Kawasaki ZXR750

Misschien een volvo 240 cabrio, als ik een bmw wil rijden bestel ik wel een taxi ;)
 
Ja, dat heb ik er niet neergezet he.. :P Ik heb er dus wel ff opgezeten en ik had het idee dat ik er wel goed op zat, maar ik ben er toch niet helemaal zeker over. Hij had ook liever niet dat ik een proefrit ging maken i.v.m. het weer, dat kon wel een andere keer. Dus alleen maar ff gezeten :P
 
Die kar! _O-

...

@ deadly paradox: Hoe lang ben jij eigenlijk als vragen mag? Ik ben zelf 1.98m en zat een beetje te twijfelen of ik er niet te lang voor ben.
Ik ben niet zo lang, 1.78 maar ik zit er erg ruim op en ik weet zeker dat de ZXR geen problemen opleverd voor lange mensen.
Als ik meer naar achteren ga zitten dan lig ik al bijna helemaal plat om aan het stuur de komen.
Kijk ook eens naar de bochten want dat is een zwak punt van de eerdere ZXR-en... die roesten al in de folder en als die ook vervangen zijn dan heb je er denk ik zowiezo een goeie fiets aan.
De handelaar heeft duidelijk geen verstand van motoren en als hij die uitlaat heeft vervangen dacht ie wss dat ie hem anders niet kwijt zou raken omdat die niet door de APK zou komen _O-
Maak gebruik van z'n onwetendheid en doe hem een bod, als hij er niet op ingaat draai je je om en loop je weg met de woorden: "dan niet"
Wel voet bij stuk houden en als je €2000,- bied zeker niet meer betalen dan €2100,- want het is geen motordealer en je hebt dus garantie tot aan de deur en daarom kan hij 'm niet kwijt voor meer dan een prijs bij een particulier.
 
ik vind het vooral zonde voor jullie ( Nederlanders = niet slecht bedoeld) dat motorfietsen zo duur zijn in NL

Ik heb hier in belgië 1 maand terug mijn zxr , een 400 weliswaar, van 1994 met 26000 km gekocht voor 1100 euro
ER zitten net nieuwe remmen en nieuwe banden op ( factuurtje aanwezig)
Dan kreeg ik er ook nog een volledige extra kuip bij met hallogeens
( kuip is wel in een afschuwelijke kleur, maar gratis = gratis)

oja, heb ooit wel eens een zxr750 gehad, waarvan de nokkenas volledig versleten was op 28.000km ( volgens mijn dealer toen een veelvoorkomende kwaal)
Kleine revisie was toen € 800
Volledige € 2000

Ik geef het maar mee als tip, maar overweeg eventueel ook een BE-motorfiets in te voeren...
Of een NL frame erbij te kopen

Edit: ben zelf 1m84 en geen plaatsgebrek, zelfs niet op de 400 :]
 
Laatst bewerkt:
Waarom zoek je niet verder? het is allemaal een beetje een vage situatie zo...
Ken je niet iemand die hem goed kan nakijken voor je? mischien bij een motorgarage in de buurt (evt. tegen betaling)?

Of je moet hem echt voor een heel zacht prijsje mee kunnen krijgen dan kan je hem nog in onderdelen verkopen zonder dat het je dan echt veel heeft gekost.
 
Nou ja, ik weet al wel zeker dat ik hem daar niet ga kopen. Ik koop nog liever een motor bij een wat betrouwbaarder uitziende particulier. Ik vind dit een beetje vaag idd, maar ik ben wel erg geïnteresseerd in het model motor. Ik ken ook niet iemand die dat ding dan ff na zou kunnen kijken dus ik zal het zelf moeten doen. Even langs een garage rijden is wel een goed idee. Iniedergeval weet ik nu een beetje hoe ie zit, moet ik alleen nog een keer een proefrit maken :9 .

En wat voor suzuki is dat? Een bandidos?

Die blauwe kawa ziet er ook wel leuk uit, alleen is die km stand wel weer erg hoog inderdaad..
 
ugh hmmm km erg hoog??

die zxr-en zijn dan pas net ingelopen.
zijn er meerdere die tegen de 80K verkocht worden zonder probleem.
die van mij heeft 64K gelopen en is helemaal top.

verder met zo'n motor moet gewoon het blok horen lopen en weet je snel genoeg of er echt een probleem is of niet.

bekend probleem bij de zxr is dat de nokkenassen snel last van pitting hebben
vooral de eerste sessie van het 93 model heeft hier last van.
en ook dat zegt niet alles.
ik heb er een met 64K zonder pitting en daarnaast een met 25K met lichte pitting, maar loopt daarentegen weer veel mooier.

je weet het nooit
 
Ja lekker, wat is het nou, een goede motor of prut.. :?

Jij hebt slechte ervaringen met het ding begrijp ik?
 
Ja lekker, wat is het nou, een goede motor of prut.. :?

Jij hebt slechte ervaringen met het ding begrijp ik?


schijnt dat er ook een standaardprobleem met de tank of iets dergelijks is...

vind het wel hele mooie motoren om te zien, heb erg getwijfeld om niet voor zo'n apparaat te gaan maar vond het toch te bruut als eerste motor :P
 
Hoi, was natuurlijk niet serieus en daarom stond er een :+ bij...
Kijk maar naar mijn Avatar en ondertitel ;)

Ik denk dat ieder merk wel zo zijn kwaaltjes heeft. Maar het belangsrijkste is wel hoe hij gebruikt is. Als ik 1 nadeel moet noemen, is het wel het gewicht, 230kg+. Tegenwoordig zijn ze veel lichter. Dat kan als je begint wel schelen als je een keer uit balans raakt.
Ik ben iig tevereden en voorlopig nog niet uitgekeken op mijn ZXR
 
Ik zou gewoon gaan kijken naar die ZXR...en bevalt hij dan doe je toch een leuk bod €2000 ofzo....

Ik ben zeer tevreden over mijn ZXR..en ik denk de meeste ZXR rijders!!!!!!!

En ja het gewicht.....daar wen je ook wel aan.....iig veel succes
 
Hoi, was natuurlijk niet serieus en daarom stond er een :+ bij...
Kijk maar naar mijn Avatar en ondertitel ;)

Ik denk dat ieder merk wel zo zijn kwaaltjes heeft. Maar het belangsrijkste is wel hoe hij gebruikt is. Als ik 1 nadeel moet noemen, is het wel het gewicht, 230kg+. Tegenwoordig zijn ze veel lichter. Dat kan als je begint wel schelen als je een keer uit balans raakt.
Ik ben iig tevereden en voorlopig nog niet uitgekeken op mijn ZXR

:+

Ik ben inderdaad wel serieus geïnteresseerd. Ik vind het mooie fietsen, vooral in de groen/witte kawasaki kleuren. 230 kilo is wel veel idd, maar ik ben groot dus dat moet geen probleem zijn.
 
ben ook zeer tevreden over de zxr bj 93' ,wel een beetje moeten opknappen,banden en licht
maar voor de rest een goede motor ..
heb de motor voor mijn lengte moeten verlagen, ben zelf 1.70cm. :+ kon net met mijn tenen bij de grond
heb mijn zxr van markplaats dus alles is mogelijk.

zou zeker gaan kijken :Y
 
voor die 2400 mag je mijn 95er zx9r kopen in mooi rood metallic met 40k op de teller, en een volledige akra
 
een zxr zal je klasse bevallen gewoon ff touren met deze en ff nakijken op de bekende punten is het werk dus niet zeuren knallen en kopen deze bike
 
Terug
Bovenaan Onderaan