Krauser Starlet op een Transalp 650

Beschuit

Rookie
16 jul 2019
19
7
Nederland
Beste MF'ers,

Ik heb recentelijk twee Krauser Starlet zijkoffers en een topkoffer weten te bemachtigen. Ze zitten op een rek gemonteerd waarvan je de rekken voor de zijkoffers ook los kan halen. Nu wil ik deze kofferset graag monteren op mijn Honda XL650V Transalp uit 2000. Maar gezien de leeftijd van de koffers kan ik hier niet echt informatie of documentatie over vinden op het internet. Heeft een van jullie hier toevallig informatie over? Ik wil graag kijken of het op de 'normale' manier kan voordat ik ze er probeer op te beunen.

Bedankt alvast! :)
 
Smaak, en wat je mooi vindt is natuurlijk heel persoonlijk, echter vraag ik me af of de combinatie er wel uitziet? Functionaliteit is ook belangrijk, ik kan ook niet in je portemonnee kijken. Ik zou echter deze Krauser kofferset op een motor uit de jaren 70/80 monteren. Voor een TA zijn mooiere koffers te koop. Dit voor wat mijn mening waard is.
 
Smaak, en wat je mooi vindt is natuurlijk heel persoonlijk, echter vraag ik me af of de combinatie er wel uitziet? Functionaliteit is ook belangrijk, ik kan ook niet in je portemonnee kijken. Ik zou echter deze Krauser kofferset op een motor uit de jaren 70/80 monteren. Voor een TA zijn mooiere koffers te koop. Dit voor wat mijn mening waard is.

Voor een TA zijn inderdaad mooiere koffers te koop! Ik zal ze er alleen niet altijd op hebben hangen. Voornamelijk als ik op reis ga met mijn fiets en dan maken looks me niet heel erg uit. Ik heb al antwoord gekregen van Krauser dat ze helaas geen instructies hebben liggen. :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan