km's incorrect en ex-schademotor: probleem met verzekering

los van dat ik vind dat er wel heel eenzijdig wordt gedacht over verzekeraars en de mensen die daar werken(ja ik werk dus bij een verzekeraar als schade expert) ben ik best bereid om her en der een advies te laten vallen

Tja, ik snap dat je dat niet leuk vindt. Soms wordt er wel érg scherp gereageerd. De kritiek is overigens zelden op de man gericht.

Toch komt de kritiek wel degelijk ergens vandaan. Ik heb gedurende tientallen jaren altijd braaf m'n premies betaald en slechts enkele keren een schadeclaim in moeten dienen. Maar in vrijwel alle gevallen verliep de afhandeling niet erg prettig, er was altijd wel weer iets dat niet deugde aan de kant van de maatschappij. Dan gaat het over verschillende maatschappijen, verschillende situaties. Als klant krijg je daardoor sterk de indruk dat alles prima is zo lang je geld inlevert, maar wee je gebeente als er een claim wordt gedaan. Dan komen er opeens allerlei kleine lettertjes en mitsen en maren naar voren. Ook de koehandel van schade-experts om het uit te keren bedrag maar zo laag mogelijk te houden kan soms behoorlijk vervelend en zelfs pijnlijk zijn. Dan wordt er bv. gesuggereerd dat je bij een waterschade een beschadigd gloednieuw meubel best wel een beetje kunt oplappen voor een veel lager bedrag.....
Ook iets simpels als de betaling van een voertuigverzekering kan problemen opleveren, dan word je als onverzekerd afgemeld (zonder enig bericht) maar de (tijdige) betaling wel gewoon geaccepteerd. Dat de verzekering z'n zaakjes administratief niet op orde heeft, kan gebeuren, maar zelfs geen excuus..... Dat is mij tot drie keer toe gebeurd, dan laad ik wel 3x -als politieman- de onterechte verschutting bij mijn collega's dat ik als onverzekerd sta aangemeld terwijl alles keurig in orde is van mijn kant.
Zo is vrijwel niet één schadeclaim verlopen zoals m.i. zou moeten. Oh....heb je twee schades na 25 jaar schadevrij rijden, dan word je opeens gezien als "risico". Dan krijg ik best wel eens wat agressieve neigingen.

Kortom, er is wel het nodige mis bij onze verzekeringen. Ik denk dat veel mensen soortgelijke verhalen hebben.
Voor de duidelijkheid: dat een verzekering zaken controleert tav. een schadeclaim lijkt me volstrekt logisch, daar hoor je me niet over. Maar veel vaker lijkt de methodiek van een verzekering meer gericht op het verlagen van uitkeringen ten koste van alles. Dat schiet veel mensen in het verkeerde keelgat.
 
klopt weeer

maar waarom op deze manier
iemand vuil maken is erg simpel op internet en fora

beetje jammer als de starter op deze manier net lid 4 min actief hier zijn vuil komt spuien en vervolgens niet meer inlogd


dat vind ik jammer
gr roy
 
Tja, ik snap dat je dat niet leuk vindt. Soms wordt er wel érg scherp gereageerd. De kritiek is overigens zelden op de man gericht.

