Keuze aanschaf nieuwe motor

Moraalridders !
Allemaal rijden jullie te hard, halen jullie in bij doorgetrokken streep of dring je voor via een ander voorsorteervak waar jij niet hoeft te zijn. Had ik de link naar het filmpje maar niet gegeven...

Wel stoer vinden dat je met 270km/u over de A1 rijd en ander volk terroriseert met die snelheid of zo als david1 door de buurt rijden.... niet met 2 maten meten, dit door de buurt rijden is gevaarlijk, maar 270 op een snelweg is ook niet normaal. Als je zelf dood gaat door je eigen stuurkunsten kan ik er nog wel om lachen, zo lang je maar niemand anders mee neemt die er nix aan kan doen.. dat geldt dus voor elke motorrijder, of het nu david1 is die we allemaal afzeiken of de rest van motorforum die veelste hard rijden en andere fratsen uithalen. Kijk eerst bij jezelf voor je tegen een ander gaat zeggen wat ie fout doet.
Of zijn we hier ineens allemaal roomser dan de paus als het uitkomt en de andere keer niet ?

Overigens durf ik niet zo te rijden met dat bijzonder slechte wegdek.. al hoewel... heb een allroad :)
 
Moraalridders !
Allemaal rijden jullie te hard, halen jullie in bij doorgetrokken streep of dring je voor via een ander voorsorteervak waar jij niet hoeft te zijn. Had ik de link naar het filmpje maar niet gegeven...

Wel stoer vinden dat je met 270km/u over de A1 rijd en ander volk terroriseert met die snelheid of zo als david1 door de buurt rijden.... niet met 2 maten meten, dit door de buurt rijden is gevaarlijk, maar 270 op een snelweg is ook niet normaal. Als je zelf dood gaat door je eigen stuurkunsten kan ik er nog wel om lachen, zo lang je maar niemand anders mee neemt die er nix aan kan doen.. dat geldt dus voor elke motorrijder, of het nu david1 is die we allemaal afzeiken of de rest van motorforum die veelste hard rijden en andere fratsen uithalen. Kijk eerst bij jezelf voor je tegen een ander gaat zeggen wat ie fout doet.
Of zijn we hier ineens allemaal roomser dan de paus als het uitkomt en de andere keer niet ?

Overigens durf ik niet zo te rijden met dat bijzonder slechte wegdek.. al hoewel... heb een allroad :)

En waar gebeurt dat sneller? In een woonwijk vol zijstraatjes met spelende kindertjes, of op een snelweg?

Ohwja...
 
ik denk dat het tijd wordt voor een slotje.

of we maken er een zwaai topic van.

:W :W :W :W :W

altijd leuk


komop.... dit zijn juist de leukste topics. door een ander af te zeiken kunnen we laten zien hoe goed wij zelf zijn!




enne.... idd de meest interessante topics zijn geselecteerd door de mods en vind je dagelijks onderaan de lijst.
 
En waar gebeurt dat sneller? In een woonwijk vol zijstraatjes met spelende kindertjes, of op een snelweg?

Ohwja...

Hoeveel kindertjes heb jij geteld in de video ? Ik om precies te zijn 0... en 1 fietser aan de andere kant van de weg geloof ik. Maar ik heb dan niet alle minuten helemaal volgehouden om te kijken.

Maar eerlijk is eerlijk, op een snelweg rijd een motorrijder vaker zichzelf dood ipv een ander. Een auto die naar links komt zetten als jij met 240 voorbij komt en je zo de vangrail in jaagt of je de andere kant op stuurt zodat je over het asfalt glijd en een auto over je heen rijd zorgt er alleen voor dat je zelf pijn hebt.

En kinderen moeten niet op straat spelen, daar is de stoep voor. Al zijn de ouders van tegenwoordig prutsers en zie je kinderen overal rondrennen en niet te vergeten op tijdstippen dat ik vroeger al lang op bed lag.. zag net nog zo'n kutkoter hier aan de overkant naar buiten gaan om te spelen en het is bijna 23u !!
 
