Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Kawasuki of Suzaki? 2takt in ZXR400 kader

ik hou er niet van om te zeuren maar die beugel....... kerel, zo'n basis maar die beugel

waarom is daar zo'n hap uit gerost?
 
Hahahahaha, de standaard. Ik ga dat nog even netter maken maaruh daar zie je niks van als uitlaat gemonteerd is tenzij je er onder gaat liggen.

Maar als je in detail de fiets bekijkt zie je volop van deze rat oplossingen.
 
En er is weer leven in de brouwerij. De fiets wilde niet lekker op 3 pitten lopen en bedacht dat het best wel aan de bougies kon liggen. Vandaag ritje gemaakt met nieuwe kaarsen en jawel de fiets doet het goed totdat 1 bout van de uitlaat het genoeg vond en er vandoor ging, en dat was goed te horen! Tevens viel het vermogen grotendeels weg dus rustig naar huis gekacheld. Meteen maar nieuwe pakking besteld en voortaan veerring er tussen!
 
Dank je Nampus voor je subtiele opbouwende kritiek. Alleen waar wil je een plaatje van? Het lukt mij nog steeds niet al rijdend een plaatje van mijzelf te maken, ik heb wel een foto van de losse uitlaat, als je dat bewijs genoeg vind?

 
Zoals ronaldt al zegt: alles is welkom!
Vind het echt een supergaaf apparaat!
Beste van 2 werelden, ruige 70'er tweetakt in een fatsoenlijk rijwielgedeelte
 
Nou ok dan omdat jullie zo aandringen laatste stand van zaken. Nieuwe uitlaat pakking in de buitenste cilinders (middelste was nog ok) verse bougies en zo te zien (en te horen) loopt het netjes.












 
Prachtig dat geluid.....ik voelde me even weer 18, Mijn eerste motor was een T500,daarna een GT550,en een GT750 gehad,maatje van me destijds reed Kawa KH400.Bedankt voor het delen,