Klote woute!! AAAH

Baksteen, "interne nomenclatuur" zal die zelf ook wel hebben opgezocht. Met normaal taalgebruik heeft het in ieder geval weinig te maken.

Maar wat je al bij voorbaat niet weet is gewoon niet interessant genoeg om op te zoeken..... dus laten wij ignoranten het maar gewoon bij "boetebase" houden..... :+ :+
 
Had ik nu maar beter m'n best gedaan op school, had k misschien ook Gymnasium kunnen doen en plots gelijk echt iets voor kunnen stellen in deze wereld *D
Of gaat dat dan altijd ten koste van omgangsvormen, gevoel voor humor en realiteitszin :? :?

*Gymnasten hoeven zich niet per definitie aangevallen te voelen nu hoor ;)
:} :} :} :} :}
 
PPpssstttt....kan iemand mij uitleggen wat "interne nomenclatuur" betekend :? :?

Helaas ben ik door het gebruik van deze term nu even geheel overbluft en onder de tafel gekletst, ik kan nu dus niet meer meedoen en dat vind ik '(

Had ik nu maar beter m'n best gedaan op school, had k misschien ook Gymnasium kunnen doen en plots gelijk echt iets voor kunnen stellen in deze wereld *D
Of gaat dat dan altijd ten koste van omgangsvormen, gevoel voor humor en realiteitszin :? :?







*Gymnasten hoeven zich niet per definitie aangevallen te voelen nu hoor ;)

Nee, nou, ja, nee, ja, ja en ja. Of zoiets.
 
Hij bedoelde ook "gymnasiasten".......


Verdomde lettern**kers......grmblllll :+ :+
 
PPpssstttt....kan iemand mij uitleggen wat "interne nomenclatuur" betekend :? :?
no·men·cla·tuur (de ~ (v.), -turen)
1 systeem van vaste regels waarnaar de namen in een tak van wetenschap worden gegeven
2 naamregister

Mag jij het verder in de juiste context plaatsen ik kan het nl niet vinden :+
 
'k Haalde al een keer of tien dit geintje uit en steeds trappen er in, maar dat jij het nog niet door had, verbaast me wel. Zelfs Orph wist het (maar hij snapt het dan weer niet).
Orph snapte het wel, maar had de impressie dat het nogal gevoelig lag (bij sommigen), dus vandaar mijn poging om de ironie duidelijk te maken.

Sorry dat ik je plezier vergald heb. ;)

Edit: Hmmm... Geen hond die dit gelooft nu, natuurlijk. B|
 
Orph snapte het wel, maar had de impressie dat het nogal gevoelig lag (bij sommigen), dus vandaar mijn poging om de ironie duidelijk te maken.

Sorry dat ik je plezier vergald heb. ;)

Edit: Hmmm... Geen hond die dit gelooft nu, natuurlijk. B|
:} :} :}
 
PPpssstttt....kan iemand mij uitleggen wat "interne nomenclatuur" betekend :? :?

Interne nomenclatuur is de methodiek waarbij endogene functiespecificaties worden gekwalificeerd en gecategoriseerd. Door toepassing van zowel kantitatieve als kwalitatieve analyse worden functies onderverdeeld in subkwalificaties, waarna een intern rangen- en bevoegdhedenonderscheid wordt toegekend, met de bijpassende salarisschalen en periodieken.

Als het onderscheid wordt geëpibreerd dan kan het ook externe werking en gevolgen hebben.

Bovendien wordt met het eerste gedeelte van de term de wenselijkheid bevestigd om zoveel mogelijk vrouwen in politiefuncties te benoemen ( intern no men ). Zoals je weet zit daar wat de "clat" in.

Omdat het een contaminatie betreft is het laatste gedeelte van de term verbasterd en verliest daardoor enigszins aan duidelijkheid. Het doelt op de werktijden die bij het politionele apparaat gebruikelijk zijn ( laat uur ).

Nu duidelijk? :)


(typo's)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Interne nomenclatuur is de methodiek waarbij endoge functiespecificaties worden gekwalificeerd en gecategoriseerd. Door toepassing van zowel kantitatieve als kwalitatieve analyse worden functies onderverdeeld in subkwalificaties, waarna een intern rangen- en bevoegdhedenonderscheid wordt toegekend, met de bijpassende salarisschalen en periodieken.

Als het onderscheid wordt geëpibreerd dan kan het ook externe werking en gevolgen hebben.

Bovendien wordt met het eerste gedeelte van de term de wenselijkheid bevestigd om zoveel mogelijk vrouwen in politiefuncties te benoemen ( intern no men ). Zoals je weet zit daar wat de "clat" in.

Omdat het een contaminatie betreft is het laatste gedeelte van de term verbasterd en verliest daardoor enigszins aan duidelijkheid. Het doelt op de werktijden die bij het politionele apparaat gebruikelijk zijn ( laat uur ).

Nu duidelijk? :)

ZO!! Dat bedoel ik, daar kan de topicstarter het mee doen!!


Je bedoeld dat als ik toch meer doorgeleert had, ik op betere werktijden volgens anderen meer had kunnen verdienen zonder daarvoor harder te werken mits ik vrouwelijk was geweest??
 
Interne nomenclatuur is de methodiek waarbij endoge functiespecificaties worden gekwalificeerd en gecategoriseerd. Door toepassing van zowel kantitatieve als kwalitatieve analyse worden functies onderverdeeld in subkwalificaties, waarna een intern rangen- en bevoegdhedenonderscheid wordt toegekend, met de bijpassende salarisschalen en periodieken.

Als het onderscheid wordt geëpibreerd dan kan het ook externe werking en gevolgen hebben.

Bovendien wordt met het eerste gedeelte van de term de wenselijkheid bevestigd om zoveel mogelijk vrouwen in politiefuncties te benoemen ( intern no men ). Zoals je weet zit daar wat de "clat" in.

Omdat het een contaminatie betreft is het laatste gedeelte van de term verbasterd en verliest daardoor enigszins aan duidelijkheid. Het doelt op de werktijden die bij het politionele apparaat gebruikelijk zijn ( laat uur ).

Nu duidelijk? :)
:^ Geweldige uitleg :} .
 
Ook hoereren is een respectabel vak ;) net zoals Plicie :P

Maareh waar is ons grr K*Twouten mannetje heeft hij geen zin meer om op hoogstaand niveau te discussieren :?
 
Toch heb ik het idee dat iemand die zo opvliegend reageerd als hij een bon krijgt voor te snel rijden ook in staat is om iemand anders te verwonden c.q. te doden. En dan is die persoon ineens slachtoffer, want hij is dan zielig.

Je eigen reactie was lekker volwassen. Je post stroomde over van emotie, iets wat jij klaarblijkelijk zelf ook niet onder controle hebt.

Ook maar opsluiten dan? :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan