OmdatMijn voorkeuren liggen nu nog bij een suzuki intruder of een suzuki GSXR...
Een sportmotor met een V-twin blok...
Dan hebbie ook zware ploffen e.d. en toch de snelheid van sportfiets. Bovendien kan je er optisch voldoende aan veranderen om het een eigen gezicht te geven...
Suzuki SV650/SV1000, TL1000...
Een sportmotor met een V-twin blok...
Dan hebbie ook zware ploffen e.d. en toch de snelheid van sportfiets. Bovendien kan je er optisch voldoende aan veranderen om het een eigen gezicht te geven...
Suzuki SV650/SV1000, TL1000...
Ik heb ook een soortgelijk dilemma. Bij mij is het geval dat ik altijd sjopper heb gereden maar nu is mijn rijstijl door 'verkeerde'vrienden veel te sportief geworden. Daarbij rij ik zo’n 20-25.000 km per jaar.
Veel vrienden hebben al gezegd dat ik mezelf zwaar tekort doe met die sjopper en hoewel ik echt wel mee kan komen en em lekker die bochten doorsleur, ik denk wel dat ze gelijk hebben. Dus wat nu????? Ik wil wel een beetje stoer rijden maar een reesert is niks voor mij.
Inderdaad, daar ben ik dus ook bang voor. Momenteel rijd ik op een Suzi GS 500 E (hoor ik daar gelach op de achtergrond) en vind ik het af en toe wel leuk om bochtjes net iets harder te nemen. Ik ben bang dat ik op een gegeven moment uitgekeken raak op een chopper vanwege het 'beperkte' (nu niet alle chopperrijders boos worden, ik bedoel dit in verhouding tot een supersport) vermogen.
Oh ja en om het nog makkelijker te maken......hij moet wel een cardan of belt hebben.....
Psies, dat heb ik dus ook.....Inderdaad, daar ben ik dus ook bang voor. Momenteel rijd ik op een Suzi GS 500 E (hoor ik daar gelach op de achtergrond) en vind ik het af en toe wel leuk om bochtjes net iets harder te nemen. Ik ben bang dat ik op een gegeven moment uitgekeken raak op een chopper vanwege het 'beperkte' (nu niet alle chopperrijders boos worden, ik bedoel dit in verhouding tot een supersport) vermogen.
Toch krijg ik meer vlinders in mijn buik als ik een gecustomde chopper voorbij zie komen.
Moet je deze link es bekijken: httpMakkelijk. Yamaha BT1100 Bulldog
Moet je deze link es bekijken: http/ymedc.introweb.nl/en/archive/street/btshowmodels.shtml
ff doorscrollen tot je de 2 fotootjes tegenkomt!
Men als ik voldoende pleuro's had zou ik het wel weten!! Maja hoe leuk hij er ook uit kan zien, hij heeft maar 65 pk, natuurlijk wel lakker laag koppel, maar toch......
Daarbij kun je deze nog niet goedkoper 'krijgen' dan zo'n 7500 euri en dat ligt net ff boven mijn budget...
Okee okee jij je zin!!Met die 65 pk komt ie anders wel lekker van zijn plaats...
Heb er op gereden en ik had geen klachten over de acceleratie. Goed, het kan sneller, maar het was snel genoeg. Vond alleen het lage toerenbereik wat minder, moest wel heel snel schakelen...
Aan de andere kant, zet em in z'n 4 en je rijdt een hele dijk uit. Of je nu 20 of 80 rijdt, dat kreng trekt zodra je aan het gas zit. Vinnut een mooie fiets...
Okee okee jij je zin!!Ik ga vanmiddag wel een proefritje maken!!
Met die 65 pk komt ie anders wel lekker van zijn plaats...
Moet je deze link es bekijken: http/ymedc.introweb.nl/en/archive/street/btshowmodels.shtml
ff doorscrollen tot je de 2 fotootjes tegenkomt!
Men als ik voldoende pleuro's had zou ik het wel weten!! Maja hoe leuk hij er ook uit kan zien, hij heeft maar 65 pk, natuurlijk wel lakker laag koppel, maar toch......
Daarbij kun je deze nog niet goedkoper 'krijgen' dan zo'n 7500 euri en dat ligt net ff boven mijn budget...