Toch komt de kritiek wel degelijk ergens vandaan. Ik heb gedurende tientallen jaren altijd braaf m'n premies betaald en slechts enkele keren een schadeclaim in moeten dienen. Maar in vrijwel alle gevallen verliep de afhandeling niet erg prettig, er was altijd wel weer iets dat niet deugde aan de kant van de maatschappij. Dan gaat het over verschillende maatschappijen, verschillende situaties. Als klant krijg je daardoor sterk de indruk dat alles prima is zo lang je geld inlevert, maar wee je gebeente als er een claim wordt gedaan. Dan komen er opeens allerlei kleine lettertjes en mitsen en maren naar voren. Ook de koehandel van schade-experts om het uit te keren bedrag maar zo laag mogelijk te houden kan soms behoorlijk vervelend en zelfs pijnlijk zijn. Dan wordt er bv. gesuggereerd dat je bij een waterschade een beschadigd gloednieuw meubel best wel een beetje kunt oplappen voor een veel lager bedrag.....
Ook iets simpels als de betaling van een voertuigverzekering kan problemen opleveren, dan word je als onverzekerd afgemeld (zonder enig bericht) maar de (tijdige) betaling wel gewoon geaccepteerd. Dat de verzekering z'n zaakjes administratief niet op orde heeft, kan gebeuren, maar zelfs geen excuus..... Dat is mij tot drie keer toe gebeurd, dan laad ik wel 3x -als politieman- de onterechte verschutting bij mijn collega's dat ik als onverzekerd sta aangemeld terwijl alles keurig in orde is van mijn kant.
Zo is vrijwel niet één schadeclaim verlopen zoals m.i. zou moeten. Oh....heb je twee schades na 25 jaar schadevrij rijden, dan word je opeens gezien als "risico". Dan krijg ik best wel eens wat agressieve neigingen.

Kortom, er is wel het nodige mis bij onze verzekeringen. Ik denk dat veel mensen soortgelijke verhalen hebben.
Voor de duidelijkheid: dat een verzekering zaken controleert tav. een schadeclaim lijkt me volstrekt logisch, daar hoor je me niet over. Maar veel vaker lijkt de methodiek van een verzekering meer gericht op het verlagen van uitkeringen ten koste van alles. Dat schiet veel mensen in het verkeerde keelgat.

Ik ben het geheel met je post eens! Spijker op de kop slaan noemt men dit! Period.
 
klopt
alleen word er aangegeven dat het hoog zit
dan check je toch het fora
of niet
check zijn status
en praat dan verder
er is gepost en daarna niet meer online geweets
snap je
mij ?

Ik snap wat je bedoelt, maar ben het in dit geval niet met je eens.
Er zijn wel meer mensen die zich hier alleen aanmelden om een bepaalde vraag te stellen.
Soms gebeurt dat m.i. wel om iemand zwart te maken, meestal een bedrijf. Maar dat lijkt me hier niet het geval. Dan heb ik iets van"voordeel van de twijfel" totdat blijkt dat er iets anders aan de hand is. Daarom vind ik jouw reactie ff te sterk aangezet.
 
los van dat ik vind dat er wel heel eenzijdig wordt gedacht over verzekeraars en de mensen die daar werken(ja ik werk dus bij een verzekeraar als schade expert) ben ik best bereid om her en der een advies te laten vallen

Nog twee dingetjes....

Ik verwijt jou op zich niets.
En evengoed bedankt voor je informatie.
 
www.rgv250.cc schreef op 29 januari 2011 @ 00:38:
klopt
alleen word er aangegeven dat het hoog zit
dan check je toch het fora
of niet
check zijn status
en praat dan verder
er is gepost en daarna niet meer online geweets
snap je
mij ?

www.rgv250.cc schreef op 29 januari 2011 @ 01:08:
klopt weeer

maar waarom op deze manier
iemand vuil maken is erg simpel op internet en fora

beetje jammer als de starter op deze manier net lid 4 min actief hier zijn vuil komt spuien en vervolgens niet meer inlogd


dat vind ik jammer
gr roy

Je kunt op dit forum alles (muv offtopic, als ik het goed heb) lezen zonder je in te loggen. Als ik naar mezelf kijk ben ik ook vaker online als dat ik me inlog. Dit doe ik eigenlijk alleen als ik ergens op wil reageren.
Hiermee wil ik zeggen dat je er niet zomaar vanuit kan gaan dat TS alle adviezen, tips en andere reacties niet gelezen heeft.
 
oke
las het en dacht alleen , dit moet je regelen .
zelfde wat de expert hierboven melde onderneem actie
fiets weg das al ....

bel oude eigenaar bel hsl.
maar voordeel van de twijfel is in dit geval dan maar.

ben benieuwd
gr roy
 
Nog twee dingetjes....

Ik verwijt jou op zich niets.
En evengoed bedankt voor je informatie.

dat weet ik Jan maar evengoed bedankt
het gaat mij er om dat veel mensen niet eens de moeite nemen om een polis te lezen voor ze hem tekenen en vervolgens in de hoogste boom vliegen als een aftrek die genoemd is in de polis wordt toegepast.
dan wordt met het grootste gemak een gehele beroepsgroep als een onbetrouwbaar zooitje graaiers verklaard (beetje vergelijkbaar met de politie en hoe men daar vaak over denkt als ze net een bon hebben gehad maar wel na 10 min weer bellen als ze een inbraak te meleden hebben waar jullie in godsnaam blijven)

tuurlijk worden er ergens fouten gemaakt zo ook bij verzekeraars, maar tot op heden heb ik alle schaden die ik ooit heb gehad keurig vergoed gekregen binnen de marges die de polis toestonden.
het zal ongetwijfeld helpen dat ik de wegen weet te bewandelen, maar in essentie doe ik niet meer dan dat waar mijn polis mij toe verplicht
 
dat weet ik Jan maar evengoed bedankt
het gaat mij er om dat veel mensen niet eens de moeite nemen om een polis te lezen voor ze hem tekenen en vervolgens in de hoogste boom vliegen als een aftrek die genoemd is in de polis wordt toegepast.
dan wordt met het grootste gemak een gehele beroepsgroep als een onbetrouwbaar zooitje graaiers verklaard (beetje vergelijkbaar met de politie en hoe men daar vaak over denkt als ze net een bon hebben gehad maar wel na 10 min weer bellen als ze een inbraak te meleden hebben waar jullie in godsnaam blijven)

tuurlijk worden er ergens fouten gemaakt zo ook bij verzekeraars, maar tot op heden heb ik alle schaden die ik ooit heb gehad keurig vergoed gekregen binnen de marges die de polis toestonden.
het zal ongetwijfeld helpen dat ik de wegen weet te bewandelen, maar in essentie doe ik niet meer dan dat waar mijn polis mij toe verplicht

Ik behoor tot de groep die wel alles leest................maar ik blijf het, in het generaal, graaiers & naaiers vinden :$
 
die verzekering zit fout.. kijk dat jij en je vriend zijn bedonderd is nog tot daar aan toe, maar jij bent toen je hem kocht naar de verzekering gegaan en die vonden het dus geen probleem dat de motor verzekerd werd,, nu issie gejat en dan gaan ze eens kijken wat er niet goed mee was :? das een beetje achteraf werk als je het mij vraagt, want dat hadden ze dus ook kunnen checken toen je hem in verzekering nam
 
dat weet ik Jan maar evengoed bedankt
het gaat mij er om dat veel mensen niet eens de moeite nemen om een polis te lezen voor ze hem tekenen en vervolgens in de hoogste boom vliegen als een aftrek die genoemd is in de polis wordt toegepast.
dan wordt met het grootste gemak een gehele beroepsgroep als een onbetrouwbaar zooitje graaiers verklaard (beetje vergelijkbaar met de politie en hoe men daar vaak over denkt als ze net een bon hebben gehad maar wel na 10 min weer bellen als ze een inbraak te meleden hebben waar jullie in godsnaam blijven)

tuurlijk worden er ergens fouten gemaakt zo ook bij verzekeraars, maar tot op heden heb ik alle schaden die ik ooit heb gehad keurig vergoed gekregen binnen de marges die de polis toestonden.
het zal ongetwijfeld helpen dat ik de wegen weet te bewandelen, maar in essentie doe ik niet meer dan dat waar mijn polis mij toe verplicht

Ja en om dat te voorkomen nodig ik ieder jaar een verzekeringsagent uit om uit te laten zoeken of alles up-to-date is en om mij uitleg over de polissen te verschaffen.

