorlopig geen tijd voor ivm de gsx want die MOET van de zomer rijden :Y


Fotos gemaakt door Floris Veldhuis ©

DSC_0767.jpg

DSC_0770.jpg

DSC_0929.jpg

DSC_0931.jpg

DSC_0778.jpg


laterssss :W
 
Zie ik hier nou mijn droom tot leven komen?!
Jezuschristus was een geil ding!

Ja leuk vrouwtje idd, of bedoelde je haar niet 8-)

even iets anders.....weet iemand hier wat er aan de hand is op het zxr750 forum...ligt er al een poosje uit, komt het weer online of is het daar ook over en uit? (http://forum.oldskoolsuzuki.info/ is ook ter ziele) Ik had een paar vraagjes en er zit/zat daar best veel kennis mbt zxr750

ik krijg deze melding:

********Het abonnement van dit forum is verlopen, en daarom is het forum niet langer online.
Neem contact op met de beheerder van het forum, zodat deze het abonnement op het forum kan verlengen, en het forum weer online komt*********
 
dat van het zxr forum was me niet opgevallen.

ik ga het uitzoeken.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan