Koude schuur, regen, motorpak en schimmel

Nou textiel pak is nu weer zoals nieuw. Heb de protectie eruit gehaald en in de wasmachine gegooid met wasmiddel en een hele hoop wasverzachter. Werd sterk afgeraden volgens meerdere sites, ik las dat achteraf pas. Echter kwam mijn pak er lekker fris en zo goed als nieuw er weer uit.

De Gerbing XR12 kon ik volgens verwamdehandschoen.nl ook in de wasmachine flikkeren. Die heb ik alleen met wasmiddel gedaan zonder wasverzachter. Samen met mijn Alpinestars Jet Road GTX en mijn Alpinestars SP-2 zomerhandschoenen.
Enig probleem is het drogen van de goretex handschoenen. Ik moest wel met de fohn aan de slag.

Als laatste mijn Alpinestars S-MX 5 WP laarzen. Met de hand wassen was niet te doen dus die ook in de wasmachine geflikkerd.(die waren toch zo n beetje afgeschreven)
Nu ruik ik naar roosjes en bloemetjes *O*

Mijn leren pak moet ik nog ff een keer goed met de hand wassen. Dat kost wel wat meer tijd.

Schimmel op de muur met bleek + water eraf gekregen. Ik had zo n plantenspuit waar ik het in had gedaan. Ik denk zo n halve liter water en 100ml bleekwater.

Een permanente oplossing voor het ventileren van mijn schuur moet ik nog toepassen
 
Laatst bewerkt:
ik ga t nu met een badkamerventilatorretje met vochtsensor proberen, boor een gat rond 100 in de achterwand.stukke pijp eraan en een buitenrooster.ik heb al een deurrooster en exstra gaten gemaakt en t is al veel beter,ik heb er niet altijd last van alleen met die vochtige dagen met temp. wisselingen. is kijken of dit een laatste beetje vocht weghoudt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan