Kevlar motorlegging/onderbroek

Motorwiel

Rookie
8 jul 2021
15
8
Hallo iedereen,

Iemand ervaring met kevlar/beschermende onderkleding.
Online vond ik Bohn All Season armored riding pants, maar deze is alleen in Amerika te bestellen.
En in NL Bowtex standard of Elite, maar deze zijn niet in de gewenste kleur (zwart).

De Bowtex essential heeft alleen heup en knie protector zakken maar geen kevlar in de broek.. nu vind ik het een fijn idee als ik een schuiver maak ik meer beschermd ben dan alleen knie en heup qua schaven
 
Ja zeker! de Bowtex ook gepast maar deze viel qua pasvorm en gevoel erg tegen. Ik heb de Pando Moto Skin legging genomen en dan de nieuwe UH2 versie ( de eerste lijkt meer op de BowTex) . Heerlijke pasvorm. Betere bescherming ook dan de bowtex en past overal onder (zelfs skinny jeans)
 
Hallo iedereen,

Iemand ervaring met kevlar/beschermende onderkleding.
Online vond ik Bohn All Season armored riding pants, maar deze is alleen in Amerika te bestellen.
En in NL Bowtex standard of Elite, maar deze zijn niet in de gewenste kleur (zwart).

De Bowtex essential heeft alleen heup en knie protector zakken maar geen kevlar in de broek.. nu vind ik het een fijn idee als ik een schuiver maak ik meer beschermd ben dan alleen knie en heup qua schaven
Ik heb een paar jaren geleden van het Duitse merk SGS Armor een setje Urban gekocht. En vorig jaar hun verbeterde Overland.
Ook in zwart leverbaar.
Zeer slijtvast, zit comfortabel en heb gelukkig geen idee of hun video’s de waarheid spreken. De dunnere Urban draag ik onder leder, de dikkere Overland onder mijn textielpak.
 
Terug
Bovenaan Onderaan