Klinkt hard, maar pk's intresseerd mijn enorm veel

Als het maar glijd en lekker brult,en STEVIG is

Bv welke motor heeft goeie koppeling?

Ben ook snelheidduivel 8-)

Liefst een met goeie topspeed :9

ik zou voor een busa gaan en als ie niet snel genoeg is schroef je er een turbo op :9
 
Moraalridders !
Allemaal rijden jullie te hard, halen jullie in bij doorgetrokken streep of dring je voor via een ander voorsorteervak waar jij niet hoeft te zijn. Had ik de link naar het filmpje maar niet gegeven...

Wel stoer vinden dat je met 270km/u over de A1 rijd en ander volk terroriseert met die snelheid of zo als david1 door de buurt rijden.... niet met 2 maten meten, dit door de buurt rijden is gevaarlijk, maar 270 op een snelweg is ook niet normaal. Als je zelf dood gaat door je eigen stuurkunsten kan ik er nog wel om lachen, zo lang je maar niemand anders mee neemt die er nix aan kan doen.. dat geldt dus voor elke motorrijder, of het nu david1 is die we allemaal afzeiken of de rest van motorforum die veelste hard rijden en andere fratsen uithalen. Kijk eerst bij jezelf voor je tegen een ander gaat zeggen wat ie fout doet.
Of zijn we hier ineens allemaal roomser dan de paus als het uitkomt en de andere keer niet ?

Overigens durf ik niet zo te rijden met dat bijzonder slechte wegdek.. al hoewel... heb een allroad :)

Hardste wat ik tot nu toe heb gehaald is 82 km/h?
:Z
 
Hoeveel kindertjes heb jij geteld in de video ? Ik om precies te zijn 0... en 1 fietser aan de andere kant van de weg geloof ik.

Zoals ik al zei: zijstraatjes met spelende kinderen, waar je ze dus niet ziet, en laat dat nou net het gevaar zijn. En ohwja, kinderen zijn onvoorspelbaar :W

Maar ik heb dan niet alle minuten helemaal volgehouden om te kijken.

Niet? Ik dacht nog wel dat ts je held was -O-

En kinderen moeten niet op straat spelen, daar is de stoep voor.

Ben je nou niet een beetje de boel aan het omdraaien en de ts aan het goedpraten :? Ohwnee want als ts een kindje doodrijdt omdat hij met bloedlinke snelheden door woonwijken rijdt is dat mooi pech, had dat kindje maar op de stoep moeten spelen.

Al zijn de ouders van tegenwoordig prutsers en zie je kinderen overal rondrennen en niet te vergeten op tijdstippen dat ik vroeger al lang op bed lag.. zag net nog zo'n kutkoter hier aan de overkant naar buiten gaan om te spelen en het is bijna 23u !!

Och meneer is een kinderhater. Ben je er ook zoéén die overdag de kindertjes uit de speeltuin voor zijn huis verjaagt omdat hun "lawaai" zeer doet aan je zatte kop? :z
 
Ik snap het gedeelte van het moraalridder gedoe niet....
Dus ik ben een moraalridder omdat ik vind dat de TS niet eens labiel genoeg is om op een driewieler te rijden ?
 
Ik snap het gedeelte van het moraalridder gedoe niet....
Dus ik ben een moraalridder omdat ik vind dat de TS niet eens labiel genoeg is om op een driewieler te rijden ?

stabiel, bedoel je waarschijnlijk *D

David1, wat jij doet noem jij rijden :X :W

koop vlug die r1 maar dan aub in schaalmodel |( , hou je nog veel geld over...
 
Dit lijkt me wel wat voor jou:

1800_goldwing_airbag2.jpg


Lekker krachtig blokkie onder je anus, daar was je toch naar op zoek? Die airbag zul je waarschijnlijk hard nodig hebben.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan