kneesliders, beter geen dan maagdelijk?

Gebeurt het nooit dat die knie net iets teveel buiten hangt en je net iets te plotseling eens ff flink gaat hangen?

Btw, ik ga morgen voor het eerst rijden op mijn motor en mijn pak is nog maagdelijk nieuw en zonder slijtsporen...

Komt vanzelf jongens: BE PREPARED! 8-)
 
Nee, heb ik nog nooit gehad!

PS. Nieuw record, op Ressen (A15) laagste snelheid ooit een kneedown gemaakt daar, 70km/h, hehe!
 
Ah, moest ff denken, maar nu weet ik wat je bedoeld! Lijkt op een soort dopje waar een staafje inzit, die je moet wrijven...

Gaaf hoor!

Je kan natuurlijk ook een berg wegwerpaanstekers sparen en daarvan alle steentjes beetje vermalen en in je kneepad lijmen...
as je om werk verlegen zit... enne... 1 vette "grind" en die laag is eraf...

Die dikke vuursteentjes die ik bedoel zijn bijna net zo lang als je slider dik is.... gaan dus een slider-leven mee.... :]
 
Het wordt voor mij tijd om kneepads aan te schaffen, gisteren bij knooppunt Ressen (A15) mijn eerste kneedown gemaakt (een droom die uitkomt hahaha). Vanwege het weer gisteren maar een spijkerbroek aangedaan, nu weet ik ook hoe het kan voelen als je met 100 km/u over het asfalt schaaft als je geen goede kleding draagt.
 
Het wordt voor mij tijd om kneepads aan te schaffen, gisteren bij knooppunt Ressen (A15) mijn eerste kneedown gemaakt (een droom die uitkomt hahaha). Vanwege het weer gisteren maar een spijkerbroek aangedaan, nu weet ik ook hoe het kan voelen als je met 100 km/u over het asfalt schaaft als je geen goede kleding draagt.

En toen werd je wakker :?
 
op dit forum heb je 145 vrienden :r :)

kunnen wel een keer een fotootje maken tijdens een motor-forum-kneedown tocht...

ik maak de foto dan wel, wat het lukt mij toch niet voorlopig ;( ;(
 
ok, en die kneedown van je....don't worry. Komt vanzelf wel ik rij nu 4 jaar motor, waarvan nu een jaar op mijn eigen motor, en heb gisteren pas mijn eerste kneedown gemaakt. Geduld is een schone zaak.
 
ik rijd drie jaar, waarvan ik pas de laatste maanden supersport rij...
Pas een aantal malen rij ik klaverbladen anders dan om ergens te komen.

als ik geforceerd ga kniedownen lijken m'n bochten helemaal nergens op, idd gewoon geduld en veel klaverbladen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan