Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Net zoals ik ze nu heb.... Maagdelijk aan.Die klitteband ( nederlands woord voor "velcro"
) zit er niet voor niks. Gewoon erop die Knee-slides ennuh ontmaagd worden ze vanzelf...
![]()
Metalen????Je moet metalen kneesliders kopen, te koop op veel bikerfesten..
Doen het leuk in het donker..!!![]()
HEHE! EINDELIJK EEN TOPIC DIE ME HELEMAAL AANSPREEKT!![]()
![]()
Poohbeer, de titel vind ik erg goed!! Maagdelijk, dan helemaal niet!
Ik lach me dood als ik van die patsers zie lopen in de Safe, die vertellen dat zel al 25 jaar motor rijden, en nu alweer 3 jaar op een R1 rijden....en dan hebben ze maagdelijke kneepads!!!! Mijn gevoel: DAN GA JE AF HEE!!
hoi
ik rij nu pas 2 maand en die van mij zijn al geen maagd meer
zo moeilijk kan het dan toch niet weezen![]()
gewoon mooie bocht zoeken naast de brommer gaan hangen en gas er op
meer intresse in een goede wheeli
Ik lach me dood als ik van die patsers zie lopen in de Safe, die vertellen dat zel al 25 jaar motor rijden, en nu alweer 3 jaar op een R1 rijden....en dan hebben ze maagdelijke kneepads!!!! Mijn gevoel: DAN GA JE AF HEE!!
Je moet metalen kneesliders kopen, te koop op veel bikerfesten..
Doen het leuk in het donker..!!![]()
Het is WEL moeilijk! Tenminste, kijk jij maar eens hoeveel motorrijders met kneepads die dingen graakt hebben...HEEL weinig!hoi
ik rij nu pas 2 maand en die van mij zijn al geen maagd meer
zo moeilijk kan het dan toch niet weezen![]()
gewoon mooie bocht zoeken naast de brommer gaan hangen en gas er op
meer intresse in een goede wheeli
Op 2001-06-02 01:45, schreef duderuud:
duud: ga je effectief SNELLER door je knie op de grond te drukken eigenlijk?