Balliman, hoe durf jij zo'n mooi GSX met recht zo te verkr...ten???? Echt pure schande, Beun de Beunhaas. Maak een mooie kentekenhouder van RVS ofzo. Tips nodig??? U zegt het maar.
Gixxer rules 4-ever!
![]()
Balliman, hoe durf jij zo'n mooi GSX met recht zo te verkr...ten???? Echt pure schande, Beun de Beunhaas. Maak een mooie kentekenhouder van RVS ofzo. Tips nodig??? U zegt het maar.
Gixxer rules 4-ever!
![]()
niet doen die stickers ziet hardstikke nep uit![]()
yes gimme a Hint plz of anders maak jij me eentje en stuur hem op![]()
moet wel kentekenplaat verlichting op en plaats voor ne MF sticker
ps: er moeten nog Carbon stickers rond me pinkers ook maar omdat ik nu 7/7dagen ,13/24 uur werk heb ik daar geen tijd voor.![]()
wie o wie kan me helpen aan een : ketekenhouder die vlak onder het kontje zit met verlichting er nog bij + knipperlicht houder
Zonder die achterlijk grote lantaarnpalen staat het idd superstrakSuper strak toch?
Gr_ NiRo.
Zonder die achterlijk grote lantaarnpalen staat het idd superstrak![]()
Mijn dealerT http/www.de-valkenier.nl/ heeft hem zo gemaakt
![]()
(Afbeelding)
Super strak toch?
Gr_ NiRo.
Zonder die achterlijk grote lantaarnpalen staat het idd superstrak![]()
Zal de gemeente Wageningen er op aan spreken![]()
Ben idd wel benieuwd hoe dat eruit zietohja, en nu ZONDER die lelijke knippers![]()
Ben idd wel benieuwd hoe dat eruit ziet![]()
![]()
Nog steeds niets ontvangen
![]()
Bedoelde niet die op de achtergrond.....bedoelde die net onder je achterlicht, die aan je kentekenplaatophanging![]()
bedankt voor de tip zal het dan zo laten,als ik er mee rijd zie ik da toch nieniet doen die stickers ziet hardstikke nep uitzonde van de motor , die verdiend beter
wie o wie kan me helpen aan een : ketekenhouder die vlak onder het kontje zit met verlichting er nog bij + knipperlicht houder