Het probleem mijns insziens is het volgende:

Verzekeraars zijn gewoon bedrijven met een winstoogmerk wat natuurlijk gewoon heel erg logisch is. Het gaat er alleen om hoe de verzekeraar omgaat met de klanten wanneer de eigen belangen in het geding zijn.
Zo heb ik zeer goede ervaringen met de inboedelverzekering. Schade was zeer correct en snel zonder poespas afgehandeld (trouwens schadebedrag was gewoon conform mijn verwachtingen, was duidelijk toegelicht door de verzekeraar)

Met de rechtsbijstand echter lag ik om de kleinste dingen in de clinche. En daar word je gewoon doodmoe van. Ik had met bijval van een bevriende jurist eindelijk overeenstemming kunnen krijgen met de verzekeraar. Maar hoe zij omgingen met mij (de klant) hoef ik dus echt niet in mijn hoofd te halen.

Nou ben ik niet helemaal ongeletterd en weet ik ook wel dat het niet alleen handje-klap werkt en zoals jij zegt, eerst eens goed de polis doorlezen voordat je de krabbel zet.

Maar naar mijn mening mogen sommige bedrijven wel wat meer doen aan klantgericht werken en dat bedoel ik gewoon in algemene term, niet op de man.
 
dat weet ik Jan maar evengoed bedankt
het gaat mij er om dat veel mensen niet eens de moeite nemen om een polis te lezen voor ze hem tekenen en vervolgens in de hoogste boom vliegen als een aftrek die genoemd is in de polis wordt toegepast.
dan wordt met het grootste gemak een gehele beroepsgroep als een onbetrouwbaar zooitje graaiers verklaard (beetje vergelijkbaar met de politie en hoe men daar vaak over denkt als ze net een bon hebben gehad maar wel na 10 min weer bellen als ze een inbraak te meleden hebben waar jullie in godsnaam blijven)
tuurlijk worden er ergens fouten gemaakt zo ook bij verzekeraars, maar tot op heden heb ik alle schaden die ik ooit heb gehad keurig vergoed gekregen binnen de marges die de polis toestonden.
het zal ongetwijfeld helpen dat ik de wegen weet te bewandelen, maar in essentie doe ik niet meer dan dat waar mijn polis mij toe verplicht

Hmja, aan die overeenkomst met de houding tov. politie moest ik ook ff denken toen ik dat stukje schreef. Om eerlijk te zijn nuanceerde dat ook mijn reactie.

Natuurlijk is het niet leuk om, als je zelf je werk naar beste vermogen en zo eerlijk mogelijk doet, over één kam te worden geschoren met elke negatieve uitkomst die er maar te verzinnen is.
Natuurlijk kijken mensen niet verder dan hun neus lang is als ze een verzekering afsluiten en gaan dan achteraf klagen. Natuurlijk gaat het ongetwijfeld ook vaak goed. Natuurlijk zijn er mensen die willens en wetens de kluit belazeren en dollartekens in hun ogen krijgen als het op uitkeren aankomt.

Maar dat neemt niet weg dat mijn eigen ervaringen met "de verzekering" merendeels niet positief zijn. Een deel daarvan is mogelijk ook te wijten aan fouten van tussenpersonen. Maar die maken ook deel uit van het "netwerk" van de verzekering.
Ik ben er ook altijd wel uitgekomen omdat ik mijn weg in het verzekeringsjargon en alles wat er bij komt wel redelijk weet te vinden. Maar dat geldt m.i. voor heel wat Nederlanders niet. Laten we eerlijk zijn, hoeveel mensen kunnen een verzekeringspolis en de algemene bepalingen écht goed lezen en op de juiste manier interpreteren?
Zelfs tussenpersonen gaan daar nogal eens mee de fout in.
Voorbeeld: ik had een stormschade gehad met m'n motor (omgewaaid op een parkeerplaats tegen een auto). Schade afgehandeld. Een jaar later krijg ik twee schades achter elkaar en klapt m'n no-claim naar beneden. M'n tussenpersoon vraagt mij om een kopie van de polis.....(??!!) en die kijk ik zelf ook nog even door. Blijkt dat de stormschade buiten de noclaim regeling valt.
Ik geef dat aan (scheelt toch redelijk wat geld...) en na lang touwtrekken wordt die schade door de verzekering uiteindelijk "uit coulance" buiten de noclaim gehouden. Daar kan ik dan razend om worden, het staat notabene in hun éigen polis...... en dan doen ze alsof het een cadeautje is.

In het geval van TS (de aftrek ivm de TL) kan het verhaal -misschien- kloppen volgens de polisvoorwaarden.
Maar het hele TL verhaal is m.i. vooral aan de verzkeringen te wijten, hun handelwijze zorgt er voor dat (economische) TL's worden gecreëerd en dat er doodeenvoudig erg veel ruimte voor fraude ontstaat. Zelfs échte TL's worden vaak niet afgemeld, omdat het wrak dan minder oplevert en de verzekering meer moet uitkeren..... Waarom denk je dat er meer betaald wordt voor een niet afgemeld wrak????? Zou de verzekering dat écht niet weten????
Daar is de klant nog het meest de dupe van. Nu wordt diezelfde klant ook nog eens verweten op zo'n TL motor te rijden. Dat is best zuur, temeer omdat de klant de dupe is..... en zelf niets kan controleren.
Je hebt gelijk, verzekeringen zijn gewoon bedrijven, geen filantropische instellingen. Maar ook een bedrijf mag zich af en toe best eens op het hoofd krabben en zich afvragen of hun handelwijze wel moreel verantwoord is...... en of ze hun klanten wel mogen gebruiken als melkkoe.
 
Laatst bewerkt:
Ja en om dat te voorkomen nodig ik ieder jaar een verzekeringsagent uit om uit te laten zoeken of alles up-to-date is en om mij uitleg over de polissen te verschaffen.

Deed ik ook. Dan kwam de man binnen en begon meteen op te tellen hoeveel ik onderverzekerd was en wat ik er nog aan verzekeringen bij kon nemen.
Dan zat ik 'm steeds weer verbaasd aan te kijken, rekende hem voor dat ik niet onderverzekerd was en dat ik niet op z'n verkoopbabbel zat te wachten maar op z'n expertise.
Daar ben ik dus maar van afgestapt. Zonde van de tijd, ook al belde hij trouw elk jaar. Ik snap het wel, de brave borst kwam natuurlijk niet om mij geld te besparen, maar om zelf meer geld te verdienen. Neem ik zo iemand zelfs niet kwalijk, maar daar heb ik dan niets aan.
 
Deed ik ook. Dan kwam de man binnen en begon meteen op te tellen hoeveel ik onderverzekerd was en wat ik er nog aan verzekeringen bij kon nemen.
Dan zat ik 'm steeds weer verbaasd aan te kijken, rekende hem voor dat ik niet onderverzekerd was en dat ik niet op z'n verkoopbabbel zat te wachten maar op z'n expertise.
Daar ben ik dus maar van afgestapt. Zonde van de tijd, ook al belde hij trouw elk jaar. Ik snap het wel, de brave borst kwam natuurlijk niet om mij geld te besparen, maar om zelf meer geld te verdienen. Neem ik zo iemand zelfs niet kwalijk, maar daar heb ik dan niets aan.

Ja ik kan mij op zich voor de volle 100% vinden hierin. Alleen ben ik heel erg huiverig voor nog meer vervelende situaties mbt verzekeringen. Daarom (denk ik er goed aan te doen), nodig ik zo'n man uit. Idd om van zijn expertise gebruik te kunnen maken. En ja, iedereen wilt zijn boterham verdienen.
 
Ja ik kan mij op zich voor de volle 100% vinden hierin. Alleen ben ik heel erg huiverig voor nog meer vervelende situaties mbt verzekeringen. Daarom (denk ik er goed aan te doen), nodig ik zo'n man uit. Idd om van zijn expertise gebruik te kunnen maken. En ja, iedereen wilt zijn boterham verdienen.

Probleem is natuurlijk, als je later terug wilt vallen op wat zo'n man heeft gezegd, dat je daar ook niets aan hebt...... zelfs al zegt hij een keer iets zinvols.
Voor mij bleef alleen de verkoopbabbel over en oh ja, hij legde wat paperassen weer in volgorde in m'n mapje...... Maar dat kan ik zelf ook wel.
 
