Klote commentaar Eurosport

Iedereen hier BBC achter de decoder? :+

Gewoon ff iets langer wachten en dan kijken op Engeland... dá's pas leuk! :)
 
Ja inderdaad... Op de BBC zullen ze niet gaan zeiken over een of andere stomme ijburgse grilworst die je zogenaamd als extraatje bij een domme prijsvraag kan winnen. En dan die valpartij... Je kon zo zien aan de helm dat het Roberts was en de Proton's waren een paar minuten daarvoor nog hekkensluiters dus een Proton kon het nooit wezen. Volgens mij gokken ze maar wat.
 
Heb vroeger ook naar ene Jaap Timmer moeten luisteren :( , maar toen Eurosport hier van de kabel verdween heb ik dan een schotel aangeschaft.

Maar er is een tijd geweest voor Eurosport waar ze helemaal niets uitgezonden, en dat is nog erger :?
 
Ik vind het commentaar van die 2 best te pruimen hoor. Ik zit niet te wachten op een hoop gegil en geschreeuw om niks......
 
Ik vind het commentaar van die 2 best te pruimen hoor. Ik zit niet te wachten op een hoop gegil en geschreeuw om niks......

nou dan heb je die gozer met dat hogere stemmetje nog nooit gehoord zeker :P

mijn god die kan ook goed flippen hoor en dan vooral om niks... (niet die Job maar die andere heikneuter :P zn naam wordt amper genoemd)
 
nou dan heb je die gozer met dat hogere stemmetje nog nooit gehoord zeker :P

mijn god die kan ook goed flippen hoor en dan vooral om niks... (niet die Job maar die andere heikneuter :P zn naam wordt amper genoemd)

Frank Weeink misschien, een van de redacteuren van het blad Motor??
 
Vanavond weer genieten van de "interviewkunsten" van Suzi bij de SBK :]


:9~ dat is echt leuk om naar te kijken!
je kan zeggen wat je wilt, maar die superbikeboys zijn wel een stuk opener, die suzie praat maar een end heen met ze. en die hodgson is ook zo'n kwebbelaar.

net klaar met de race, staat die suzi alweer als haantje de voorste om hem van zn fiets te trekken. en hij vindt het wel best.

dat is echt leuk om te zien *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan