Klote woute!! AAAH

Of wil jij misschien ff een filmpje maken over hoe je WEL iemand moet inhalen
Zal wel lachen zijn om jou met 10km-h verschil een Cuore zien in te halen, lijkt net een drag race.....kan niet wachten |( |( |( |( |( |(

KNeus.
Een van de grootste fouten tijdens het inhalen is idd een te HOOG snelheidsverschil.

Als je een schattingsfoutje hebt gemaakt kun je met een wat lager snelheidsverschil nl nog gewoon afremmen en weer terug achter het voertuig dat je wilde inhalen.
Met een hoge snelheid zou je er sneller voorbij zijn maar is je motor moeilijker van zijn lijn te krijgen ( de bocht door te krijgen) waardoor en idd regelmatig bij inhaalmanouvre's frontale aanrijdingen plaatsvinden.

2e verkeerde inschatting bij het inhalen is er eerst vlak achter gaan rijden zodat je er "snel langs kan", je belemmert je eigen uitzicht en je kan pas snelheid opbouwen op het moment dat het weggedeelte van je tegenliggers vrij is. Hou wat afstand en bouw vast snelheid op op het moment dat je een gat ziet aankomen in de rij tegenliggers, dan haal je het met 10 km/u snelheidsverschil makkelijk om een autootje van een paar meter lengte in te halen ;)

Hard rijden is makkelijk, snel rijden is echter heel wat moeilijker ;)


Was dat "KNeus" trouwens voor mij persoonlijk bedoeld O-) ??
 
Daarmee ondertekent ie gewoon zijn post, denk ik. O-)

full


Zat ik maar thuis met een zakje chips en een biertje voor het scherm. Het wordt weer een grappig topic.

Vreemde spelwijze overigens voor een gymnasiast (zijn eigen woorden ;) )

KNeus
KN eus
K Neus

Tsja .... ApArt
 
Mmh, het is altijd zuur als je een rekeningetje krijgt, maar geheel onterecht zal het wel niet geweest zijn. O-)

Wat mij in dit topic het meeste opvalt is de toon en de woede van de TS.
We zijn nu ruim 2 uur verder en het is nog niet veel beter geworden.

Ik weet dat ik de conclusie zo niet mag trekken, maar als je deze toon na 2 uur nog hebt, dan zal je deze op het moment van aanhouden ook wel gehad hebben.

Vind het dan ook niet heel erg vreemd dat je geen commentaar mag opgeven. :X
 
Kan me gewoon ff irriteren aan agenten, jij bent natuurlij niet schuld, maar jij begint ook over mij alsof ik weer `een van die zeikende mensen ` ben. Dus dacht 2 can play that game.

Ma verder veel kusjes he :r :r :r :r
"Ergeren" is het dan toch, meneer gynasiumganger ???

Ik begin helemaal niet over je alsof jij weer 1 van die zeikende mensen bent, ik geef eerst mijn gevoel aan en beantwoord vervolgens jouw reply.

Daarin zeg ik niets over jou wat je niet zelf over jezelf hebt verteld.


Voor de rest ben je blijkbaar zelf heel goed in staat duidelijk te maken hoe jouw mentaliteit en gedrag in elkaar zit, heb je mij iig niet voor nodig ;)
 
Dat je er nog serieus op ingaat :?
Er wordt dagelijks om jouw advies gevraagd(geroepen) en op zo'n TS ga jij gewoon serieus antwoorden :o
Je hebt gelijk
full

Ben te goed voor deze wereld...

behalve volgens TS dan :X }) :X


Daarmee ondertekent ie gewoon zijn post, denk ik. O-)

Zelfkennis heeft ie wel. :+
L :+ L


zout op Orp, anders krijg je nog datie straks ook Mods over 1 kam gaat scheren :X :X :+
 
De Spaanse hoogvlakte
Een uitgestrekt gebied met landklimaat: hete zomers en harde, koude winters. Hier bevinden zich diverse wijngebieden, met een totale wijngaardoppervlakte van vele duizenden hectare. Dat in de buurt van Madrid ook veel wijn gemaakt wordt, is weinig bekend. Er wordt niet veel van geëxporteerd.
 
De Spaanse hoogvlakte
Een uitgestrekt gebied met landklimaat: hete zomers en harde, koude winters. Hier bevinden zich diverse wijngebieden, met een totale wijngaardoppervlakte van vele duizenden hectare. Dat in de buurt van Madrid ook veel wijn gemaakt wordt, is weinig bekend. Er wordt niet veel van geëxporteerd.