Probleem is natuurlijk, als je later terug wilt vallen op wat zo'n man heeft gezegd, dat je daar ook niets aan hebt...... zelfs al zegt hij een keer iets zinvols.
Voor mij bleef alleen de verkoopbabbel over en oh ja, hij legde wat paperassen weer in volgorde in m'n mapje...... Maar dat kan ik zelf ook wel.

Haha ja je weet soms ook gewoon niet meer waar je nou goed aan doet. En wat je aangeeft, gezond verstand is ook een gave die gewoon moet durven gebruiken
 
ik snap ook best dat het frustrerend is
deel ook de mening dat een polis niet is opgesteld in Jip en Janneke taal

deel ook de mening dat er "rotte appels" in dit vak werkzaam zijn zoals in vele andere beroepsgroepen.

het grappige is dat een gemiddeld persoon er geen probleem van maakt om de fiscus en zijn verzekeraar pootje te lichten. Kijk maar eens naar de vele zonnebrillen dure camera's ed die na een vakantie als gestolen worden opgegeven. een groot deel daarvan is een ;legitieme claim maar eveneens een substianteel deel daarvan is aangedikt of gewoon verzonnen.

in mijn werkomschrijving staat dat ik oorzaak en omvang van een schade dien vast te stellen tesamen met een eventuele verbetering die van toepassing is.
dit doe ik naar eer en geweten zonder mij te bekommeren om eventuele gevolgen van mijn onderzoek. (niet voor de maatschappij en niet voor de verzekerde)
dat is de enige manier om je werk naar behoren te doen.

mijn rapportage gaat naar de betreffende schadebehandelaar die de claim toetst op polisvoorwaarden en een eventuele creditnota voor client maakt.

Ik werk bij een onderlinge scheepsverzekeraar die dus geen winstoogmerk heeft.
hebben we een goed jaar gaat er premie terug naar onze leden
hebben we een slecht jaar dan doen we een navordering


jullie mogen best weten dat ik me sterk maak voor klanten die hun uiterste best hebben gedaan om schade te voorkomen, maar door een knulligheid (bv in hun schaamte) geen recht op uitkering hebben volgens de polis.
daar sta ik gelukkig niet alleen in want mijn collega's denken daar net zo over.

het komt ook niet zelden voor dat ik mensen op frauderen betrap.
ik kan melden dat ik daar dan wel een recalcitrant kutventje van wordt

verder veel suc6 met de afhandeling van dit geschil
 
het komt ook niet zelden voor dat ik mensen op frauderen betrap.
ik kan melden dat ik daar dan wel een recalcitrant kutventje van wordt
verder veel suc6 met de afhandeling van dit geschil

Maar dat heeft meer met het feit te maken dat ze jou als een debiel proberen af te schepen dan met je werk.
Ook ik kom regelmatig bij een high priority breakdown waar dan 6 operators als een stelletje schapen ongeinteresseerd staan te kijken met de melding 'laat maar staan tot aan de overdracht'.
Ook ik ben dan niet erg geamuseerd als ik daarvoor weer mijn bed uit wordt gebeld.

Laat iedereen maar in zijn waarde en probeer het allemaal zakelijk te bekijken, scheelt een hoop ergenis.
 
Ulco, in ieder geval goed dat jij een tegenwicht vormt voor bepaalde negatieve gevoelens.

En die fraudes, tja.... Ik heb ze wel eens voor een aangifte gehad, dan kwamen ze met een verhaal aanzetten waarbij ik al meteen vraagtekens had. Maar wat je ook zei, ze bleven glashard volhouden.
Vroeger gebruikten we een standaard zin die je dan in zo'n aangifte zette, een soort uitroepteken dat er iets niet lekker zat. Kreeg je maar hoogst zelden een reactie op van de verzekering........
Jammer, want ik vind wel dat fraudeurs uiteindelijk ook aan mijn geld komen. Het algemene idee is dat de verzekering de schade wel dekt en dat het "van de grote hoop afkomt". Dat is onzin, die fraudes worden (uiteraard) zoals alle schades verrekend in de premies, dus fraudeurs bestelen álle verzekeringnemers.
 
