KicXstart ; van TOP blad tot FLOP blad

Ik heb hierboven op zolder nog zwart-wit jaargangen van MOTOR liggen. Hier echt tientallen jaargangen niet normaal. Maar de kwaliteit qua testen etc. wordt wel minder, niet echt kritisch. Maarja, er valt op die nieuwe motoren ook niet veel aan te merken.
 
Heb de kicx altijd al een lawaaiig blad gevonden, ben sinds 2 jaar lid van het blad motor ( Van de KNMV),en kan hierover kort zijn: helemaal goed !!!, veel aandacht voor motorsport, goede testen waarin ook gewoon lekker kritiek wordt gegeven en een leuke manier van schrijven, kortom TOPPIE !!
 
Ben 5 jaar lid geweest van kickstart,en ook niet meer lid, de reacties in het topic zeggen genoeg :)
 
Vandaag even een gevechtje met een mazda 323 (kenteken zf-65-nr<<wie o wie?? |( |( |( ) Eikol gaat voor de lol even op zijn rem staan op de linkerbaan met niks ervoor!!!!!! (zeker rijbewijs bij pak Cornflakes gekregen???) Zat een sticker van KicXstart op............meteen een hekel aan dat blad. :r :r
 
Staan welke leuke getekende plaatjes in. Of niet Woefiemotard????

Thx Mac Cleod!Wel eerlijk gezegd mag er voor mij part wel eens een paar vette wheelies in dat boekje komen tijdens een test,en niet alleen in de lezersbrief-foto's!Of wat burns en stoppies!( En niet alleen met racers....)Supermotards komen hard op,misschien effe artiekeltje over schrijven??Aan de andere kant,
organiseren ze wel vette show met stunts en races elk jaar.( zouden ze dit jaar nog beter organiseren werd er geschreven..) *D Ze hadden niet op zoveel opkomst gerekend,dat zegt voor mij toch iets over populariteit...
 
Op dinsdag 04 maart 2003 19:57 schreef woefiemotard het volgende:Aan de andere kant, organiseren ze wel vette show met stunts en races elk jaar
daar is het laatste woord ook niet over gezegd....
is gejat ende gepickt van ene Andy(?) uut Almere... daar is het ooit begonnen
 
je bedoeld de MotoacXtion;

ben ik afgelopen jaar heen geweest, en dat was wel gaaf. was voor het eerst dat ik dat blad had gelezen en was toen nog niet zo kritisch wat betreft artikelen. nog steeds niet eigenlijk.
maar het is dat ik dit jaar in Oosterijk zit tijdens de 15de anders had ik zeker weer gegaan. best gave acts en races, mooi weer en mooie vrouwen, niets mis mee.

maar ik neem jullie kritiek zeker te hand, ik zal nu wel 2 keer nadenken voor ik een abb. neem op het blad. in elk geval veel rij plezier.

En als aan het lezen bent kan je niet rijden :+ :] :]
 
mwahh... hier bij ons in Holland en Belgie zijn bladen toch wel afhankelijk van een zekere goodwill van dealers en importeurs. De grote Duitse en Britse bladen staan wat dat betreft wat steviger. Als ze het nodig vinden kopen ze gewoon de motor die ze willen testen. Dan kom je op het scherp van de snede verder. Maar wie rijdt er tegenwoordig nog op de grens van het kunnen van de motor? Kan alleen op het circuit. En laten we maar realistisch zijn: de meeste kneegliders en blufspijkers slijten op slijpstenen, niet op asfalt.
 
Pak de laatste KicXstart en een exemplaar van 9 jaar terug. ;(
Conclusie; de scherpe interviews zijn verdwenen, alle motoren zijn blijkbaar perfect, men houdt zich ineens keurig aan de regeltjes en het blad bevat meer advertenties dan artikelen.

Zou het misschien komen doordat de heren van KicXstart het grote geld hebben gevonden ? Fabrikanten adverteren liever niet in een motorblad dat hun nieuwe model zeer kritisch bekijkt... :X

Dit jaar is mijn laatste jaar als abonnee van KicXstart (te laat met opzeggen).
Die conclusie had ik 3 jaar geleden al getrokken. KicX is verworden tot datgene waar ze zelf altijd tegen aan hebben lopen trappen. :r :r :r
 
Zojuist heb ik via de e-mail mijn abonnement opgezegd. Ik wilde voorkomen dat ik dit jaar -weer- zou vergeten om mijn abonnement voortijdig op te zeggen.

Het Bridgestone banden 'artikel' :r in het Juli nummer is voor mij opnieuw een overduidelijke bevestiging dat het ze alleen nog maar om g€ld gaat.
Ze hebben niet eens het fatsoen gehad om er 'advertentie' (of advertorial) bij te zetten. Het artikel is overigens door een redactielid van ze geschreven.
 
Ben net terug van vakatie en wilde nog ff een motor blad mee hebben en ik had ze eigenlijk allemaal al en toen heb ik de kixs dus maar genomen,nou weet ik ook direct weer waarom ik het niet koop.

Ronduit waardeloos
 
Zojuist heb ik via de e-mail mijn abonnement opgezegd. Ik wilde voorkomen dat ik dit jaar -weer- zou vergeten om mijn abonnement voortijdig op te zeggen.

Het Bridgestone banden 'artikel' :r in het Juli nummer is voor mij opnieuw een overduidelijke bevestiging dat het ze alleen nog maar om g€ld gaat.
Ze hebben niet eens het fatsoen gehad om er 'advertentie' (of advertorial) bij te zetten. Het artikel is overigens door een redactielid van ze geschreven.
Is voor mij ook de druppel.
Ik vergat telkens mijn abonnement op te zeggen, maar dat Bridgestoneartikel geeft me de juiste motivatie.
Das geen journalistiek, das prostitutie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan