koppelingsdeksel Ducati... plant t maar ff hier

ik zag er ook nog een op Ebay staan:
herstel: 2!

062d_12_sb.JPG


cover-silver.jpg


vind de laatste ook erg mooi!
 
kan ie iig al geen olie meer zuipen :W ( of was dat nu een andere yamaha :? )

:+

die yamaha heb ik gehad (de YZF750) alleen viel dat wel mee , waren een paar bij die wel veel ole verbruikten maar over het algemeen viel het eigenlijk best wel mee !

heb nu naast de monster ook een R1 en die verbruikt helemaal niets (da's ook bijna eng)
 
Is zo' n drukplaat en die veertjes goed zelf te vervangen of haal je dan je hele koppeling uit lekaar?
Of is het gewoon kwestie van schroefjes los..alles eraf...al het nieuwe erop en weer vastdraaien?
Of moet er ook nog wat af worden gesteld o.i.d.?

Ben zelf best wel handig, maar een hele koppeling in en uit elkaar zetten gaat me iets te ver...daar heb ik niet zo' n sjoege van zeg maar...;)
 
Is zo' n drukplaat en die veertjes goed zelf te vervangen of haal je dan je hele koppeling uit lekaar?
Of is het gewoon kwestie van schroefjes los..alles eraf...al het nieuwe erop en weer vastdraaien?
Of moet er ook nog wat af worden gesteld o.i.d.?

Ben zelf best wel handig, maar een hele koppeling in en uit elkaar zetten gaat me iets te ver...daar heb ik niet zo' n sjoege van zeg maar...;)
Schroefjes los, plaat er afnemen (drukstift komt vaak mee, die moet je er even uit trekken en terugsteken) Nwe plaat er op zetten (evt nieuw lager gebruiken, maar je kunt ook het lager uit de ori plaat tikken). Opletten, drukplaat kan maar op 1 manier gemonteerd worden.
Veren en boutjes terug, klaar.
De koppeling valt niet helemaal uit elkaar als je de drukplaat losmaakt, no worries.
 
Terug
Bovenaan Onderaan