JosvR
MF'er
Heel herkenbaar Diesel67! Zo heb ik 70.000km lopen tobben...Inderdaad, om die reden heb ik ook een SAS gekocht na de SA met spaakwielen.
Had hetzelfde probleem, bij 6000 km merkbaar, bij 10.000 km hinderlijk en bij 13.000 km gevaarlijk.
Met veel moeite nieuwe schijven gekregen zonder nieuwe blokken en na 4000 km voelde je het trillen alweer komen.
Bij een andere dealer bij 30.000 km een nieuw voorwiel en weer schijven gekregen, geen risico meer genomen en bij 33.000 ingeruild op een nieuwe SAS.
De dealers zeggen altijd dat het aan de rijstijl ligt en dat het bijna nooit voorkomt.
Ook lastig omdat KTM direct aangeeft dat remschijven slijtonderdelen zijn en daarom hoe dan ook buiten de garantie vallen. Jij hebt het blijkbaar toch voor elkaar gekregen.
Nu met de SAS geen problemen meer?
Wel mooie schijven trouwens die moto-master die ik als vervangers kreeg...