Kentekencard voor Kentekenbewijs

Rob RD

De Blèje Rèswèkâh........ Vaak Ben Je Te Bang
Donateur
25 aug 2002
63.647
113.263
Rèswèk
Van één van mijn RD's waar ik de eerste eigenaar van ben heb ik uiteraard nog een papieren kentekenbewijs (en een heel pak "kopie deel 3"en)
Als ik nu een kentekencard voor die fiets aanvraag, blijf ik dan de eerste eigenaar, blijft het aantal eigenaren ongewijzigd en blijven alle data ongewijzigd?



full
 
Kijk daarmee uit. Ik rij sinds ik dat heb gedaan op een MT-10 SP als eerste eigenaar. Je hoort mij niet klagen maar raar is het wel.
 
Ik had bij mijn zundapp ook en papieren kentekenbewijs totdat het RDW me vorig jaar een kentekenpas en een brief toestuurde.
In die brief stond dat ze de datum eerste toelating hebben gewijzigd ivm milieuzone's.
Verder verandert er niks...bij m'n subaru oldtimer hebben we ook nog een papieren kentekenbewijs en zie geen reden om die om te wisselen voor een pas.
 
bij m'n subaru oldtimer hebben we ook nog een papieren kentekenbewijs en zie geen reden om die om te wisselen voor een pas.

De enige reden is dat het in mijn portemonneetje past, dat is niks meer dan een sleutelhoesje, groter hoeft niet met dat salaris van mij. Maar daar passen precies alle 15 kaartjes in (en een briefje van 5 euro)
 
Dat ik de xl500 kreeg , wilde graag het papier houden.. ( als in, geen pasje )
Mocht niet :(

Vent achter de balie was wel relax, hij zij dat ie em eigenlijk moest markeren / stempelen,
heeft ie niet gedaan.
 
Kijk daarmee uit. Ik rij sinds ik dat heb gedaan op een MT-10 SP als eerste eigenaar. Je hoort mij niet klagen maar raar is het wel.

Volgens mij kijkt de RDW in dat overzicht max 9 jaar terug en worden eerdere eigenaren niet meegeteld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan