Kleine camping Ardennen ZONDER kinderen

Janenjoep

MF veteraan
21 jun 2010
2.989
1.050
Sittard
Hoi,

ik ben op zoek naar een kleine camping in de Ardennen, bij voorkeur aan de Ourthe; ben op zoek naar rust en vandaar ook liever geen kinderen, en al helemaal geen animatie!
De campings die ik gevonden heb, zijn nog steeds vrij groot en -vooral- kindvriendelijk. Geweldig voor al die gezinnen, maar ik wil een plekje voor mezelf, dus niet midden op een bloedheet grasveld, en waar ik ff met zo min mogelijk mensen te maken heb. Ben verder gewoon een aardige gast, hou van anderen mensen én kinderen, maar nu even niet.
Heeft iemand voor mij de ultieme tip?
 
Lijkt me de juiste plek Sammie, bedankt! Heb je al iets kunnen regelen voor de Jawa, of wacht je tot je redelijk genezen bent om hem zelf te gaan halen?
 
Bingo, karaoke, kinderpetanque, waterpret en hotdogs, allemaal te doen op Les Salins in Stoumont; bedoel je die BolletjeBas?
 
Lijkt me de juiste plek Sammie, bedankt! Heb je al iets kunnen regelen voor de Jawa, of wacht je tot je redelijk genezen bent om hem zelf te gaan halen?

Ik probeer intussen via-via wat te regelen en heb de anwb wat gegeven om zich eens achter de oren te krabben..
Dank voor je belangstelling.
Op deze camping heb je trouwens een supermarkt op loopafstand. ;)
 
Mochten er toch vervelende kinderen zijn, koop dan een paar van die kleine tubes secondenlijm en maak ze met een merkstift felroze- zo lijken ze op snoep- en deel ze uit.
stille nacht gegarandeert!
 
Vorig jaar laatste wk aug en eerste 2 wkn sep naar Italië geweest. :] :]

Nergens animatie gezien en nog minder kinderen. Wat een genot!
Gillende galbakken die door hun ouders in het geheel niet worden bijgestuurd. :( :(
Daarom is het eind van de zomer heerlijk genieten op camping zonder ieder moment naar geblèèèèr en gekrijs van andermans koters te moeten luisteren. :X :X

Inderdaad zoals gepost hierboven: Lekker stil en genieten!!! :') :')
 
L'Escargot in Theux, dichtbij Spa. Aanrader.

Olympisch rustig. Mooie streek.
's Ochtends pistoleetje 'aan huis' gebracht.
Douche en WC als thuis.
Nederlands-Vlaamse uitbaters.
 
Terug
Bovenaan Onderaan