En dat een witte druif - de Airen - in dat gebied de grootste productie van wijndruiven ter wereld oplevert is ook weinig bekend

On topic dan maar weer? ;)
 
De Spaanse hoogvlakte
Een uitgestrekt gebied met landklimaat: hete zomers en harde, koude winters. Hier bevinden zich diverse wijngebieden, met een totale wijngaardoppervlakte van vele duizenden hectare. Dat in de buurt van Madrid ook veel wijn gemaakt wordt, is weinig bekend. Er wordt niet veel van geëxporteerd.
Mooi omgeving om met een R1200GS te boenderen }) O-)
 
troost je ze hebben mij op die manier voor 49 te hard opgeschreven. Ik reed te hard dat weet ik maar zeker geen 49 te hard. je wordt gewoon genaait door de pliesie. en altijd dat verhaaltje van:'we zullen je matsen'..........
Eentje erbij en je was het kwijt geweest.Missschien toch gematst?
 
[me]-=MV=- ging eten maken...en had wel meer pagina's verwacht... O-)
[/me]



Ontopic:

Mja tis kut,bezwaar indienen en afwachten..meer zit er vrees ik niet in.

Tis nou niet iets om de rechtsbijstand cq advocaat voor in te schakelen.

:)
 
Maar je heb er ook veel redelijke agenten er tussen zitten.
Vanmiddag in Rotterdam aangehouden bij een controle, Open pijp,(geen CE merk) 8-) geen rijbewijs bij me, ivm undertail geen door de wetgever goedgekeurde knipperlichten.
Alleen een waarschuwing. :} :} :}
 
Geweldig eerst advies van een agent vragen: Krijg je dat eindelijk begin je te snauwen tegen hem. Vraag dan ook geen advies en betaal gewoon.
 
Hewi2 :?

Hahaha, er zijn 2 Hewi's

:}

Wat een onzin topic dit.
Je ging de fout in dus je moet boeten. Poe poe, de wereld vergaat. Ik kreeg 140 euro om m'n oren omdat ik opnam in de auto met de mededeling dat ik die persoon terug zou bellen omdat ik aan het rijden was... SHIT HAPPENS!
 
Dit is weer typisch zo'n topic waar iedereen die ooit een bekeuring heeft gehad omdat ie te snel reed even gaat vertellen dat de politie shit is. Uit verschillende ondezoeken is gebleken dat de burger meer blauw op straat wil, als dat er dan komt mogen ze vervolgens van dezelfde schreeuwers niets doen waar zij last van zouden kunnen hebben. Maar als er straks iemand in een koekblik onmundig hard over een anders o zo rustige weg reed en daarbij per ongeluk een motorrijder aan tikt begint iedereen weer te mauwen dat die zelfde politie niets doet.

leg het me nog even uit want ik begrijp het niet meer... :?

En nee, ik rijd niet altijd netjes de snelheid, ben ook wel eens van de weg gehaald, maar ik betaal dan gewoon de boete, baal als een stekker en denk bij mezelf... volgende keer let ik beter op... en... op weg naar huis even een bloemetje meenemen voor de vrouw, help ook de gevolgen wat onder controle te houden. ;)
 
Hey kawsaki, ik ree net van te oren in een krappe woonwijk nog veel minder dan 50 omdat daar van die kleine kutkotertje huppelen, het had daar van te voren niks mee te maken, dat stuk dat ik inhaalde was volkomen veilig en ik kan me storen aan zelfs het feit dat ze me neit eens een bonnetje hebben gegeven en niet mijn opmerking wouden opnemen. Hoe zou jij zoets noemen en opvatten. Ik noem het grondweg asociaal-

Gelukkig ben jij al een paar jaartjes kutkoter af.
Alleen is het aan je taalgebruik niet echt te merken |(

Je zal zo'n kutkoter doodrijden. En dan met je gr*te b*k :?
Sterker nog, je zal mijn kutkoter doodrijden.
Weet dan wel dat ik je persoonlijk zal vierendelen :X :X :X

Dus...........
 
Gelukkig ben jij al een paar jaartjes kutkoter af.
Alleen is het aan je taalgebruik niet echt te merken |(

Je zal zo'n kutkoter doodrijden. En dan met je gr*te b*k :?
Sterker nog, je zal mijn kutkoter doodrijden.
Weet dan wel dat ik je persoonlijk zal vierendelen :X :X :X

Dus...........
Leuke website heb je maar wat een sukkels die wielie gasten die mekaar van de sokke rijden.
 
Gelukkig ben jij al een paar jaartjes kutkoter af.
Alleen is het aan je taalgebruik niet echt te merken |(

Je zal zo'n kutkoter doodrijden. En dan met je gr*te b*k :?
Sterker nog, je zal mijn kutkoter doodrijden.
Weet dan wel dat ik je persoonlijk zal vierendelen :X :X :X

Dus...........

Volgens mij zegt hij juist dat hij rustig aan deed omdat er kinderen waren (met iets andere woorden weliswaar). Dus dit is weer een beetje overdreven reactie om te laten zien hoe fijn je wel niet voor eigen rechter zou spelen :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan