koppelingsdeksel Ducati... plant t maar ff hier

Heb zelf die van MPL tuningparts gekocht via e-bay, aluminium cnc gefreesd. Erg mooi afgewerkt, en niet geheel onbelangrijk deze open koppelingsdeksel blijft bij omvallen e.d. heel *D , dus ook je koppeling. Heb zelf ook een tijdje gezocht, maar deze voor ca. 90 euries gekocht via ebay, in nederland kosten vergelijkbare algauw 130 excl. :+

www.mpl-tuningparts.de
 
Laatst bewerkt:
Lekker dicht en voorzien van modificatie; geen takke herrie (behalve bij ingetrokken hendel) en hierdoor een langere levensduur van de korf........ *O*

Hier de mijne:

full
 
De Rizoma's zijn klasse, erg mooi. En is een open koppelingsdeksel echt zo functioneel? Vraag me af of een straatmotor met droge koppeling, echt een open deksel nodig heeft...Ah well, blijft natuurlijk wel mooi spul. *D
 
die van Muerte:
339978252.jpg


ook wel.. lekker open!! en geen modificatie om het stiller te maken.. geluid is goed!!! *O* *O* heerlijk dat machine kedengrinkel-kedengrinkel-kedengrinkel-kedengrinkel-kedengrinkel-kedengrinkel-kedengrinkel-kedengrinkel geluid!! :Y :9~ *O*
 
Laatst bewerkt:
die van Muerte:
[afbeelding]

ook wel.. lekker open!! en geen modificatie om het stiller te maken.. geluid is goed!!! *O* *O* heerlijk dat machine kedengrinkel-kedengrinkel-kedengrinkel-kedengrinkel-kedengrinkel-kedengrinkel-kedengrinkel-kedengrinkel geluid!! :Y :9~ *O*
Repareer je hem ook want al te fijn klonk hij van het voorjaar ook niet.... _O-
 
eerlijk is eerlijk ik vind het geluid gewoon bij een duc horen
en het is misschien wel één van de meest herkenbare geluiden van een merk.

kortom ik wil ook voor een zacht prijsje een open deksel !
 
bedankt voor alle reacties..... ga er nog maar eens langer over nadenken; heb wel zo mn ideeën waartussen ik ga kiezen:

01-0210GRY.jpg


racingalu_462.jpg


01du07.jpg
maar dan in aluminium-kleur
 
Magnesium Performance , betrekkelijk onbekend in Nederland weegt niks , maar kost.......[afbeelding]

hey dat is mijn motor ...... 8-)

nou ja qua kleur dan :}

helemaal off-topic maar welk type is dat ? (ja beginnersvraag)
ik heb net een M900 turbo aangeschaft en die heeft exact dezelfde kleurstelling
maar ik ben wel even benieuwd mail me desnoods even maurice@westermanracing.nl

en on-topic : ik wordt gek , zo veel deksels .... nou kan ik helemaal niet meer kiezen !
 
is zo'n open koppelingsdeksel ECHT niet slechter voor slijtage??

ik stel me dan voor dat er allerlei stof, regen, vuil, steentjes, pekel (ja, een motor dient om mee te rijden, niet om een half jaar stil te staan), ... in geraakt. Kan dit geen kwaad???
 
Laatst bewerkt:
is zo'n open koppelingsdeksel ECHT niet slechter voor slijtage??

ik stel me dan voor dat er allerlei stof, regen, vuil, steentjes, pekel (ja, een motor dient om mee te rijden, niet om een half jaar stil te staan), ... in geraakt. Kan dit geen kwaad???
Tuurlijk wel, dit is bedoeld voor race motoren die om op zondag 45 minuten rijden en dan weer uit elkaar gehaald worden.
Dat neemt niet weg dat het cool is en dat je er prima mee op straat kunt rijden, maar echt betrouwbaarder zal je motor er niet van worden.

(Ducati zeurpieten opgelet: ik zeg niks over eventuele onbetrouwbaarheid van Ducati's in het algemeen O-) )
 
NCR.50.00.002.JPG


Als je al wilt "upgraden" doe het dan lekker met functionele NCR delen.....
 
[afbeelding]

Als je al wilt "upgraden" doe het dan lekker met functionele NCR delen.....

NCR maakt hele mooie parts maar zo'n250€ aan een koppelingscover geven die misschien een paar gram gewicht bespaart op een plek waaar het geen drol uitmaakt is een beetje :z

btw, ze hebbe veel mooiere covers dan deze hoor :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan