KLPD waarschuwt voor gladheid

Hier in Purmerend (waar ik werk) schijnt het nog steeds zo nu en dan zonnetje en erg warm.... :Y

Maar in mn woonplaats, Zaandam, heb ik geen idee hoe het daaro is :N

Kortom...heb nog geen druppels gezien...
 
Hmmm... hier in N-H zie ik net de eerste druppels vallen B| . Zomer afgelopen, zo jammer :N .

Wel een net bericht van de KLPD :)


:N :N Is gebaseerd op luiheid. Als jij als gewaarschuwd mens niet op je bek pleurt, hoeven zij geen rotzooi opruimen :+ :+

In de buurt van Meppel is het overigens smoorheet, motorpakkie is geloof ik 2 x zo zwaar inmiddels :(
 
als ze met deze waarschuwing een paar schuivertjes kunnen voorkomen dan is het super toch!
Het is toch juist prettig dat er ook eens met de motorrijders meegedacht wordt!

Hulde!
 
Ik vind niet gek hoor. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Ik begrijp je eeuwig kuiken.

maar eigenlijk moet dit lampje standaard bij iedereen branden.

De weg wordt ook gladder na 3 weken intense droogte.

Glad door al het "stof"
 
misschien is niet iedereen zo ervaren dat er direct een lampje gaat branden... vandaar dat ik het ook goed vindt.
 
Je wordt zo loom met dit weer. Het lampje staat af toe op stand by. Ik moet ook nog geschikte kleding kopen, zodat ik niet over verhit raak.
Ik moet juist water over mijn hoofd gieten zodat het lampje blijft branden of mag ik je hoed lenen.
 
misschien is niet iedereen zo ervaren dat er direct een lampje gaat branden... vandaar dat ik het ook goed vindt.
Ik vind 'm ook niet slecht maar het geeft wel aan waar de schoen wringt.

Die informatie HOORT een gebruiker van een motorvoertuig te weten ten behoeve van zijn eigen veiligheid en die van anderen.

m.a.w. veel mensen die een Rijbewijs hebben doen dus maar gewoon wat -O-
 
Je wordt zo loom met dit weer. Het lampje staat af toe op stand by. Ik moet ook nog geschikte kleding kopen, zodat ik niet over verhit raak.
Ik moet juist water over mijn hoofd gieten zodat het lampje blijft branden of mag ik je hoed lenen.
Tis menselijk en dus ook begrijpelijk maar onthoud dat in wat voor gemoedstoestand je ook bent (blij,verdrietig of wat dan ook) het lampje MOET altijd branden zodra je plaats neemt in of op een motorvoertuig.
Dan nog zal je niet altijd even scherp zijn maar het kan heel veel schelen!

Je mag 'm best lenen van me maar op de motor heb je er niet veel aan -O-
 
Vanmorgen in mn koekblikkie, vanaf Amersfoort droog tot Waddinxveen, daar nat en Den Haag nat, Scheveningen nat geweest, terug in Woudenberg nog geen druppel gezien?? ;(

Zal nog wel komen denk ik. :} Verkoeling!!

Groetje D.
 
Vanmorgen in mn koekblikkie, vanaf Amersfoort droog tot Waddinxveen, daar nat en Den Haag nat, Scheveningen nat geweest, terug in Woudenberg nog geen druppel gezien?? ;(

Zal nog wel komen denk ik. :} Verkoeling!!

Groetje D.
Hoop dat het nog even op zich laat wachten in die omgeving.
Moet zo nog van mn werk (zeist) terug naar Veenendaal.

Hier heeft het al wel even geregend, en het ziet er niet naar uit dat er meer komt.
 
Denk dat we pas later in de avond echte buien krijgen. Wel lekker slapen vannacht. Pfff O-)
 
tis toch algemeen bekend dat na droogte de eerste bui de weg nogal glad maakt :?

maarja, gelukkig blijven door deze waarschuwing de simpele zieltjes ook met de bandjes op de weg :+
 
tis toch algemeen bekend dat na droogte de eerste bui de weg nogal glad maakt :?

Hebben ze er ook gelijk bijgezegd dat die gladheid ongeveer een factor 10 hoger is bij verkeerslichten en plaatsen waar veel files voorkomen? :X

Ik begrijp wel dat ze een waarschuwing geven met al die kneuzen op de weg, maar het lijkt wel komkommertijd bij de KLPD... *D
 
straks krijg je nog waarschuwingen dat met de felle zon een bril wel aan te raden is ;)
 
Heeft ff geduurd, maar de kraan is 2 minuten geleden open gegaan. Cooling downnnnnnnnnnnnnnnn

[me]LCB hoopt het[/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan