www.rgv250.cc
Die hard MF'er
mee eens
gr roy
gr roy
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
los van dat ik vind dat er wel heel eenzijdig wordt gedacht over verzekeraars en de mensen die daar werken(ja ik werk dus bij een verzekeraar als schade expert) ben ik best bereid om her en der een advies te laten vallen
Tja, ik snap dat je dat niet leuk vindt. Soms wordt er wel érg scherp gereageerd. De kritiek is overigens zelden op de man gericht.
Toch komt de kritiek wel degelijk ergens vandaan. Ik heb gedurende tientallen jaren altijd braaf m'n premies betaald en slechts enkele keren een schadeclaim in moeten dienen. Maar in vrijwel alle gevallen verliep de afhandeling niet erg prettig, er was altijd wel weer iets dat niet deugde aan de kant van de maatschappij. Dan gaat het over verschillende maatschappijen, verschillende situaties. Als klant krijg je daardoor sterk de indruk dat alles prima is zo lang je geld inlevert, maar wee je gebeente als er een claim wordt gedaan. Dan komen er opeens allerlei kleine lettertjes en mitsen en maren naar voren. Ook de koehandel van schade-experts om het uit te keren bedrag maar zo laag mogelijk te houden kan soms behoorlijk vervelend en zelfs pijnlijk zijn. Dan wordt er bv. gesuggereerd dat je bij een waterschade een beschadigd gloednieuw meubel best wel een beetje kunt oplappen voor een veel lager bedrag.....
Ook iets simpels als de betaling van een voertuigverzekering kan problemen opleveren, dan word je als onverzekerd afgemeld (zonder enig bericht) maar de (tijdige) betaling wel gewoon geaccepteerd. Dat de verzekering z'n zaakjes administratief niet op orde heeft, kan gebeuren, maar zelfs geen excuus..... Dat is mij tot drie keer toe gebeurd, dan laad ik wel 3x -als politieman- de onterechte verschutting bij mijn collega's dat ik als onverzekerd sta aangemeld terwijl alles keurig in orde is van mijn kant.
Zo is vrijwel niet één schadeclaim verlopen zoals m.i. zou moeten. Oh....heb je twee schades na 25 jaar schadevrij rijden, dan word je opeens gezien als "risico". Dan krijg ik best wel eens wat agressieve neigingen.
Kortom, er is wel het nodige mis bij onze verzekeringen. Ik denk dat veel mensen soortgelijke verhalen hebben.
Voor de duidelijkheid: dat een verzekering zaken controleert tav. een schadeclaim lijkt me volstrekt logisch, daar hoor je me niet over. Maar veel vaker lijkt de methodiek van een verzekering meer gericht op het verlagen van uitkeringen ten koste van alles. Dat schiet veel mensen in het verkeerde keelgat.
klopt
alleen word er aangegeven dat het hoog zit
dan check je toch het fora
of niet
check zijn status
en praat dan verder
er is gepost en daarna niet meer online geweets
snap je
mij ?
los van dat ik vind dat er wel heel eenzijdig wordt gedacht over verzekeraars en de mensen die daar werken(ja ik werk dus bij een verzekeraar als schade expert) ben ik best bereid om her en der een advies te laten vallen
www.rgv250.cc schreef op 29 januari 2011 @ 00:38:
klopt
alleen word er aangegeven dat het hoog zit
dan check je toch het fora
of niet
check zijn status
en praat dan verder
er is gepost en daarna niet meer online geweets
snap je
mij ?
www.rgv250.cc schreef op 29 januari 2011 @ 01:08:
klopt weeer
maar waarom op deze manier
iemand vuil maken is erg simpel op internet en fora
beetje jammer als de starter op deze manier net lid 4 min actief hier zijn vuil komt spuien en vervolgens niet meer inlogd
dat vind ik jammer
gr roy
Nog twee dingetjes....
Ik verwijt jou op zich niets.
En evengoed bedankt voor je informatie.
dat weet ik Jan maar evengoed bedankt
het gaat mij er om dat veel mensen niet eens de moeite nemen om een polis te lezen voor ze hem tekenen en vervolgens in de hoogste boom vliegen als een aftrek die genoemd is in de polis wordt toegepast.
dan wordt met het grootste gemak een gehele beroepsgroep als een onbetrouwbaar zooitje graaiers verklaard (beetje vergelijkbaar met de politie en hoe men daar vaak over denkt als ze net een bon hebben gehad maar wel na 10 min weer bellen als ze een inbraak te meleden hebben waar jullie in godsnaam blijven)
tuurlijk worden er ergens fouten gemaakt zo ook bij verzekeraars, maar tot op heden heb ik alle schaden die ik ooit heb gehad keurig vergoed gekregen binnen de marges die de polis toestonden.
het zal ongetwijfeld helpen dat ik de wegen weet te bewandelen, maar in essentie doe ik niet meer dan dat waar mijn polis mij toe verplicht
dat weet ik Jan maar evengoed bedankt
het gaat mij er om dat veel mensen niet eens de moeite nemen om een polis te lezen voor ze hem tekenen en vervolgens in de hoogste boom vliegen als een aftrek die genoemd is in de polis wordt toegepast.
dan wordt met het grootste gemak een gehele beroepsgroep als een onbetrouwbaar zooitje graaiers verklaard (beetje vergelijkbaar met de politie en hoe men daar vaak over denkt als ze net een bon hebben gehad maar wel na 10 min weer bellen als ze een inbraak te meleden hebben waar jullie in godsnaam blijven)
tuurlijk worden er ergens fouten gemaakt zo ook bij verzekeraars, maar tot op heden heb ik alle schaden die ik ooit heb gehad keurig vergoed gekregen binnen de marges die de polis toestonden.
het zal ongetwijfeld helpen dat ik de wegen weet te bewandelen, maar in essentie doe ik niet meer dan dat waar mijn polis mij toe verplicht
dat weet ik Jan maar evengoed bedankt
het gaat mij er om dat veel mensen niet eens de moeite nemen om een polis te lezen voor ze hem tekenen en vervolgens in de hoogste boom vliegen als een aftrek die genoemd is in de polis wordt toegepast.
dan wordt met het grootste gemak een gehele beroepsgroep als een onbetrouwbaar zooitje graaiers verklaard (beetje vergelijkbaar met de politie en hoe men daar vaak over denkt als ze net een bon hebben gehad maar wel na 10 min weer bellen als ze een inbraak te meleden hebben waar jullie in godsnaam blijven)
tuurlijk worden er ergens fouten gemaakt zo ook bij verzekeraars, maar tot op heden heb ik alle schaden die ik ooit heb gehad keurig vergoed gekregen binnen de marges die de polis toestonden.
het zal ongetwijfeld helpen dat ik de wegen weet te bewandelen, maar in essentie doe ik niet meer dan dat waar mijn polis mij toe verplicht
Ja en om dat te voorkomen nodig ik ieder jaar een verzekeringsagent uit om uit te laten zoeken of alles up-to-date is en om mij uitleg over de polissen te verschaffen.
Deed ik ook. Dan kwam de man binnen en begon meteen op te tellen hoeveel ik onderverzekerd was en wat ik er nog aan verzekeringen bij kon nemen.
Dan zat ik 'm steeds weer verbaasd aan te kijken, rekende hem voor dat ik niet onderverzekerd was en dat ik niet op z'n verkoopbabbel zat te wachten maar op z'n expertise.
Daar ben ik dus maar van afgestapt. Zonde van de tijd, ook al belde hij trouw elk jaar. Ik snap het wel, de brave borst kwam natuurlijk niet om mij geld te besparen, maar om zelf meer geld te verdienen. Neem ik zo iemand zelfs niet kwalijk, maar daar heb ik dan niets aan.
Ja ik kan mij op zich voor de volle 100% vinden hierin. Alleen ben ik heel erg huiverig voor nog meer vervelende situaties mbt verzekeringen. Daarom (denk ik er goed aan te doen), nodig ik zo'n man uit. Idd om van zijn expertise gebruik te kunnen maken. En ja, iedereen wilt zijn boterham verdienen.
Probleem is natuurlijk, als je later terug wilt vallen op wat zo'n man heeft gezegd, dat je daar ook niets aan hebt...... zelfs al zegt hij een keer iets zinvols.
Voor mij bleef alleen de verkoopbabbel over en oh ja, hij legde wat paperassen weer in volgorde in m'n mapje...... Maar dat kan ik zelf ook wel.
het komt ook niet zelden voor dat ik mensen op frauderen betrap.
ik kan melden dat ik daar dan wel een recalcitrant kutventje van wordt
verder veel suc6 met de afhandeling van dit geschil