Laatst bewerkt:
dank, Jan
ik kan overigens ook slecht tegen bezoekjes met valse voorwendsels


om een voorbeeld te geven

vorig jaar bleek dat een buitenkraan lekte.
ik mijn inboedelverzekeraar bellen keurig gemeld en ik zat onder de expertisegrens.
kreeg dus netjes geld uitgekeerd met de mededeling dat ik misschien wel een steekproef zou krijgen..

dus ik alles keurig bewaren en ja hoor steekproef.
geen probleem want ik speel het netjes.
komt er een dame hier aan huis die mijn opzet in ontvangst neemt en begint over de rest van mijn verzekeringen.

daar kan ik niet tegen en dat heb ik ook gemeld
u komt voor een controle .............. controleer dan ook en ga dan weer naar huis.
als u meer verzekeringen denkt te gaan slijten maak dan een afspraak met de reden voor uw bezoek.

werkt verhelderend in alle gevallen
 
Bij allerlei telefonische verkooptrucs irriteert me dat ook. Dan suggereren ze iets heel anders, maar blijkt het gewoon om ordinaire verkoop te gaan. Ze bellen ook op idiote tijden.
Dan wacht ik even (je komt er ook niet zomaar tussendoor) en roep dan: ohoooo, gaat het over verkoop? Sorry, ik bepaal liever zélf waar en wanneer ik iets koop, goedenavond.

Ach ja, probleem is natuurlijk dat je voor een verzekering (als het goed gaat...) eigenlijk alleen maar geld kwijt bent zonder er iets voor terug te zien. Natuurlijk, je koopt er "zekerheid" voor, maar dat is ook zoiets ongrijpbaars.
Daarom verlangt een klant misschien juist van een verzekering wel wat meer dan van vrijwel elk ander bedrijf. Dat besef is er helaas lang niet altijd bij onze verzekeringsbedrijven.
 
Ik ben het met jullie eens dat verzekeringen er zouden moeten zijn voor de klant en niet voor zichzelf zoals het nu vaak is, ik denk bovendien dat als ze dit principe zouden huldigen dat ze veel meer klanten zouden hebben, dit soort reclame gaat heel snel...

Ik zit met het meeste bij Unive en ben daar heel tevreden over, als ik voldoende verzekerd ben zegt ie dat ook en probeert ie me niet iets meer aan te smeren en zo hoort het ook volgens mij...

En ja mensen die zichzelf en de verzekering bedonderen hou je altijd helaas...
 
Ik wil iedereen die een reactie heeft geplaast in ieder geval al bedanken voor hun meedenken.
Heb alles meerdere malen doorgelezen en opnieuw contact gehad met de verzekering met als resultaat dat ik vandaag een nieuw onderbouwend bezwaar heb ingediend met info die hier is vermeld.

Hiervoor alvast bedankt.
Voor mij is het nu afwachten.

Voor diegene die dit verhaal als een negatief iets ondervinden, wacht maar totdat het je zelf overkomt.

Heb deze stap ook pas genomen nadat ik meerdere negatieven reacties heb gelezen op baatsen.com. betreffende HSL Bike's.

Uitslag zal natuurlijk wel enige tijd duren maar zodra ik meer weet laat ik het jullie weten.

NOGMAALS ALVAST BEDANKT VOOR HET MEEDENKEN. :} :} :} :} :}
 
zie op baatsen ook positieve reacties .
maar daar los je niks mee op .
en daar gaat het hiet om toch?

Zou eens contact opnemen met hsl (hoop dat dat gebeurt is ).
wie weet kan hij ook helpende hand geven.
Aankoop notas etc

Hoop op een goede uitkomst voor jou.

suc7
roy
 
Terug
Bovenaan Onderaan